Hup hup! Snel!!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef Fannetje het volgende:
Geen post. En de kaartjes zijn nog steeds niet op de post gegaan
En dat terwijl ik daar nog helemaal niet benquote:
ik durf het bijna niet te vragen eigenlijk..... maar wil je er mij ook een sturen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik daar nog helemaal niet ben![]()
Wil je van mij ook een kaartje? En Smittend, jij ook?
Ja leuk! Ik heb er wel al heel veel dus welicht even een blik werpen welke ik al heb maar je hoeft ze niet uit het hoofd te leren hoor ha ha ha.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
lekker danquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Tammymara het volgende:
Muck,Bij jou staat er tenminste nog thank you,Mijn vier laatste kaartjes zijn geregistreerd zonder ook maar een woord
Oh ja,Geen post.
Mijn kaartjes van Disneyparken! Het zijn er al heel veel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef Fannetje het volgende:
Waar kan ik dat zien, Sonja? Welke je al hebt dus?
Hmm... geduldquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
NL-41071 Finland 27 Mar, 2007 17 Travelling
NL-41737 Singapore 3 Apr, 2007 10 Travelling
NL-41738 New Zealand 3 Apr, 2007 10 Travelling
NL-41856 United States of America 4 Apr, 2007 9 Travelling
NL-41977 Portugal 6 Apr, 2007 7 Travelling
Allemaal nog onderweg![]()
Oh my! Nou, dat wordt niet zo gemakkelijk dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Mijn kaartjes van Disneyparken! Het zijn er al heel veel!![]()
http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/sets/72157594495470639/
Kaartje naar Singapore is aangekomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... geduldredelijk gemiddelde tijden (alleen die naar Finland is wat lang onderweg al maar het kan nog!) maar kan me voorstellen dat je nu wel zit te wachten tot er een aankomt
![]()
Sorry ik lees het nu pas!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Spannend, Sonja!Waar is die wedstrijd? Dan ga ik ook nog even meedoen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:55 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb zelfs op 1 adres de naam van mijn parkiet ingevuld, zou ik wanhopig zijn?![]()
Dat heb ik ook eens gehad, echt een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef Smittend het volgende:
Ik kreeg vandaag een tagenvelop..in plastic verpakt.
Er zat een scheur in de envelop en de inhoud was weg.![]()
Er had een sleutelhanger in moeten zitten.
Ik zal dinsdag eens op mijn werk gaan kijken of ze 'm daar gevonden hebben.
(ik werk bij 't lokale sorteercentrum van de TNT)
ja, hed ik ook de laatste paar kaartjes en ze waren echt wel heel leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Tammymara het volgende:
Muck,Bij jou staat er tenminste nog thank you,Mijn vier laatste kaartjes zijn geregistreerd zonder ook maar een woord
Oh ja,Geen post.
Ja bij mij ook en een excuuskaart van de TNT...alsof ik daar iets aan heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:20 schreef Tammymara het volgende:
Ik had het pas geleden,met een suprisemix.er zat alleen nog een briefje in:"I hope you like it"![]()
Zo'n logerend knuffeltje is leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:29 schreef Whiskers het volgende:
ik krijg binnenkort een knuffelkrabje te logerenGaat op de foto op tourist spots
en deze week allerlei leuke pakjes binnen gekomen; wonka nerds uit de U.S., marinekko schriftje uit Finland en magneet uit Australie![]()
Goeiesmorgennnnnnnquote:Op zondag 15 april 2007 10:18 schreef Smittend het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze zonnige morgen !![]()
Wie gaan er vandaag allemaal bbq-en ?![]()
Geen post vandaag.![]()
Het is wel een bliksem bezoek hoor! Allereerst zal je stipt om 6u in de ochtend in Brussel klaar moeten staan. Vertrek naar DLRP en om 14.30 uur is dan het concert. Daarna heb je nog tot 20u de tijd en moet je weer terug naar Brussel. Dit alles op 25 april a.s.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik heb ook meegedaan hoorAl is het alleen maar voor Disneyland Parijs!
Lekker he, die 28 graden? Ik ben zelfs in de schaduw gaan zitten omdat het in de zon gewoon te heet wasquote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef Allan24 het volgende:
Jag, hoe is 't in het noorden van het land? Hier nu 28°C, ik begreep dat het daar maar 18-20°C zou worden?
Woeiiii weer een kans erbij! Maar tis nog niet eens zeker of ik zelf kan. moet ook nog vrij vragen ha ha. Maar anders wil een van mijn vriendinnetjes graag met haar dochter gaan dus dat komt wel goedquote:Op zondag 15 april 2007 13:51 schreef Fannetje het volgende:
25 april? Dat is een woensdag? Hm, dan kan ik sowieso niet![]()
Nou, als ik win, mag jij dan in mijn plaats gaan!
Spa Roodquote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef Vava het volgende:
Het was ook te warm voor koffie, heb toen maar Spa Rood genomen met ijsklontjes en een schijfje citroen
Geen idee iig, wel kortebroekenweer maar niet broeierig. Heb de auto gewassen, ge-BBQ-t en dawast.quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef Allan24 het volgende:
Jag, hoe is 't in het noorden van het land? Hier nu 28°C, ik begreep dat het daar maar 18-20°C zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |