zit ursel boven en jij beneden met een pc ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef staticdata het volgende:
tja je hebt dus een echte vrouw urselvrouwen lullen eenmaal veel
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef staticdata het volgende:
tja je hebt dus een echte vrouw urselvrouwen lullen eenmaal veel
Niet alleen daarvoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wij moeten nou eenmaal compenseren voor het gebrek aan communicatie (en intelligentie) van de meeste mannen.
![]()
![]()
Maar jullie zijn wel sterker![]()
We want pics and movie'squote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef MLPValley het volgende:
Bestelling afgesloten.
Uw bestelling is genoteerd en zal zo snel mogelijk geleverd worden.
Mocht een van de artikelen onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn, dan zullen wij u dit zo spoedig mogelijk naleveren. Wij danken u voor uw bestelling en het vertrouwen in Pabo.
Uw bestelde artikelen
Artikel Artikelnr. Prijs Aantal Totaal
Your sex mate
061.215.92.00.00 17.99 ¤ 1 17.99 ¤
Tapas-set
061.006.13.00.00 Gratis 1 Gratis
Subtotaal 17.99 ¤
verzendkosten 4.99 ¤
Totaal 22.98 ¤
whahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Dildo on the way![]()
Dude je moet beter de topics lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, er speelt ook bijna geen enkele BoFfers meer op de server, en ik er liep net 10 van de 14 rond met een PKM in het vijandelijk team ik werd echt strontziek van, tis gewoon zo zwak dat ding is veelste sterk en te accuraat.
Ja iedereen heeft een BF2 dip, doe gewoon 24/7 Mashtuur inf only dat is 400x beter dan kut karkand...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dude je moet beter de topics lezen![]()
Paar topic geleden melde zowat iedereen dat ie in een bf2 dip zit![]()
Omg ik ben nu echt verslaafd aan gears of war, nu ik locust gasten met 1 schot met de shotgun naar hun stinkhol stamp![]()
Dan kunnen we de contract gelijk opzeggen bij publichost (ofzo) als we mashtuur 24/7 gaan draaienquote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft een BF2 dip, doe gewoon 24/7 Mashtuur inf only dat is 400x beter dan kut karkand...
Wedden van niet? Insomania (oid.) heeft ook een Mashtuur server, daar zijn altijd mensen, en daar heeft men nog een best kutte ping dus als er een Nederlandse Mashtuur server is, met 32 player map, komt die heus wel volquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan kunnen we de contract gelijk opzeggen bij publichost (ofzo) als we mashtuur 24/7 gaan draaien![]()
OMG wat is fok opeens langzaam de laatste tijd. Ik krijg de hele tijd die schenk wat te drinken melding![]()
![]()
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wedden van niet? Insomania (oid.) heeft ook een Mashtuur server, daar zijn altijd mensen, en daar heeft men nog een best kutte ping dus als er een Nederlandse Mashtuur server is, met 32 player map, komt die heus wel vol![]()
Dat zeg ik, daarom zou een Nederlandse server met goede ping perfect zijn, vaste spelers vinden iets anders ook wel leuk (tenminste enkele die ik heb gesproken) dus die blijven wel komen. Als het niet lukt kun je 't altijd terugzetten, zo per sè op karkand blijven is ook zo wat imho.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.
-edit-
k kijk nu pas bij gam index, zie ik dat ik een hele topic heb gemistHebben jullie soms wat in te halen
![]()
'Return of IJsmuts', zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.
-edit-
k kijk nu pas bij gam index, zie ik dat ik een hele topic heb gemistHebben jullie soms wat in te halen
![]()
Hoelang duurt een ronde op die server, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daarom zou een Nederlandse server met goede ping perfect zijn, vaste spelers vinden iets anders ook wel leuk (tenminste enkele die ik heb gesproken) dus die blijven wel komen. Als het niet lukt kun je 't altijd terugzetten, zo per sè op karkand blijven is ook zo wat imho.
IJs en Baus waren terug en we hebben ff vlug een jubileum gevierd.. Verder heb je weinig gemist..quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
-edit-
![]()
Weet het niet precies, maar lang genoeg en niet te kort wat ik me herinner, iets van 30 minuten aangezien je daar ook vlaggen dicht op elkaar hebt. Mashtuur is tenminste een map waar je niet alleen mar medics hebt, dus massale revive acties...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hoelang duurt een ronde op die server, als ik vragen mag.
WAAAT! ! ! en dan mij geen tip gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs en Baus waren terug en we hebben ff vlug een jubileum gevierd.. Verder heb je weinig gemist..
Oohja.. ik heb ff gewerkt, waardoor ik de kans miste om de 50.000-ste post te maken.![]()
Wat dacht je van SFquote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Stefan740 het volgende:
viro rukker zet morge server maar op sharqi 24/7 of wake
Ik zit niet meer 24/7 achter me pc. K heb me xbox 360 en het is mooi weer buiten dusquote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan ook zelf de topics blijven volgen..
Ik ben pitten..
maar jij ben dan ook een noob dagquote:
quote:
De wijze man heeft gesprokenquote:Op donderdag 19 april 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar jij ben dan ook een noob dag![]()
![]()
op zich kunnen we wel proberen wat het effect is van roulatie. op de altijd leuke THC server was het ook altijd 24/7 karkand, dat is nu ook city maps geworden. en dan alleen karkand/ mashtuur en sharqi. tuurlijk zie je mensen weggaan maar hij blijft genoeg vol zitten.
hehehe. het tweede natuurlijk gekkiequote:
Wie is er nog meer genomineerd dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehe. het tweede natuurlijk gekkie
jij bent een van degene in mijn favorieten voor een top squadje![]()
Ik iig nietquote:
Ik ben all-time favorite als slachtoffer..quote:
dat je nou geluk had dat ene rondjequote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben all-time favorite als slachtoffer..
Alhoewel Puni daar nog wel eens anders over denkt..![]()
He Frankiequote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! BF2 ipv Bof! Bf2
Ziet er niet uit!
Ook goedemorgen Frank..quote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! BF2 ipv Bof! Bf2
Ziet er niet uit!
Oe.. eten...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
He Frankie![]()
Wanneer gaan we weer eens BBQen?en naar het strand?
Ik denk er sterk over om te gaan kitesurfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |