Hoezo dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
geen pc-post vandaag
wel van deIB-groep
mogen ze langzaam en pijnlijk branden in de hel
nou, wegens een administratieve fout, kreeg ik deze maand geen studiefinanciering. een hoop gedoe geweest, maar de 31e kreeg ik het alsnog (na een week honger lijden)quote:
je snapt het inderdaad nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
Je hebt het de 27e niet kunnen betalen dus wordt het een maand uitgesteld. Of snap ik het niet?
hoeraquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:43 schreef Miwaki het volgende:
Eindelijk m'n eerste kaart binnen! Uit Duitsland. Echt leuk
Wel even wennen dat kaarten er langer dan een week er over doen ergens te komen. En dat binnen Europa. Maar ja, ik heb geduld.
Dus van 2 maanden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
je snapt het inderdaad niet
ik moet nu het resterende bedrag in 1 keer betalen!
voor 27 april
nee, voor het hele jaarquote:
Ah okee, hoeveel is dat dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, voor het hele jaar
kijk, het schoolgeld kun je in termijnen betalen, maar ik heb nu dus 1 termijn niet betaald, dus moet ik het hele bedrag dat er nog open staat, in 1 keer betalen
precies, vooral omdat het niet mijn schuld isquote:
Haaksbergen pitoreskquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef AKnynke het volgende:
Afgelopen week elke dag een kaartje gekregen, en nu ben ik eens niet thuis. Wel wennen zeg!
Misschien een idee om een kaartje te sturen uit het pitoreske Haaksbergen, al hoewel ik Maastricht toch mooier vind!
13-04-2004, toen werd zijn FOK!-nick geborenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Smittend het volgende:
Hey Vonkie..wanneer ga je je geboortedatum nou eens aanpassen ?![]()
mmmm!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb net verschrikkelijk boodschappen gedaan ,Voor een leuk paasontbijtje.....Doe ik normaal nooit dus het leek me nu wel eens leuk.Minibroodjes en "flinterdun rookvlees"en zo, allemaal heel luxe.Eitjes,en aardbeien,slagroom en pannekoekjes.....
Had ik zin in,maar ik denk niet dat het een paasontbijt maar een zaterdagochtendontbijt word![]()
![]()
Dus, allemaall vrolijk pasen!
ja, ik vind hem ook helemaal geweldigquote:en Muck,die's hilarisch,ik moes eerst twee keer kijken of die nou echt een kuiken op zijn kop had
Direktquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Smittend het volgende:
Hey Vonkie..wanneer ga je je geboortedatum nou eens aanpassen ?![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef QTPi het volgende:
* QTPi had vandaag 2 kaartjes.
Van die ene schrok ik me te pletter, uit Washington DC met een lachende Sjors Dobbeljoe Boesj!!
Afzender schreef er gelukkig bij dat het een grapje was en dat ie pas nog op Schiphol was geweest.
Hier was ik nog vergeten op te reageren, het is dan wel voor minstens twee dagen denk ik?quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:41 schreef Fannetje het volgende:
Ja, we zitten vlakbij de Turkse grens, dus dat is wel te doen. Het ligt er alleen een beetje aan of ik daar terplekke zin in hebBen er immers al 2 x geweest, maar vriendje nog nooit.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier was ik nog vergeten op te reageren, het is dan wel voor minstens twee dagen denk ik?
Hier bij de post, een kaart uit Spanje, een uit Canada en een envelopje met vijf kaarten uit Duitsland
En de nieuwe postzegels zijn er!!! Ze zijn erg mooi
Ik wacht ook tot zondagquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
Principieel weiger ik niet eerder dan zondag iedereen een fijne Pasen te wensen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
Principieel weiger ik niet eerder dan zondag iedereen een fijne Pasen te wensen.
H..?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:40 schreef Vava het volgende:
Dat hoop ik ook!
Die Braziliaanse waar ik een kaart heen moet sturen heeft pas weer ingelogd... dat geeft weer wat hoop!
Hee dat valt dus heel erg mee zo'n reactie. Leuk en attent dat ze toch een kaartje teruggestuurd heeft ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef Vava het volgende:
Ik heb net een kaart uit Brazilië gekregenhier schreef ik dat het profiel verwijderd was van iemand waar ik net een kaart naartoe had gestuurd, nu krijg ik een kaartje terug van dat meisje. Een bedankje voor de kaart en een uitleg waarom ze dat profiel verwijderd had. Dit had ik dus niet verwacht
![]()
Wel heel erg lief!!
Dat vond ik ook! Ik ben nog nooit zo verrast geweest door een kaartquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:50 schreef QTPi het volgende:
Hee dat valt dus heel erg mee zo'n reactie. Leuk en attent dat ze toch een kaartje teruggestuurd heeft ook.
www.xs.toquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef Fannetje het volgende:
En vandaag kreeg ik dus dat kaartje uit Trinidad!En dat levert een érg gaaf lijntje op! Maar helaas ligt mijn vaste uploadplek eruit.. dus ik kan het even niet laten zien.
Verder kreeg ik mijn vakantiepapieren () en een gave fridge magnet uit Canada (
)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb vandaag een reactie van een half A4'tje in een pm naar een usert gestuurd.
Ja, dat is Omsk. Daar is het in de winter -40... brrrr!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef Vava het volgende:
Die naar India was me idd niet opgevallenwel die in Rusland (niet Moskou maar die nog verder naar het oosten).
Zo'n Afrikaans lijntje als die van jou is ultiem ja
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, dat is Omsk. Daar is het in de winter -40... brrrr!
Antwoorden op d'r evenlange pm.quote:
Hmm.... zo kom je nog niet veel verder danquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik heb nu wel postzegels, maar nog geen kaarten!!
En ik ben naar Boymans van Beuningen geweest
Mijn gemiddelde PM beslaat niet meer dan een paar regeltjesquote:
Ik denk het jaquote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had nog 2 kaartjes uit Finland en 1 uit Venezie!!! En vrolijk pasen..... Alleen ik vier dat dus niet. Heb eigenlijk ook niet echt een idee wat al die dagen nu precies betekenen. Slecht hey?! Kom ik nu in de hel?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef Whiskers het volgende:
En de brievenbus ervan overtuigd dat een aantal pakketjes echt wel door de gleuf passen![]()
![]()
Met een hamer past alles!quote:
en morgen waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 9 april 2007 18:51 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Wilde ik ook net komen zeggen...
Gisteren ook al niet![]()
Ja maar morgen is een maandagdienst dus dan wordt er weinig post bezorgd.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Morgen weer post! (hoop ik!) Vandaag zo gelachen! Mijn zus heeft twee hondjes waaronder nog een pup van 12 weken. Die hadden we gefilmd en we zitten die beelden af te spelen op TV. De oudste van de 2 was helemaal door het dolle heen..... een indringer in huis en stoof weg om een poging te doen tot het vermorzelen van de TV! Dieren zijn grappig!![]()
Finlandquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Vava het volgende:
Nou nou
Nog een kaart in Finland aangekomen
oh, dat gebeurt me wel vaker.....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet nog steeds drie kaartjes op de post doen, die al 7, 6 en 1 dag onderweg hadden moeten zijn
Verder een leuk pakketje uit Chili en een gaaf pakketje uit Amerika vandaag
Huh? Hier komt ook wel vaker post op een dag maar TNT komt maar één keer langs. Verder Selectvracht etc...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef Fannetje het volgende:
Wij krijgen voortaan twee keer per dag post.... erg irritant soms.
Maar ik had dus ook nog een kaartje uit de USA
Schaam jequote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef Fannetje het volgende:
Geen post. En de kaartjes zijn nog steeds niet op de post gegaan
Hup hup! Snel!!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef Fannetje het volgende:
Geen post. En de kaartjes zijn nog steeds niet op de post gegaan
En dat terwijl ik daar nog helemaal niet benquote:
ik durf het bijna niet te vragen eigenlijk..... maar wil je er mij ook een sturen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik daar nog helemaal niet ben![]()
Wil je van mij ook een kaartje? En Smittend, jij ook?
Ja leuk! Ik heb er wel al heel veel dus welicht even een blik werpen welke ik al heb maar je hoeft ze niet uit het hoofd te leren hoor ha ha ha.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
lekker danquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Tammymara het volgende:
Muck,Bij jou staat er tenminste nog thank you,Mijn vier laatste kaartjes zijn geregistreerd zonder ook maar een woord
Oh ja,Geen post.
Mijn kaartjes van Disneyparken! Het zijn er al heel veel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef Fannetje het volgende:
Waar kan ik dat zien, Sonja? Welke je al hebt dus?
Hmm... geduldquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
NL-41071 Finland 27 Mar, 2007 17 Travelling
NL-41737 Singapore 3 Apr, 2007 10 Travelling
NL-41738 New Zealand 3 Apr, 2007 10 Travelling
NL-41856 United States of America 4 Apr, 2007 9 Travelling
NL-41977 Portugal 6 Apr, 2007 7 Travelling
Allemaal nog onderweg![]()
Oh my! Nou, dat wordt niet zo gemakkelijk dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Mijn kaartjes van Disneyparken! Het zijn er al heel veel!![]()
http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/sets/72157594495470639/
Kaartje naar Singapore is aangekomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... geduldredelijk gemiddelde tijden (alleen die naar Finland is wat lang onderweg al maar het kan nog!) maar kan me voorstellen dat je nu wel zit te wachten tot er een aankomt
![]()
Sorry ik lees het nu pas!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Spannend, Sonja!Waar is die wedstrijd? Dan ga ik ook nog even meedoen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:55 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb zelfs op 1 adres de naam van mijn parkiet ingevuld, zou ik wanhopig zijn?![]()
Dat heb ik ook eens gehad, echt een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef Smittend het volgende:
Ik kreeg vandaag een tagenvelop..in plastic verpakt.
Er zat een scheur in de envelop en de inhoud was weg.![]()
Er had een sleutelhanger in moeten zitten.
Ik zal dinsdag eens op mijn werk gaan kijken of ze 'm daar gevonden hebben.
(ik werk bij 't lokale sorteercentrum van de TNT)
ja, hed ik ook de laatste paar kaartjes en ze waren echt wel heel leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Tammymara het volgende:
Muck,Bij jou staat er tenminste nog thank you,Mijn vier laatste kaartjes zijn geregistreerd zonder ook maar een woord
Oh ja,Geen post.
Ja bij mij ook en een excuuskaart van de TNT...alsof ik daar iets aan heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:20 schreef Tammymara het volgende:
Ik had het pas geleden,met een suprisemix.er zat alleen nog een briefje in:"I hope you like it"![]()
Zo'n logerend knuffeltje is leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:29 schreef Whiskers het volgende:
ik krijg binnenkort een knuffelkrabje te logerenGaat op de foto op tourist spots
en deze week allerlei leuke pakjes binnen gekomen; wonka nerds uit de U.S., marinekko schriftje uit Finland en magneet uit Australie![]()
Goeiesmorgennnnnnnquote:Op zondag 15 april 2007 10:18 schreef Smittend het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze zonnige morgen !![]()
Wie gaan er vandaag allemaal bbq-en ?![]()
Geen post vandaag.![]()
Het is wel een bliksem bezoek hoor! Allereerst zal je stipt om 6u in de ochtend in Brussel klaar moeten staan. Vertrek naar DLRP en om 14.30 uur is dan het concert. Daarna heb je nog tot 20u de tijd en moet je weer terug naar Brussel. Dit alles op 25 april a.s.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik heb ook meegedaan hoorAl is het alleen maar voor Disneyland Parijs!
Lekker he, die 28 graden? Ik ben zelfs in de schaduw gaan zitten omdat het in de zon gewoon te heet wasquote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef Allan24 het volgende:
Jag, hoe is 't in het noorden van het land? Hier nu 28°C, ik begreep dat het daar maar 18-20°C zou worden?
Woeiiii weer een kans erbij! Maar tis nog niet eens zeker of ik zelf kan. moet ook nog vrij vragen ha ha. Maar anders wil een van mijn vriendinnetjes graag met haar dochter gaan dus dat komt wel goedquote:Op zondag 15 april 2007 13:51 schreef Fannetje het volgende:
25 april? Dat is een woensdag? Hm, dan kan ik sowieso niet![]()
Nou, als ik win, mag jij dan in mijn plaats gaan!
Spa Roodquote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef Vava het volgende:
Het was ook te warm voor koffie, heb toen maar Spa Rood genomen met ijsklontjes en een schijfje citroen
Geen idee iig, wel kortebroekenweer maar niet broeierig. Heb de auto gewassen, ge-BBQ-t en dawast.quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef Allan24 het volgende:
Jag, hoe is 't in het noorden van het land? Hier nu 28°C, ik begreep dat het daar maar 18-20°C zou worden?
Dinsdag ofzo wordt het alweer 15 gradenquote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Woeiiii weer een kans erbij! Maar tis nog niet eens zeker of ik zelf kan. moet ook nog vrij vragen ha ha. Maar anders wil een van mijn vriendinnetjes graag met haar dochter gaan dus dat komt wel goed
Ik vind het echt zalig weer.Alleen eind van de week wordt het weer 12 graden.... en het verschil met de nachten is zo groot. Het verschilt soms wel 20 graden. Niet normaal meer...
Dat zou wel iets voor mij zijn ookquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Fannetje het volgende:
Toen ik in Istanbul was (de tweede keer, oktober 2000) was het 15 graden en heeft het 6 van de 7 dagen aan een stuk door geregend, terwijl het hier in NL toen 25 graden en zonnig was
Wanneer ga je precies?
Lekker! Nog 17 nachtjes slapen dusquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zou wel iets voor mij zijn ookik ga van 2 t/m 6 mei
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Muck het volgende:
hier nog al ee ndie het halve weekend buiten door heeft gebracht
vanmiddag heerlijk met mijn lief naar het sonsbeekpark geweest en in de zon liggen luieren en ouwehoeren (2 dingen waar we bijzonder goed in zijn)
Ik ben ook wel wat gewend qua hitte inmiddels, in Alanya (2002) hebben we 53 graden meegemaakt (dat was echt té). Portugal/Spanje in 2003 was constant boven de 42 graden (en dus inderdaad van schaduw naar schaduwquote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Vava het volgende:
Ja nog maar 17 nachtjes idden nog maar 8 keer werken
O wow, 40 graden is ook wel heel erg extreem, ik heb ook eens door Sevilla gelopen met 40 graden, dat was echt van schaduw naar schaduw rennen
Ik zou stemmen voor 22-24 graden, dat je lekker in je shirt kunt lopenquote:Graad of 18 á 20 zou perfect zijn![]()
Wij hebben twee weken meivakantie. Officieel moeten alle scholen de eerste week van mei vrij geven, maar wij wijken daarvan af en omdat hemelvaartsdag & de dag erna sowieso vrije dagen zijn en een school altijd een aantal dagen heeft om vrij in te delen, hebben we nu twee weken. Van 7 t/m 18 mei dus. Perfect, want dat is net genoeg voor een lekkere vakantie naar Orlandoquote:Heb jij zo lang meivakantie dat je zo lang weg kunt? Ik dacht dat de meivakantie maar een week was namelijk!
Nu kan je buiten zitten met de laptopquote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef Muck het volgende:
dat was het ook
hij heeft vanmiddag trouwens ook mijn laptop onder handen genomen, en hij doet het nu beter dan ooit
nah, mijn accu is niet zo geweldig, en i kheb geen lang genoeg verlengsnoer voor naar de tuinquote:
Jeetje ja, 53 is wel erg warm iddquote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook wel wat gewend qua hitte inmiddels, in Alanya (2002) hebben we 53 graden meegemaakt (dat was echt té). Portugal/Spanje in 2003 was constant boven de 42 graden (en dus inderdaad van schaduw naar schaduw) en afgelopen jaar hadden we nog 49 graden in Las Vegas. Daar viel ik gewoon stil van de hitte.
Dat is waar en dan is het 's avonds meestal ook nog wat lekkerderquote:Ik zou stemmen voor 22-24 graden, dat je lekker in je shirt kunt lopen
Ah zoquote:Wij hebben twee weken meivakantie. Officieel moeten alle scholen de eerste week van mei vrij geven, maar wij wijken daarvan af en omdat hemelvaartsdag & de dag erna sowieso vrije dagen zijn en een school altijd een aantal dagen heeft om vrij in te delen, hebben we nu twee weken. Van 7 t/m 18 mei dus. Perfect, want dat is net genoeg voor een lekkere vakantie naar Orlando
Hehe ja, accuprobleem heb ik ook (nog steedsquote:Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, mijn accu is niet zo geweldig, en i kheb geen lang genoeg verlengsnoer voor naar de tuin
ach, binnenkort ga ik weer bij mijn schoonouders op het gras liggen, die hebben wel een sctopcontact buiten (voor de pomp-installatie)
Vond je? Ik zag het wel aankomen dat Raf en Martha zouden afvallenquote:
Ach ja, zo zie je maar, niets is zo veranderlijk als het weerquote:Jeetje ja, 53 is wel erg warm idd
Zo heet heb ik in Australië gehad tijdens een wandeling door de Kings Canyon. Het steen werd ongeveer 75 graden en verder was het er ook wel 45 graden. De volgende dag gingen we daar in de buurt een wandeling maken, toen regende het en was het hoogstens 15 gradenWas ook wel raar, het regent daar echt bijna nooit
Warme kleren had ik in Sydney gelaten want het zou daar toch niet koud worden
![]()
Precies... en in Istanbul zijn veel terrasjes waar je ook kunt eten, dus dat is dan wel lekkerquote:Dat is waar en dan is het 's avonds meestal ook nog wat lekkerder![]()
Zekers, maar anders hadden we deze reis ook niet geboekt hoor. Dan waren we waarschijnlijk in de zomer nogmaals naar Amerika gegaan en hadden er dan een weekje Orlando aan vastgeplakt ofzoquote:Ah zodat is wel netjes geregeld dan! En komt voor jullie nu wel heel erg goed uit!
was een inkoppertjequote:
toen we vorige week in de dierentuin waren, had iemand bij de sneeuwuilen ook ORLY op het bordje geschrevenquote:
ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd onder de waterval daarquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Muck het volgende:
hier nog al ee ndie het halve weekend buiten door heeft gebracht
vanmiddag heerlijk met mijn lief naar het sonsbeekpark geweest en in de zon liggen luieren en ouwehoeren (2 dingen waar we bijzonder goed in zijn)
wat leukquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd onder de waterval daar
ORLY is een Parijse luchthaven.quote:
Charles de Gaulle ookquote:
Ja maar die heeft niet zo'n afkorting als de uitspraak "O RLY".quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Charles de Gaulle ook
Officiële kaart uit Turkijeerg mooie kaart van Efese
quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar die heeft niet zo'n afkorting als de uitspraak "O RLY".![]()
charles de gaulesquote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef Smittend het volgende:
Uhm..ik ben blond geweest ..waar staat CDG voor ???
Bedankt en sorryquote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
charles de gaules
he, en niks tegen blondjes he![]()
quote:Hi Cindy! Thanks for the card, I love tulips. Where did you learn such good finnish phrases? When I was in Holland years ago, I tried to learn some dutch but I´ve forgotten all I learned!
Best wishes,
Marja
Volgende kaartje gaat bij mij naar zwitzerlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
Mijn kaartje naar Portugal is aangekomen (hij zag een wind meel op de kaart) en eentje naar spanje expired
de nieuwe kaartjes gaan naar: Italieen Estland
wat een leuke bestemmingen krijg ik op het moment!
een heel mooi kaartje van Wijk bij Duurstede, en ja, daar staat inderdaad een molen opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Vava het volgende:
Huh? Een wind meel? Wat had je hem gestuurd Muck![]()
Noem je dat humor ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Tammymara het volgende:
Sommige Users daar hebben best humor![]()
Iemand had mij vier keer getagd,En stuurde alles tegelijk op. Suprise from my country,Jewelery,fridgemagnet en souvenierfridgemagnet.Iemand uit Hongarije dus.
Kreeg ik net een envelop met een ring,een mix om een drankje te maken,en nu komt ie: VIJF magneten!Joepie! leuk!
De eerste is een vierkantje uit een ansichkaart geknipt met een magneetstripje erachter geplakt,de tweede is een zelfgetekende en slecht gesealde vlag van hongarije, de derde een klein kartonnen plaatje van een kat, en nu komt ie: de twee andere heb ik haar zelf gestuurd als een van mijn eerste tags, en dat weet ik nog, omdat er toen een stukje van de staart af was ( minuscuul splintertje) en ik er toen twee gestuurd had met de tekst: Omdat deze een beetje kapot is.
Kreeg hetzelfde regeltje , omdat die ene een beetje kapot is stuurt ze er twee![]()
Oh ja, en een kaartje:.....*tromgeroffel*
Finland.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef Vava het volgende:
Ja en áls je dan iets opstuurt wat je zelf hebt gekregen, doe het dan goed![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit..ik hou altijd alles wat ik krijg.
![]()
Kun je nagaan hoe vol mijn huis staat.![]()
Gefeliciteerd QTPi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef QTPi het volgende:
![]()
Ik ben vanavond afgestudeerd als Farmaceutisch Consulent (HBO)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef QTPi het volgende:
![]()
Ik ben vanavond afgestudeerd als Farmaceutisch Consulent (HBO)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |