quote:Hi Cindy! Thanks for the card, I love tulips. Where did you learn such good finnish phrases? When I was in Holland years ago, I tried to learn some dutch but I´ve forgotten all I learned!
Best wishes,
Marja
Volgende kaartje gaat bij mij naar zwitzerlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
Mijn kaartje naar Portugal is aangekomen (hij zag een wind meel op de kaart) en eentje naar spanje expired
de nieuwe kaartjes gaan naar: Italieen Estland
wat een leuke bestemmingen krijg ik op het moment!
een heel mooi kaartje van Wijk bij Duurstede, en ja, daar staat inderdaad een molen opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Vava het volgende:
Huh? Een wind meel? Wat had je hem gestuurd Muck![]()
Noem je dat humor ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Tammymara het volgende:
Sommige Users daar hebben best humor![]()
Iemand had mij vier keer getagd,En stuurde alles tegelijk op. Suprise from my country,Jewelery,fridgemagnet en souvenierfridgemagnet.Iemand uit Hongarije dus.
Kreeg ik net een envelop met een ring,een mix om een drankje te maken,en nu komt ie: VIJF magneten!Joepie! leuk!
De eerste is een vierkantje uit een ansichkaart geknipt met een magneetstripje erachter geplakt,de tweede is een zelfgetekende en slecht gesealde vlag van hongarije, de derde een klein kartonnen plaatje van een kat, en nu komt ie: de twee andere heb ik haar zelf gestuurd als een van mijn eerste tags, en dat weet ik nog, omdat er toen een stukje van de staart af was ( minuscuul splintertje) en ik er toen twee gestuurd had met de tekst: Omdat deze een beetje kapot is.
Kreeg hetzelfde regeltje , omdat die ene een beetje kapot is stuurt ze er twee![]()
Oh ja, en een kaartje:.....*tromgeroffel*
Finland.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef Vava het volgende:
Ja en áls je dan iets opstuurt wat je zelf hebt gekregen, doe het dan goed![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit..ik hou altijd alles wat ik krijg.
![]()
Kun je nagaan hoe vol mijn huis staat.![]()
Gefeliciteerd QTPi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef QTPi het volgende:
![]()
Ik ben vanavond afgestudeerd als Farmaceutisch Consulent (HBO)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef QTPi het volgende:
![]()
Ik ben vanavond afgestudeerd als Farmaceutisch Consulent (HBO)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |