Dat was even een proteststem tegen al die crap waar we vorige week naar moeten hebben luisterenquote:
Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon is als Notaris Polmanquote:
Nee, die is het nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon is als Notaris PolmanMaar heb het ook al paar keer gevraagd zonder echte reactie te krijgen
quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Impry het volgende:
Wiki:
Een vast terugkomend personage is de Klusjesman (zijn echte naam is niet bekend), een man die nogal aparte humor heeft en ook nogal ouderwets is. Hij kan ook totaal niet met nieuwe dingen om gaan.
Daarnaast staan de tags <pre> + </pre> er nog in en mist de link naar de vorige delen. D.Rose!quote:
Ik heb die tags er niet neergezetquote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarnaast staan de tags <pre> + </pre> er nog in en mist de link naar de vorige delen. D.Rose!![]()
een hallo terug: Hallo!quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef MichielV het volgende:
Ook een hoi van mij: Hoi!
tags staan in de Wiki, weet eigenlijk niet of ze echt zo nodig zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb die tags er niet neergezet
En voor het vorige deel moet je eigenlijk bij de vorige topicopener zijn
Ik ben het eens met jequote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
Dat was even een proteststem tegen al die crap waar we vorige week naar moeten hebben luisteren
Ja, een mening![]()
Daar is 'ie dan!quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend? Is it a badééééééééénd?!
is ie nu al ergens te downloaden?quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend? Is it a badééééééééénd?!
Moet ik maar eens voor gaan zorgen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef Timo20 het volgende:Avond
[..]
is ie nu al ergens te downloaden?
Dat is illegaal! Foei!quote:
quote:
Yoquote:
beschikbaar stellen welquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Zeg mensen, door drukte en weekend en Disney is het er helemaal niet van gekomen, maar alsnog van harte met het 100e topic. Echt briljant hoe jullie het volhouden en wat is het een fijne stimulans om dit werk te blijven doen!![]()
Zeg mensen, door drukte en weekend en Disney is het er helemaal niet van gekomen, maar alsnog van harte met het 100e topic. Echt briljant hoe jullie het volhouden en wat is het een fijne stimulans om dit werk te blijven doen!![]()
Het feit dat jij daar zit van 19:00u tot 22:00u is voor ons ook een stimulans om dit 'werk' te blijven doen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Dus een meet in de studio binnenkort?quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef MichielV het volgende:
Daar zit je al heel lang op te azen he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dus een meet in de studio binnenkort?Eenrijdagavond lijkt me cool
Op vrijdag zitten ze aan het bierquote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dus een meet in de studio binnenkort?Eenrijdagavond lijkt me cool
Ik wou al zeggen: dan kunnen we gezellig mee doenquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
En jij drinkt geen bier op vrijdag ofzo?
^^^^^^^^^^^^^quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jullie maken het gewoon leuk om te luisteren en om er (slap) over te kletsen
Toppie
Wel als ik thuis zit, niet als ik met de auto nog 150km moet rijdenquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
En jij drinkt geen bier op vrijdag ofzo?
Lekkere request! Ik dacht dat de request kwam van Anne04 omdat ze het eerder vandaag had over The Automatics.quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
De monsterrequest bij MetMichiel was overigens afkomstig van Sophie en haar vrienden. Ik was één van haar vrienden.
Idd erg lekker nummer...quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
In topic 99 heb ik de plaat al even genoemd, maar nu hoor ik Modest Mouse - Dashboard weer en wat klinkt het vrolijk en lekker!![]()
LP is anders ook niet allesquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben uitzinnig blij dat Kotszip niet meer megahit is.
Giel was eerst bij Spuiten en Slikken, daarna kwam hij rick tegen en kwam even langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet hij daar nou weer?
Dennis is goed, beetje Beddingfield-achtig.
Weinig slaap dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel was eerst bij Spuiten en Slikken, daarna kwam hij rick tegen en kwam even langs![]()
hij moest nog naar Haarlem en rond 4 uur kan hij weer terugquote:
Ben dr niet echt kapot van eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Clocks in de Buena Vista Social Club remix![]()
voor de liefhebbers: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:Chemical Brothers
hier opende ze hun optreden op Lowlands mee
Nou zeg, wat doe je vijandig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als die Claudiasnol oprot, zijn we dan ook van dat achterlijke geklap verlost?
Ik liet me ff gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg, wat doe je vijandig...
En nee, daar ben je niet van verlost. Coen en Sander doen het ook dagelijks aan het begin van hun show.
quote:"Coen en Sander Show nog niet helemaal naar wens, maar vol potentie"
De Coen en Sander Show op Radio 3FM staat volgens zendercoördinator Florent Luyckx "nog niet helemaal zoals ik het graag zou zien. Maar het barst van de potentie!" Toch heeft het middagprogramma inmiddels de marktleiderpositie in de categorie 20-35 jaar. "Het is eigenlijk heel simpel. Coen en Sander komen geloofwaardig over, de gemiddelde luisteraar voelt dat ze menen wat ze zeggen", zo zegt Luyckx tegen Publiek Centraal.
Het is volgens hem ook weer niet zo dat andere dj's liegen. "Het gaat erom of hij of zij geloofwaardig overkomt. Dat de luisteraar hem gelooft als hij enthousiast over een plaat is. Hoe een plaat wordt weggezet door een dj, je kan je niet voorstellen hoeveel verschil dat bij de luisteraar kan maken in zijn oordeel over dat nummer. Het kan zelfs het verschil uitmaken tot wel of niet luisteren. En dus tussen wel of niet schakelen naar een andere zender."
Volgens Luyckx was het vervelend dat Wouter van der Goes wegging. "Dat is altijd vervelend. Radio vaart immers wel bij continuïteit. Maar het is een beetje het lot van een publieke popzender. Het houdt de zender wèl scherp. En zolang we zorgen dat we voldoende nieuw talent blijven ontwikkelen kunnen we in veel gevallen de problemen oplossen. 3FM is zeer succesvol in het ontwikkelen van radiotalent met als gevolg dat onze dj´s af en toe veel geld wordt geboden door de commerciële concurrentie en daar kunnen we bij de publieke omroep nu eenmaal niet tegen op."
Over de opvolger van Claudia de Breij kan hij nog niks zeggen. "Daar ben ik nog mee bezig."
Claudia stopt over 9 draaidagen. Of zouden er eerst nog een paar DJ's die tijd opvullen, wat volgens mij wel eens vaker is gebeurd?quote:Over de opvolger van Claudia de Breij kan hij nog niks zeggen. "Daar ben ik nog mee bezig."
Dan zal een gedeelte wat in dit topic post (including myself) wel niet gemiddeld zijn ......quote:Coen en Sander komen geloofwaardig over, de gemiddelde luisteraar voelt dat ze menen wat ze zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |