Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! zet mijn geld nog steeds op Stenders.![]()
Hoiquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
Avond!
Ik gok dat ze dat daar ook nog niet weten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef MutZ het volgende:
Michiel, weten jullie al wie de opvolger wordt?
485 puntenquote:
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...
Maar Stenders maakt wel een goede kans...
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.
Met of zonder schildpad?quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.
Jaa dat zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat zou wat zijn zeg!![]()
![]()
Misschien wordt het wel Maricha en de producer is dan Veenstra Veenstra! !
De klusjesmanquote:Op maandag 16 april 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Wie is die klusjesman trouwens?quote:
Roosjequote:
Is het zo'n leuke MetMichiel?quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose
* ChatGirl gaat douchen en CSI kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |