Dinsdag ofzo wordt het alweer 15 gradenquote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Woeiiii weer een kans erbij! Maar tis nog niet eens zeker of ik zelf kan. moet ook nog vrij vragen ha ha. Maar anders wil een van mijn vriendinnetjes graag met haar dochter gaan dus dat komt wel goed
Ik vind het echt zalig weer.Alleen eind van de week wordt het weer 12 graden.... en het verschil met de nachten is zo groot. Het verschilt soms wel 20 graden. Niet normaal meer...
Dat zou wel iets voor mij zijn ookquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Fannetje het volgende:
Toen ik in Istanbul was (de tweede keer, oktober 2000) was het 15 graden en heeft het 6 van de 7 dagen aan een stuk door geregend, terwijl het hier in NL toen 25 graden en zonnig was
Wanneer ga je precies?
Lekker! Nog 17 nachtjes slapen dusquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zou wel iets voor mij zijn ookik ga van 2 t/m 6 mei
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Muck het volgende:
hier nog al ee ndie het halve weekend buiten door heeft gebracht
vanmiddag heerlijk met mijn lief naar het sonsbeekpark geweest en in de zon liggen luieren en ouwehoeren (2 dingen waar we bijzonder goed in zijn)
Ik ben ook wel wat gewend qua hitte inmiddels, in Alanya (2002) hebben we 53 graden meegemaakt (dat was echt té). Portugal/Spanje in 2003 was constant boven de 42 graden (en dus inderdaad van schaduw naar schaduwquote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Vava het volgende:
Ja nog maar 17 nachtjes idden nog maar 8 keer werken
O wow, 40 graden is ook wel heel erg extreem, ik heb ook eens door Sevilla gelopen met 40 graden, dat was echt van schaduw naar schaduw rennen
Ik zou stemmen voor 22-24 graden, dat je lekker in je shirt kunt lopenquote:Graad of 18 á 20 zou perfect zijn![]()
Wij hebben twee weken meivakantie. Officieel moeten alle scholen de eerste week van mei vrij geven, maar wij wijken daarvan af en omdat hemelvaartsdag & de dag erna sowieso vrije dagen zijn en een school altijd een aantal dagen heeft om vrij in te delen, hebben we nu twee weken. Van 7 t/m 18 mei dus. Perfect, want dat is net genoeg voor een lekkere vakantie naar Orlandoquote:Heb jij zo lang meivakantie dat je zo lang weg kunt? Ik dacht dat de meivakantie maar een week was namelijk!
Nu kan je buiten zitten met de laptopquote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef Muck het volgende:
dat was het ook
hij heeft vanmiddag trouwens ook mijn laptop onder handen genomen, en hij doet het nu beter dan ooit
nah, mijn accu is niet zo geweldig, en i kheb geen lang genoeg verlengsnoer voor naar de tuinquote:
Jeetje ja, 53 is wel erg warm iddquote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook wel wat gewend qua hitte inmiddels, in Alanya (2002) hebben we 53 graden meegemaakt (dat was echt té). Portugal/Spanje in 2003 was constant boven de 42 graden (en dus inderdaad van schaduw naar schaduw) en afgelopen jaar hadden we nog 49 graden in Las Vegas. Daar viel ik gewoon stil van de hitte.
Dat is waar en dan is het 's avonds meestal ook nog wat lekkerderquote:Ik zou stemmen voor 22-24 graden, dat je lekker in je shirt kunt lopen
Ah zoquote:Wij hebben twee weken meivakantie. Officieel moeten alle scholen de eerste week van mei vrij geven, maar wij wijken daarvan af en omdat hemelvaartsdag & de dag erna sowieso vrije dagen zijn en een school altijd een aantal dagen heeft om vrij in te delen, hebben we nu twee weken. Van 7 t/m 18 mei dus. Perfect, want dat is net genoeg voor een lekkere vakantie naar Orlando
Hehe ja, accuprobleem heb ik ook (nog steedsquote:Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, mijn accu is niet zo geweldig, en i kheb geen lang genoeg verlengsnoer voor naar de tuin
ach, binnenkort ga ik weer bij mijn schoonouders op het gras liggen, die hebben wel een sctopcontact buiten (voor de pomp-installatie)
Vond je? Ik zag het wel aankomen dat Raf en Martha zouden afvallenquote:
Ach ja, zo zie je maar, niets is zo veranderlijk als het weerquote:Jeetje ja, 53 is wel erg warm idd
Zo heet heb ik in Australië gehad tijdens een wandeling door de Kings Canyon. Het steen werd ongeveer 75 graden en verder was het er ook wel 45 graden. De volgende dag gingen we daar in de buurt een wandeling maken, toen regende het en was het hoogstens 15 gradenWas ook wel raar, het regent daar echt bijna nooit
Warme kleren had ik in Sydney gelaten want het zou daar toch niet koud worden
![]()
Precies... en in Istanbul zijn veel terrasjes waar je ook kunt eten, dus dat is dan wel lekkerquote:Dat is waar en dan is het 's avonds meestal ook nog wat lekkerder![]()
Zekers, maar anders hadden we deze reis ook niet geboekt hoor. Dan waren we waarschijnlijk in de zomer nogmaals naar Amerika gegaan en hadden er dan een weekje Orlando aan vastgeplakt ofzoquote:Ah zodat is wel netjes geregeld dan! En komt voor jullie nu wel heel erg goed uit!
was een inkoppertjequote:
toen we vorige week in de dierentuin waren, had iemand bij de sneeuwuilen ook ORLY op het bordje geschrevenquote:
ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd onder de waterval daarquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Muck het volgende:
hier nog al ee ndie het halve weekend buiten door heeft gebracht
vanmiddag heerlijk met mijn lief naar het sonsbeekpark geweest en in de zon liggen luieren en ouwehoeren (2 dingen waar we bijzonder goed in zijn)
wat leukquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd onder de waterval daar
ORLY is een Parijse luchthaven.quote:
Charles de Gaulle ookquote:
Ja maar die heeft niet zo'n afkorting als de uitspraak "O RLY".quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Charles de Gaulle ook
Officiële kaart uit Turkijeerg mooie kaart van Efese
quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar die heeft niet zo'n afkorting als de uitspraak "O RLY".![]()
charles de gaulesquote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef Smittend het volgende:
Uhm..ik ben blond geweest ..waar staat CDG voor ???
Bedankt en sorryquote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
charles de gaules
he, en niks tegen blondjes he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |