SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Welk model?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga binnenkort zwarte vans kopen.
Wel met je rode broek erboven toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Chuckas. Ik heb ze al in het wit. Ik rock gewoon 1 witte en 1 zwarte dan.
Hoe?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het eruit als ik 2 verschillende kleuren Vans rock.
paint skillsquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het eruit als ik 2 verschillende kleuren Vans rock.
neem eens een kijkje op King of Kicksquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef Huppelei het volgende:
Iemand nog foto's van ze collectie?
quote:Op maandag 9 april 2007 10:06 schreef Snever het volgende:
Ik heb gister besloten me Linoleums niet te laten staan maar ze gewoon te rocken! Wel ff inlopen die shit!
Iemand nog info over nieuwe collectie Mids?
Die schijnen zeer tof te wordenquote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ga ze vandaag ook maar eens aantrekken.
Er komt nog een Guns 'n Roses Mid/Maneki Neko Mid dit jaar
dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op maandag 9 april 2007 12:19 schreef Snever het volgende:
Ik draag me Linoleums gestrikt en dan klitteband los maar toch op elkaar geplakt. Op die manier blijft de broek achter de klitteband hangen en krijg je een mooi aanzicht
Nice man!quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef Noddie het volgende:
vorige week deze dunks gehaald:
[afbeelding]
goedgekeurdhttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gifquote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef Noddie het volgende:
vorige week deze dunks gehaald:
[afbeelding]
...quote:
Het zijn gewoon lelijke schoenenquote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
zeikerds
noem het dan het NIKE Air Max enzo topic
Eerst nike SB topic, nu nike air max topic, hoe moet ik dit topic dan ooit nog weer terug vinden alstie weer een keer vol isquote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
zeikerds
noem het dan het NIKE Air Max enzo topic
Geld stinkt nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:42 schreef ctrladdict het volgende:
Interessant is dat allerlei van orgine merkkleding merken, zich tegenwoordig ook op de sneakers markt begeven. Over het algemeen zijn niet sneakers niet zo spannend vormgegeven en gaat het om het merk. Gaastra is hier een voorbeeld van, Hugo Boss ook.
Heb je een eigen zaak in sneakers oid?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe aanwinsten van vandaag:
Vans Syndicate Mid Skool Desert Camo voor 40 euro:
[afbeelding]
Nike Dunk SB Sandalwood voor 50 euro:
[afbeelding]
Erg blij met die Vans voor die prijs, Syndicates zijn zo veel comfortabeler. Sandalwoods worden waarschijnlijk mn nieuwe beaters.
nee al zn zakgeld gaat dr aan op (niet sarcastisch(quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je een eigen zaak in sneakers oid?
Zoiets heet een hoodie en is van het merk Stussy volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef Teije het volgende:
Kwam deze net tegen....
[afbeelding]
Dat linker shirt, kan iemand me vertellen van welk merk die is + waar hij eventueel te halen is?
thanks ;-)
Zowel links als rechts is van stussy zijn te halen bij de AkA, wat onderdeel is van revert en ertegenover in haarlemquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef Teije het volgende:
Kwam deze net tegen....
[afbeelding]
Dat linker shirt, kan iemand me vertellen van welk merk die is + waar hij eventueel te halen is?
thanks ;-)
omdat de hoodies doelgroep hier ook veel rond hangt en das n stussy jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat dit in het sneaker topic doet is mij een raadsel.
kijk maar naar de nike sb kledinglijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat dit in het sneaker topic doet is mij een raadsel.
Oeh, welke maten zijn er nog?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Snever het volgende:
Die foto is geschoten in Frisco Arnhem. Die linker is afgeprijst
Wat is er gek aan als iemand elke maand 2 paar sneakers koopt (gemiddeld genomen + vaak heeft warhead leuke sneakers voor weinig zoals deze maand dus)?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je een eigen zaak in sneakers oid?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat is er gek aan als iemand elke maand 2 paar sneakers koopt (gemiddeld genomen + vaak heeft warhead leuke sneakers voor weinig zoals deze maand dus)?
Er zijn mensen die kopen per maand 10 paar sneakers, en gewoon alles met een swoosh wat er die maand uitkomt. Die moet je raar aankijken verafgoden.
psst, stufi en een bijbaanquote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef Emmol het volgende:
maar als je zoveel sneakers koopt dan zul je toch ergens anders op moeten bezuinigen?
toch niet op bier he?
Wou ze even passen, toch maar besloten om ze niet te halen. Zijn eigenlijk helemaal niet zo boeiendquote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
psst, stufi en een bijbaan![]()
@Teije: kan je die dunks niet gewoon bij sneakershop.nl bestellen? Neem ook een kijkje op gabberwear![]()
Verkoopt die site geen fakes?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
psst, stufi en een bijbaan![]()
@Teije: kan je die dunks niet gewoon bij sneakershop.nl bestellen? Neem ook een kijkje op gabberwear![]()
Kneusquote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Deze k-swiss vind ik stiekem wel vet.
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
KneusTeunquote:
heeeeeeeequote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Als je normaal 45 draagt: Paarse Avengers 10.5 voor 100 euro bij Lockwood, Antwerpen. Evt dunner zooltje inleggen en/of straps doorknippen en dan lukt het misschien wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef Teije het volgende:
Heeft iemand toevallig nog Stussys/Avengers of Pattys die hij kwijt wilt? (45~46) Ik wil ze zo graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |