Dat is Hilde toch? Producer van Claudia D'r op.quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
wie of wat is trouwens die fröle / freule / frulle? waar claudia 't altijd over heeft in haar programma?![]()
en dat doen ze dus nu!quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef Toad het volgende:
Hehehehe dit is wel erg fout.
Super vette plaat man!quote:Op maandag 16 april 2007 18:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?Die heb ik hardop mee zitten brullen op de fiets in het zonnetje
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.quote:Op maandag 16 april 2007 18:50 schreef Impry het volgende:
Hier heb ik een de CD van! Buena Vista Social Club in samenwerking met heul wat artiesten. Echt lekker zomerCDtje!
Maar toch niet in deze versie?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.
quote:Op maandag 16 april 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
Ja juist wel ik vind het echt nergens naar klinken
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Ik heb hem nog niet gemaakt voor vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Niet Raoul?quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.
quote:
Zal voor je duimen dat 'ie wordt gedraaid.quote:Ik ga eens ff een mailtje sturen die ik vorige week ook al probeerde te requesten, maar toen was Michiel er niet
Nee, vind Recover leuker. Sloten ze afgelopen woensdag ook mee af.quote:Op maandag 16 april 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet Raoul?Heb de clip wel eens gezien en het nummer heb ik 1x op 3FM gehoord, maar Monster
(a badeend!) is veel beter.![]()
Denk zelf dat ik niets ga requesten want mijn requests van de afgelopen weken zijn niet gedraaid en ik vind het nu wel even mooi geweest. Probeer het over een paar weken nog wel een keer.
Hoi Anne04 en Maricha.
Geen idee joh! zet mijn geld nog steeds op Stenders.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
LP megahitdat is tof
weet je al wie het wel wordt hans?
Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! zet mijn geld nog steeds op Stenders.![]()
Hoiquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
Avond!
Ik gok dat ze dat daar ook nog niet weten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef MutZ het volgende:
Michiel, weten jullie al wie de opvolger wordt?
485 puntenquote:
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...
Maar Stenders maakt wel een goede kans...
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.
Met of zonder schildpad?quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.
Jaa dat zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat zou wat zijn zeg!![]()
![]()
Misschien wordt het wel Maricha en de producer is dan Veenstra Veenstra! !
De klusjesmanquote:Op maandag 16 april 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Wie is die klusjesman trouwens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |