Dit weekend bij mij? Ik pik jullie wel op op Otopeniquote:
Als iemand mij onderweg ff op kan pikken naar Otopeni toe komt alles goed..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit weekend bij mij? Ik pik jullie wel op op Otopeni
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatquote:
We komen zeker een keertje kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatmaar het wordt mooi! en daar doen we het voor
![]()
ja leuk! op de housewarming! neem je dan ook al de regenboogkrabben en het oude jasje van truus mee??quote:Op donderdag 19 april 2007 09:32 schreef MLPValley het volgende:
[..]
We komen zeker een keertje kijken![]()
Goedenmorgen allemaal trouwens![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja leuk! op de housewarming! neem je dan ook al de regenboogkrabben en het oude jasje van truus mee??![]()
Ken dat..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatmaar het wordt mooi! en daar doen we het voor
![]()
Laten we maar concluderen dat 90% van de posts hier geen inhoud heeftquote:
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweepquote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ken dat..
Kijk nu al uit naar de zondag dat ik gewoon lekker voor pampus in bed kan blijven liggen..
Neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweep![]()
is de speelkelder al BBQ/party ready ??![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweep![]()
is de speelkelder al BBQ/party ready ??![]()
Wel de posts blijven lezen he..quote:Op donderdag 19 april 2007 08:03 schreef ursel het volgende:
[..], doet tie het weer of heb je eindelijk boodschappen gedaan??
Vandaag ff een rust dag nemen met klussen. Morgen maar weer verder gaan met witten. Dan is het gehele plafond klaar..![]()
Zaterdag de wandpanelen en het einde is hopelijk in zicht. Ben nog wel aantal weken onder de pannen ermee. Dat dan weer wel, maar het wordt steeds beter en mooier..Nu nog boven ook een mooi wandje en het feest is compleet..
![]()
Euhm, vrij weinigquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat had ik gisteren gezegd over inhoud![]()
Nee is een Pool tafelquote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow sorry![]()
komt er ook een snookertafel? ik pwn met snooker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |