Dat was even een proteststem tegen al die crap waar we vorige week naar moeten hebben luisterenquote:
Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon is als Notaris Polmanquote:
Nee, die is het nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon is als Notaris PolmanMaar heb het ook al paar keer gevraagd zonder echte reactie te krijgen
quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Impry het volgende:
Wiki:
Een vast terugkomend personage is de Klusjesman (zijn echte naam is niet bekend), een man die nogal aparte humor heeft en ook nogal ouderwets is. Hij kan ook totaal niet met nieuwe dingen om gaan.
Daarnaast staan de tags <pre> + </pre> er nog in en mist de link naar de vorige delen. D.Rose!quote:
Ik heb die tags er niet neergezetquote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarnaast staan de tags <pre> + </pre> er nog in en mist de link naar de vorige delen. D.Rose!![]()
een hallo terug: Hallo!quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef MichielV het volgende:
Ook een hoi van mij: Hoi!
tags staan in de Wiki, weet eigenlijk niet of ze echt zo nodig zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb die tags er niet neergezet
En voor het vorige deel moet je eigenlijk bij de vorige topicopener zijn
Ik ben het eens met jequote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
Dat was even een proteststem tegen al die crap waar we vorige week naar moeten hebben luisteren
Ja, een mening![]()
Daar is 'ie dan!quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend? Is it a badééééééééénd?!
is ie nu al ergens te downloaden?quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend? Is it a badééééééééénd?!
Moet ik maar eens voor gaan zorgen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef Timo20 het volgende:Avond
[..]
is ie nu al ergens te downloaden?
Dat is illegaal! Foei!quote:
quote:
Yoquote:
beschikbaar stellen welquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Zeg mensen, door drukte en weekend en Disney is het er helemaal niet van gekomen, maar alsnog van harte met het 100e topic. Echt briljant hoe jullie het volhouden en wat is het een fijne stimulans om dit werk te blijven doen!![]()
Zeg mensen, door drukte en weekend en Disney is het er helemaal niet van gekomen, maar alsnog van harte met het 100e topic. Echt briljant hoe jullie het volhouden en wat is het een fijne stimulans om dit werk te blijven doen!![]()
Het feit dat jij daar zit van 19:00u tot 22:00u is voor ons ook een stimulans om dit 'werk' te blijven doen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Dus een meet in de studio binnenkort?quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Daar zit je al heel lang op te azen he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dus een meet in de studio binnenkort?Eenrijdagavond lijkt me cool
Op vrijdag zitten ze aan het bierquote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dus een meet in de studio binnenkort?Eenrijdagavond lijkt me cool
Ik wou al zeggen: dan kunnen we gezellig mee doenquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
En jij drinkt geen bier op vrijdag ofzo?
^^^^^^^^^^^^^quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jullie maken het gewoon leuk om te luisteren en om er (slap) over te kletsen
Toppie
Wel als ik thuis zit, niet als ik met de auto nog 150km moet rijdenquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
En jij drinkt geen bier op vrijdag ofzo?
Lekkere request! Ik dacht dat de request kwam van Anne04 omdat ze het eerder vandaag had over The Automatics.quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
De monsterrequest bij MetMichiel was overigens afkomstig van Sophie en haar vrienden. Ik was één van haar vrienden.
Idd erg lekker nummer...quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
In topic 99 heb ik de plaat al even genoemd, maar nu hoor ik Modest Mouse - Dashboard weer en wat klinkt het vrolijk en lekker!![]()
LP is anders ook niet allesquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben uitzinnig blij dat Kotszip niet meer megahit is.
Giel was eerst bij Spuiten en Slikken, daarna kwam hij rick tegen en kwam even langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet hij daar nou weer?
Dennis is goed, beetje Beddingfield-achtig.
Weinig slaap dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel was eerst bij Spuiten en Slikken, daarna kwam hij rick tegen en kwam even langs![]()
hij moest nog naar Haarlem en rond 4 uur kan hij weer terugquote:
Ben dr niet echt kapot van eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Clocks in de Buena Vista Social Club remix![]()
voor de liefhebbers: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:Chemical Brothers
hier opende ze hun optreden op Lowlands mee
Nou zeg, wat doe je vijandig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als die Claudiasnol oprot, zijn we dan ook van dat achterlijke geklap verlost?
Ik liet me ff gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg, wat doe je vijandig...
En nee, daar ben je niet van verlost. Coen en Sander doen het ook dagelijks aan het begin van hun show.
quote:"Coen en Sander Show nog niet helemaal naar wens, maar vol potentie"
De Coen en Sander Show op Radio 3FM staat volgens zendercoördinator Florent Luyckx "nog niet helemaal zoals ik het graag zou zien. Maar het barst van de potentie!" Toch heeft het middagprogramma inmiddels de marktleiderpositie in de categorie 20-35 jaar. "Het is eigenlijk heel simpel. Coen en Sander komen geloofwaardig over, de gemiddelde luisteraar voelt dat ze menen wat ze zeggen", zo zegt Luyckx tegen Publiek Centraal.
Het is volgens hem ook weer niet zo dat andere dj's liegen. "Het gaat erom of hij of zij geloofwaardig overkomt. Dat de luisteraar hem gelooft als hij enthousiast over een plaat is. Hoe een plaat wordt weggezet door een dj, je kan je niet voorstellen hoeveel verschil dat bij de luisteraar kan maken in zijn oordeel over dat nummer. Het kan zelfs het verschil uitmaken tot wel of niet luisteren. En dus tussen wel of niet schakelen naar een andere zender."
Volgens Luyckx was het vervelend dat Wouter van der Goes wegging. "Dat is altijd vervelend. Radio vaart immers wel bij continuïteit. Maar het is een beetje het lot van een publieke popzender. Het houdt de zender wèl scherp. En zolang we zorgen dat we voldoende nieuw talent blijven ontwikkelen kunnen we in veel gevallen de problemen oplossen. 3FM is zeer succesvol in het ontwikkelen van radiotalent met als gevolg dat onze dj´s af en toe veel geld wordt geboden door de commerciële concurrentie en daar kunnen we bij de publieke omroep nu eenmaal niet tegen op."
Over de opvolger van Claudia de Breij kan hij nog niks zeggen. "Daar ben ik nog mee bezig."
Claudia stopt over 9 draaidagen. Of zouden er eerst nog een paar DJ's die tijd opvullen, wat volgens mij wel eens vaker is gebeurd?quote:Over de opvolger van Claudia de Breij kan hij nog niks zeggen. "Daar ben ik nog mee bezig."
Dan zal een gedeelte wat in dit topic post (including myself) wel niet gemiddeld zijn ......quote:Coen en Sander komen geloofwaardig over, de gemiddelde luisteraar voelt dat ze menen wat ze zeggen
Ik zat te denken, kan Paul niet een paar extra uur maken? Nu heeft hij er ook niet zoveel geloof ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Claudia stopt over 9 draaidagen. Of zouden er eerst nog een paar DJ's die tijd opvullen, wat volgens mij wel eens vaker is gebeurd?
Ik zou het niet erg vinden als ze 'm verder nooit meer draaien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
nieuwe Bon Jovi wat vinden we ervan?
Voor de eerste keer dat ik 'm hoor: standaard Bon Jovi plaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
alles wat hij maakt is kut, dus dit ook weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
en alweerquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Clocks in de Buena Vista Social Club remix![]()
Goedemiddag DaMook!quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef Anne04 het volgende:
Zucht. Gwen Stefani is wat mij betreft kapot gedraaid.
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhorenquote:dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ook ff overgeschakeld naar een ander station, tot 19.00 tenminste.
Kvind em eigenlijk wel ok.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Hm, die Bon Jovi heb ik gemist. Als ik het zo lees mis ik er niets aan.
ja hoor, heb vandaag geen zin in Coen en Sander, op naar RuuddeWIldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Chatgirl, Rubbereend, kuukske en borisz![]()
. Alles goed ?
[..]
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhoren.
Maar nu weet ik nog niet wie die 2 dames zijn.
538quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag geen zin in Coen en Sander, op naar RuuddeWIld![]()
Ja hoor, alles goed hier, alleen heb ik nu vierkante ogen van het minitieus gepiel om een foto echt fatsoenlijk te krijgen in Photoshopquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Chatgirl, Rubbereend, kuukske en borisz![]()
. Alles goed ?
[..]
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhoren.
Maar nu weet ik nog niet wie die 2 dames zijn.
Af en toe pauze nemen of even iets anders gaan doen helptquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed hier, alleen heb ik nu vierkante ogen van het minitieus gepiel om een foto echt fatsoenlijk te krijgen in Photoshop![]()
Ben je dr al achter wie die 2 dames waren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Af en toe pauze nemen of even iets anders gaan doen helpt.
Ik ga eventjes tv kijken. Tot straks (denk ik)
.
Ach ik vind ze wel grappig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Af en toen zijn die overgangen wel érg ver gezocht, zoals net vanaf de eerste plaat de overgang naar Tatu.
Giel heult met de vijand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
sorry dat ik nu het beeld van sommige mensen vervuil.
[[url=http://www.rickvanvelthuysen.nl/images/gielsneuannie03.jpg]afbeelding][/url]
Marre Michiel kom jij nog wel eens buurten bij RickvV ?In je Veronicatijd kwam je er nog wel is maar nu niet veel meer
![]()
goeie avond
Ik ben er voor het laatst na Laughing Matters geweest in november vorig jaar. Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
sorry dat ik nu het beeld van sommige mensen vervuil.
[afbeelding]
Marre Michiel kom jij nog wel eens buurten bij RickvV ?In je Veronicatijd kwam je er nog wel is maar nu niet veel meer
![]()
goeie avond
Examens enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Ergens half mei MiniGig met Pete Murray, aldus Michiels achterhoofd-stemmetje.
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben er voor het laatst na Laughing Matters geweest in november vorig jaar. Altijd gezellig!
boriszquote:
ChatGirlquote:
* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
* borisz duikt net opzij voor een stuidende sirolf
Dat is een meter of +-400-500 verder opquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.
Glacierquote:
Bonjour monsieur Veenstra!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Hoi Hansquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()
Bril-jant!!!!quote:
Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.quote:
Hopelijk draait Veenstra hem, ik ga nog ff leren en hou mijn radio aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.
Die van mij is ook niet echt 'normaal' te noemen...quote:
Clarity.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Clarity.
We schrijven ongeveer drie jaar geleden, het is 2 uur 's nachts. Opeens komt er een klasgenoot online. Raken wat aan de praat over muziek. M'n klasgenoot: 'jij denkt dat ik alleen maar naar R&B en hiphop luister hè?, check dit dan 'ns'. En dat was het nummer Clarity van John Mayer, sindsdien ben ik helemaal into zijn muziek. Dit mooie verhaal wilde ik jullie - ondanks mijn brakke internetverbinding - graag op deze mooie avond meegeven.
Dus.....![]()
Jij zit echt op die meet te azen is het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk
Ik stem voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk
deel 100 is geweest dus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij zit echt op die meet te azen is het niet.![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je dr al achter wie die 2 dames waren?
Als je nu alvast hard gaat blokken, hoef je straks niet alles op het laatste moment te doen, én heb je tijd om naar de minigig te gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
deel 100 is geweest dus...of het moet bij de minigig maar dan zit ik in mijn examens en ben ik er niet echt bij denk ik
![]()
Toydolls - Nellie The Elephantquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Me2
Heb alleen ff gemist hoe die heet.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef JeroenV het volgende:
Toy Dolls - Nelly the elephant
Dank julliequote:
Iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel fout, maar toch vindt ik het wel een leuk nummer![]()
Mijn requestquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mijn request![]()
En ja, ik heet eigenlijk Michel![]()
Had deze ooit als kloon aangemaakt, maar nu geen zin om een nieuwe te maken met al mijn active topics
Michiel![]()
Tot morgenquote:
Ik moet leren voor een toets die ik morgen heb. Kan niet zoveel posten dan..doe ik anders ook niet, maargoedquote:
Ach ja ik ben ook wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik moet leren voor een toets die ik morgen heb. Kan niet zoveel posten dan..doe ik anders ook niet, maargoed![]()
Slaapzequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook weg. Ik ga slapen. Om 5 uur gaat de wekker weer
.
![]()
Heb ik ook niet, maar ik probeer mezelf te dwingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren, maar echt geen zin in...
Omzetbelasting, dat ken ik ook nog niet echt goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef JeroenV het volgende:
Bedrijfseconomie en Spaans...
Spaans ken ik wel beetje, BE nog niet echt. Morgen toets
Jij?
Ik vond het qua fietsen eerder een kwestie van *pakt Giels jinglemachine erbij* "KOUD HE?!"quote:
Geen idee, ligt eraan of ze daar satelliet-bandbreedte voor willen betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Sorry D.Rose maar ik sluit mij toch wel aan bij Sirolf! het was wel een beetje koud buiten!
Is Michiel volgende week via de cam te volgen of is dat technisch niet mogelijk. Sirolf weet jij dat??
chk chk chk - heart of hearts, aparte plaat maar niet onaardig.
ik fiets in het zonnige zuiden, en had geen jasquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het qua fietsen eerder een kwestie van *pakt Giels jinglemachine erbij* "KOUD HE?!"![]()
Maarja, dat krijg je natuurlijk al snel op een open vlakte met een zomerjasje.
Samenspannen hequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Sorry D.Rose maar ik sluit mij toch wel aan bij Sirolf! het was wel een beetje koud buiten!
Ik op een paar kilometer vanaf de noordzee, met een stuk minder zon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik fiets in het zonnige zuiden, en had geen jas
Kijk, daar heb je het al, daar ligt het aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik op een paar kilometer vanaf de noordzee, met een stuk minder zon.
Het zal inderdaad niet goedkoop zijn omdat je volgens mij ook aardig wat bandbreedte nodig hebt. Maar het lijkt mij wel vet om het via de cam te kunnen volgen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee, ligt eraan of ze daar satelliet-bandbreedte voor willen betalen.
Is volgens mij best duur.
Ik kreeg er dan ook vet voor betaald.quote:
Benny Benassi en satisfactionquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is ie de moeite waard? Dan kan ik het via de podcast ff terugluisteren
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Ik kreeg er dan ook vet voor betaald.(
)
Michiel is dan ook al naar huisquote:Monster, ditmaal niet de badeend uitvoering.
Geweldig man! de stoomboot versie had ik nog niet eerder gehoord, maar ook die is wel OK.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Nog maar even wat fragmentjes:Monster (badeend)
Monster (stoomboot)
Stenders komt terug waar hij hoortquote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
101 en 102 komen erbij in het volgende deelquote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef PiRANiA het volgende:
moet topic 101 niet in de OP?
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:14 schreef Remzz het volgende:
Komt Stenders tussen 12 en 2?
Ah okeequote:
normaal zit hij er zondag van 20.00 tot 23.00quote:Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee
Klaas van Kruistrum is wel oke, al heb ik hem nog bijna nooit gehoort volgensmij doet hij vrijdag/zondag avond iets tussen 10 en 12 ofzo.
Môgge!quote:
En hij gaat het niet tijdelijk doen? Dan ga ik zo toch maar eens de podcast erbij pakken om het terug te luisteren, erg goed nieuws namelijk.quote:Stenders is goed nieuws tussen 12 en 2Ben wel benieuwd hoe dat nou moet met zijn programma op Tien en KX Radio..
Toen ik net wakker werd dacht ik ook al 'wie is dit?!'. Ik luister duidelijk niet vaak naar de EO-avond.quote:Opvallend dat Klaas de arbeidsvitaminen mag doen vandaagBuiten de zondag heb ik hem nog nooit op zender gehoord
Nee hoor, geen dramaquote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een drama.
Maar wel ontzettend leuk dat Stenders op de plek van De Breij komt!![]()
Nee, hij gaat het echt vast doenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Sirolf het volgende:
En hij gaat het niet tijdelijk doen? Dan ga ik zo toch maar eens de podcast erbij pakken om het terug te luisteren, erg goed nieuws namelijk.
KX combineren moet niet zo'n probleem zijn lijkt me, Gerard doet toch ook een programma op KX?
Ik luister af en toe wel EO op 3FMquote:Toen ik net wakker werd dacht ik ook al 'wie is dit?!'. Ik luister duidelijk niet vaak naar de EO-avond.
Michiel zou ook nog 2x invallen voor Gerard. Dat zal dus wel morgen en overmorgen worden.
Dan zit er nog een week tussen met invallers?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1176876635
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |