boriszquote:

ChatGirlquote:

* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
* borisz duikt net opzij voor een stuidende sirolf

Dat is een meter of +-400-500 verder opquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.

Glacierquote:

Bonjour monsieur Veenstra!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ola!

Hoi Hansquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()

quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()

Bril-jant!!!!quote:

Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.quote:

Hopelijk draait Veenstra hem, ik ga nog ff leren en hou mijn radio aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.

Die van mij is ook niet echt 'normaal' te noemen...quote:

Clarity.quote:

quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Clarity.
We schrijven ongeveer drie jaar geleden, het is 2 uur 's nachts. Opeens komt er een klasgenoot online. Raken wat aan de praat over muziek. M'n klasgenoot: 'jij denkt dat ik alleen maar naar R&B en hiphop luister hè?, check dit dan 'ns'. En dat was het nummer Clarity van John Mayer, sindsdien ben ik helemaal into zijn muziek. Dit mooie verhaal wilde ik jullie - ondanks mijn brakke internetverbinding - graag op deze mooie avond meegeven.
Dus.....![]()

Jij zit echt op die meet te azen is het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk

Ik stem voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk

deel 100 is geweest dus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij zit echt op die meet te azen is het niet.![]()
![]()

Nopequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je dr al achter wie die 2 dames waren?

Als je nu alvast hard gaat blokken, hoef je straks niet alles op het laatste moment te doen, én heb je tijd om naar de minigig te gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
deel 100 is geweest dus...of het moet bij de minigig maar dan zit ik in mijn examens en ben ik er niet echt bij denk ik
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |