Toydolls - Nellie The Elephantquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Me2
Heb alleen ff gemist hoe die heet.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef JeroenV het volgende:
Toy Dolls - Nelly the elephant
Dank julliequote:
Iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel fout, maar toch vindt ik het wel een leuk nummer![]()
Mijn requestquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mijn request![]()
En ja, ik heet eigenlijk Michel![]()
Had deze ooit als kloon aangemaakt, maar nu geen zin om een nieuwe te maken met al mijn active topics
Michiel![]()
Tot morgenquote:
Ik moet leren voor een toets die ik morgen heb. Kan niet zoveel posten dan..doe ik anders ook niet, maargoedquote:
Ach ja ik ben ook wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik moet leren voor een toets die ik morgen heb. Kan niet zoveel posten dan..doe ik anders ook niet, maargoed![]()
Slaapzequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook weg. Ik ga slapen. Om 5 uur gaat de wekker weer
.
![]()
Heb ik ook niet, maar ik probeer mezelf te dwingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren, maar echt geen zin in...
Omzetbelasting, dat ken ik ook nog niet echt goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef JeroenV het volgende:
Bedrijfseconomie en Spaans...
Spaans ken ik wel beetje, BE nog niet echt. Morgen toets
Jij?
Ik vond het qua fietsen eerder een kwestie van *pakt Giels jinglemachine erbij* "KOUD HE?!"quote:
Geen idee, ligt eraan of ze daar satelliet-bandbreedte voor willen betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Sorry D.Rose maar ik sluit mij toch wel aan bij Sirolf! het was wel een beetje koud buiten!
Is Michiel volgende week via de cam te volgen of is dat technisch niet mogelijk. Sirolf weet jij dat??
chk chk chk - heart of hearts, aparte plaat maar niet onaardig.
ik fiets in het zonnige zuiden, en had geen jasquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het qua fietsen eerder een kwestie van *pakt Giels jinglemachine erbij* "KOUD HE?!"![]()
Maarja, dat krijg je natuurlijk al snel op een open vlakte met een zomerjasje.
Samenspannen hequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Sorry D.Rose maar ik sluit mij toch wel aan bij Sirolf! het was wel een beetje koud buiten!
Ik op een paar kilometer vanaf de noordzee, met een stuk minder zon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik fiets in het zonnige zuiden, en had geen jas
Kijk, daar heb je het al, daar ligt het aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik op een paar kilometer vanaf de noordzee, met een stuk minder zon.
Het zal inderdaad niet goedkoop zijn omdat je volgens mij ook aardig wat bandbreedte nodig hebt. Maar het lijkt mij wel vet om het via de cam te kunnen volgen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee, ligt eraan of ze daar satelliet-bandbreedte voor willen betalen.
Is volgens mij best duur.
Ik kreeg er dan ook vet voor betaald.quote:
Benny Benassi en satisfactionquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is ie de moeite waard? Dan kan ik het via de podcast ff terugluisteren
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Ik kreeg er dan ook vet voor betaald.(
)
Michiel is dan ook al naar huisquote:Monster, ditmaal niet de badeend uitvoering.
Geweldig man! de stoomboot versie had ik nog niet eerder gehoord, maar ook die is wel OK.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Nog maar even wat fragmentjes:Monster (badeend)
Monster (stoomboot)
Stenders komt terug waar hij hoortquote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders Stenders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
101 en 102 komen erbij in het volgende deelquote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef PiRANiA het volgende:
moet topic 101 niet in de OP?
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:14 schreef Remzz het volgende:
Komt Stenders tussen 12 en 2?
Ah okeequote:
normaal zit hij er zondag van 20.00 tot 23.00quote:Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee
Klaas van Kruistrum is wel oke, al heb ik hem nog bijna nooit gehoort volgensmij doet hij vrijdag/zondag avond iets tussen 10 en 12 ofzo.
Môgge!quote:
En hij gaat het niet tijdelijk doen? Dan ga ik zo toch maar eens de podcast erbij pakken om het terug te luisteren, erg goed nieuws namelijk.quote:Stenders is goed nieuws tussen 12 en 2Ben wel benieuwd hoe dat nou moet met zijn programma op Tien en KX Radio..
Toen ik net wakker werd dacht ik ook al 'wie is dit?!'. Ik luister duidelijk niet vaak naar de EO-avond.quote:Opvallend dat Klaas de arbeidsvitaminen mag doen vandaagBuiten de zondag heb ik hem nog nooit op zender gehoord
Nee hoor, geen dramaquote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een drama.
Maar wel ontzettend leuk dat Stenders op de plek van De Breij komt!![]()
Nee, hij gaat het echt vast doenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Sirolf het volgende:
En hij gaat het niet tijdelijk doen? Dan ga ik zo toch maar eens de podcast erbij pakken om het terug te luisteren, erg goed nieuws namelijk.
KX combineren moet niet zo'n probleem zijn lijkt me, Gerard doet toch ook een programma op KX?
Ik luister af en toe wel EO op 3FMquote:Toen ik net wakker werd dacht ik ook al 'wie is dit?!'. Ik luister duidelijk niet vaak naar de EO-avond.
Michiel zou ook nog 2x invallen voor Gerard. Dat zal dus wel morgen en overmorgen worden.
Dan zit er nog een week tussen met invallers?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1176876635
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |