Ik zat te denken, kan Paul niet een paar extra uur maken? Nu heeft hij er ook niet zoveel geloof ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Claudia stopt over 9 draaidagen. Of zouden er eerst nog een paar DJ's die tijd opvullen, wat volgens mij wel eens vaker is gebeurd?
Ik zou het niet erg vinden als ze 'm verder nooit meer draaien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
nieuwe Bon Jovi wat vinden we ervan?
Voor de eerste keer dat ik 'm hoor: standaard Bon Jovi plaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
alles wat hij maakt is kut, dus dit ook weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
en alweerquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Clocks in de Buena Vista Social Club remix![]()
Goedemiddag DaMook!quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef Anne04 het volgende:
Zucht. Gwen Stefani is wat mij betreft kapot gedraaid.
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhorenquote:dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ook ff overgeschakeld naar een ander station, tot 19.00 tenminste.
Kvind em eigenlijk wel ok.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Hm, die Bon Jovi heb ik gemist. Als ik het zo lees mis ik er niets aan.
ja hoor, heb vandaag geen zin in Coen en Sander, op naar RuuddeWIldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Chatgirl, Rubbereend, kuukske en borisz![]()
. Alles goed ?
[..]
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhoren.
Maar nu weet ik nog niet wie die 2 dames zijn.
538quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag geen zin in Coen en Sander, op naar RuuddeWIld![]()
Ja hoor, alles goed hier, alleen heb ik nu vierkante ogen van het minitieus gepiel om een foto echt fatsoenlijk te krijgen in Photoshopquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Chatgirl, Rubbereend, kuukske en borisz![]()
. Alles goed ?
[..]
Ach ik kan ze nog steeds redelijk aanhoren.
Maar nu weet ik nog niet wie die 2 dames zijn.
Af en toe pauze nemen of even iets anders gaan doen helptquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed hier, alleen heb ik nu vierkante ogen van het minitieus gepiel om een foto echt fatsoenlijk te krijgen in Photoshop![]()
Ben je dr al achter wie die 2 dames waren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Af en toe pauze nemen of even iets anders gaan doen helpt.
Ik ga eventjes tv kijken. Tot straks (denk ik)
.
Ach ik vind ze wel grappig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Af en toen zijn die overgangen wel érg ver gezocht, zoals net vanaf de eerste plaat de overgang naar Tatu.
Giel heult met de vijand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
sorry dat ik nu het beeld van sommige mensen vervuil.
[[url=http://www.rickvanvelthuysen.nl/images/gielsneuannie03.jpg]afbeelding][/url]
Marre Michiel kom jij nog wel eens buurten bij RickvV ?In je Veronicatijd kwam je er nog wel is maar nu niet veel meer
![]()
goeie avond
Ik ben er voor het laatst na Laughing Matters geweest in november vorig jaar. Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
sorry dat ik nu het beeld van sommige mensen vervuil.
[afbeelding]
Marre Michiel kom jij nog wel eens buurten bij RickvV ?In je Veronicatijd kwam je er nog wel is maar nu niet veel meer
![]()
goeie avond
Examens enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Ergens half mei MiniGig met Pete Murray, aldus Michiels achterhoofd-stemmetje.
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben er voor het laatst na Laughing Matters geweest in november vorig jaar. Altijd gezellig!
boriszquote:
ChatGirlquote:
* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
* borisz duikt net opzij voor een stuidende sirolf
Dat is een meter of +-400-500 verder opquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stuitert doordat borisz wegduikt rechtstreeks het Corus-terrein op.
Glacierquote:
Bonjour monsieur Veenstra!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Hoi Hansquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bonjour monsieur Veenstra!
Haaj Maricha.
Hello Fok!kers.![]()
Bril-jant!!!!quote:
Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.quote:
Hopelijk draait Veenstra hem, ik ga nog ff leren en hou mijn radio aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik kan eigenlijk niet meer blijven zitten, want moe en vierkante ogen, maar je maakt me benieuwd.
Die van mij is ook niet echt 'normaal' te noemen...quote:
Clarity.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Clarity.
We schrijven ongeveer drie jaar geleden, het is 2 uur 's nachts. Opeens komt er een klasgenoot online. Raken wat aan de praat over muziek. M'n klasgenoot: 'jij denkt dat ik alleen maar naar R&B en hiphop luister hè?, check dit dan 'ns'. En dat was het nummer Clarity van John Mayer, sindsdien ben ik helemaal into zijn muziek. Dit mooie verhaal wilde ik jullie - ondanks mijn brakke internetverbinding - graag op deze mooie avond meegeven.
Dus.....![]()
Jij zit echt op die meet te azen is het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk
Ik stem voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
leuk![]()
Veenstra alvast bedankt, maar zullen we niet eens tijdens Ekstra Weekend een fokmeet houden
, dan heb je de 3fm dj's die op fok! actief zijn erbij
wel in de studio natuurlijk
deel 100 is geweest dus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij zit echt op die meet te azen is het niet.![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je dr al achter wie die 2 dames waren?
Als je nu alvast hard gaat blokken, hoef je straks niet alles op het laatste moment te doen, én heb je tijd om naar de minigig te gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
deel 100 is geweest dus...of het moet bij de minigig maar dan zit ik in mijn examens en ben ik er niet echt bij denk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |