Is mogelijk hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Zou leuk zijn als de microfoon eens aan bleef tijdens een nummer
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is mogelijk hoor.
http://www.michielveenstra.nl/media/db_audio/478.mp3
Short skirt/ Long Jacketquote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
Cake?
Lekker! Kom je 't even brengen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
Cake?
Was alleen maandag/dinsdag.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Die 25punten vraag op Noordpool.fm tijdens MetMichiel is er niet meer?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is mogelijk hoor.
http://www.michielveenstra.nl/media/db_audio/478.mp3
Ah.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was alleen maandag/dinsdag.
Nu kan je punten krijgen door een formulier op te sturen of door banners op je website te zetten.
Van short skirt?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
Dat was mijn request net
Had helaas telefoon
Booooooooom Chicago!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien en Michiel wie is morgen de gast in het Ekstra weekend??
Kan mij vergissen maar zijn die niet al een keer langs geweest? Dat zijn toch die gasten die in het Engels rap-liedjes maken van een willekeurig onderwerp?quote:
Daarom ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vaste stamgasten van Ekstra Weekend zo langzamerhand.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
MIKA
we moeten die meet eens snel eens houden
Oh, in dat geval ben ik een stuk blijer dat ik een tennisavond heb... vind Boom Chicago nooit zoveel eigenlijkquote:
Een pc met een eigen wil, sounds good!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
Mijn pc heeft zich vanavond pas 4 keer uit zichzelf afgeloten
Weten ze dat bij 3FM al?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]topic 100 toch? gaan we een keer bij extraweekend langs
niet als zijn wil het tegenovergestelde is van wat ik wilquote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een pc met een eigen wil, sounds good!![]()
haha..
Ja, ok dat is minder.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet als zijn wil het tegenovergestelde is van wat ik wil
Coen (Swijnenberg) is nog groter hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
Kijk nu eigenlijk t eerst met de cam, maar wat een reus is dat volgens mij
Dat is toch cam 2 van je pagina? als ik een caps maak van die cam dan beweegt het plaatje gewoon als ik het plak in een foto bewerkings programma. Cam 1 gaat wel goed. Nog tips?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Eric is in de regiekamer gaan zitten.
[afbeelding]
Dan zit er tenminste glas tussen, wel zo veilig.
Wees blij dat je geen baard en puntmuts hebquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, maar het stomme is! Het kwam opééns! Ik ging een colaatje voor Michiel halen en vervolgens had ik plopschoenen.
hahaha het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, maar het stomme is! Het kwam opééns! Ik ging een colaatje voor Michiel halen en vervolgens had ik plopschoenen.
ach, over 3 jaar is dat in, kan je in ieder geval teruglezen dat je goed bij de tijd bentquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We gingen luisteren naar de plop...... Gekkenhuis hierquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
En wat doet Maricha daar op de vloer?
[afbeelding]
het is niet eens vrijdag avondquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
We gingen luisteren naar de plop...... Gekkenhuis hier![]()
Volgens mij is het ook alleen in de avond zo...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
Het is enen dollen boel in den schtudio,
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb de telefoonnummers even onleesbaar gemaakt.
Keurig! Grote dank!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Ja, ik heb de telefoonnummers even onleesbaar gemaakt.
Volgens mij "je mag wel antwoorden hoor, meegelokte volkse kut spion peter".quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?![]()
Ik vond dat wel zo netjes.quote:
meegelokte valse kutspionquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
kutspion of zoietsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
haha, we zijn er allemaal snel bij, maar de 1e was de beste (die boven mij dusquote:
Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn (helaas).quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik kon het wel lezen, maar ik verbaasde me meer over de tekst die er in stond.![]()
Ahhh, kijk, ik kon het niet helemaal lezen,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik kon het wel lezen, maar ik verbaasde me meer over de tekst die er in stond.![]()
De mijne ook niet, ik zal ook eens sms'enquote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Heb wel gelachen vanavond !
Goed weekend Maricha, laterssss![]()
Domien en Michiel tot morgen @ Ekstra weekend.
* -Hans- is er zo weer bij als Corton LIVE gaat.
Goed gevonden inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Fijn dat mensen nadenken op 3333; Liedje voor domien thees boots are made for walking grtn
Dan heb je ongeveer een half jaartje geleden niet naar MetMichiel geluisterd, dan kom je 'm namelijk dagelijks horen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef vdvorst het volgende:
* vdvorst is listening JCB song for the first time,
nooit van gehoort
nee, inderdaad, niet gehoortquote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer een half jaartje geleden niet naar MetMichiel geluisterd, dan kom je 'm namelijk dagelijks horen.
Michiels bui is gewoon besmettelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan de lucht in de studio of komt het gewoon door het weer, want Eric begint ook al vreemd te doen.
hahaha, daar lijkt het inderdaad wel op.quote:
Houston, we've got a touchdown!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
test
Haiquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAA wederom een top plaat ! Air- Sexy Boy![]()
Againzender![]()
Gaat je niet lukken...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
en nu de 1990's
ik wilde slapen verdomme
Nachtries door Frankrijk, nice! dan is Air wel toepasselijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haien GMTA
Deze moet ik nog even op CD zetten voor mijn nachtreis dwars door Frankrijk volgend weekeinde
probleem van de week tot nu toe iddquote:
ahaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nachtries door Frankrijk, nice! dan is Air wel toepasselijk.![]()
Enige Franse nummer wat ik nog zou kunnen verzinnen is Alizee - Moi Lolita.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ahaKelly watch the stars had ik er al op staan overigens, ook heerlijk tijdens de lange autoritten.
Eigenlijk weinig Franse producties verder tot nu toe op 'de cd' staan geloof ik. Noir Desir is zo te zien de enige andere.
de bedoeling van de CD is dat ik wakker blijfquote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enige Franse nummer wat ik nog zou kunnen verzinnen is Alizee - Moi Lolita.
haha. Alizee - Moi Lolita kwam net ook bij mij op.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de bedoeling van de CD is dat ik wakker blijf
Enter Shikari valt misschien in die categorie, maar ik vind het te rommelig eigenlijk.
Ik werd vanmorgen wakker, had ik Tom Helsen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef Toad het volgende:
Inmiddels vind ik Maroon 5 ~ Makes Me Wonder een leuk nummer. Ben benieuwd wie het volgende week wordt...
Mogelijke kanshebbers:Dennis - Today The Feeling - Love it when you call The Killers - Read my mind (PSB remix)
Nog andere suggesties?
Present!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:34 schreef Goover het volgende:
T to the V to the P
Misschien kunnen jullie irl verder praten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
He Goover! Ga we elkaar vandaag door de dag heen sleuren tot 16.00u?![]()
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie irl verder praten?
Moet je ijsblokjes tegen z'n kop aangooienquote:
owquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tip![]()
Nog niet, maar wellicht als ik mijn pc geformateerd hebquote:Alles goed Rose? Goede vrijdag?![]()
![]()
Iceberg, right ahead!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je ijsblokjes tegen z'n kop aangooien![]()
Ik heb 'm nooit echt leuk gevondenquote:Vind Giel overigens niet meer zo leuk de laatste tijd..![]()
Als je nou een vrouw was...quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tip![]()
oei.. dat komt mijn stage vast niet ten goede.. ben ook al veel te actief hier [KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffiequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je nou een vrouw was...
Loop je stage? Dan kan je hier wel langs komen: Stage SC #93 Voor sommigen is Goede Vrijdag niet zo goed
The Kooksquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
Oh oh ooow.. She moves in her own way .. lalala
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Alweer Eddie Money? Hoorde ik gisteren bij C&S ook geloof ik?
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Alweer Eddie Money? Hoorde ik gisteren bij C&S ook geloof ik?
eensch!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.
Heeft ieder 3FM-programma eigenlijk een eigen redactie of wordt er ook onderling het een en ander afgestemd.... ik heb de afgelopen weken meerdere malen ook dezelfde onderwerpen in de diverse shows voorbij horen komen.... dan besteedde Giel en Claudia aandacht aan het huwelijk van Frans Bauer en dan gingen C&S ook nog eens een keer Mariska bellen als mosterd na de maaltijd.... of Claudia die een bericht had over de coma in soapseries en dan sneden C&S exact hetzelfde onderwerp aan met een soort gelijk telefoontje.... dat soort overlappingen zijn altijd een beetje jammer...
Misschien kan Ekdom opheldering geven, mag iedereen qua onderwerpen zijn eigen gang gaan of is er ook iemand die de grote lijnen bewaakt zodat een onderwerp niet de hele dag door wordt uitgemolken?
quote:
Ik vond het ook niet irritant, maar meer opvallendquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.
Ja helaas wel aan t werkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat zijn jullie allmeaal al vroeg op , allemaal nog aan het werk
Vroeg op, tot half 10 in bed liggen is uitslapen voor mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dinsdag is toch na pasenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben normaal ook om 7 uur op, maar moeten vandaag 2 opdrachten voor shcool afmakenblegh moet dinsdag af, dat ze dat verdomme na het pasen plannen
![]()
Ik ben vrij maar als je in dat ritme zit van vroeg opstaan....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
das ook waar ja, maar na een heftig avondje lukt wat langer slapen welquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vrij maar als je in dat ritme zit van vroeg opstaan....
en haar accent is zoooo schattigquote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
Megaahit!
Brian Adams??quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
BBQ plaat
Prachtig accentquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef Impry het volgende:
Erg leuk! Sympathieke gozer ook die Daniël Lohues!
netjes hoor....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
Whooo! Heb net mijn punt financieel management teruggekregen!
8.2!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
Whooo! Heb net mijn punt financieel management teruggekregen!
8.2!![]()
![]()
![]()
Idd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de ultieme begin-van-de-zomer-plaat.
Nina Simone.
Ja maar hoe zit dat nou met dit nummer, het klinkt namelijk alsof het door een kerel gezongen wordt en het is toch ook al een oud nummerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de ultieme begin-van-de-zomer-plaat.
Nina Simone.
Het is een remix van het oude nummer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit dat nou met dit nummer, het klinkt namelijk alsof het door een kerel gezongen wordt en het is toch ook al een oud nummer
Tnx, en ik heb niet eens echt geleerd en ik snapte er nix van. Mensen die foto's hadden gemaakt met hun mobieltje en zo hebben geprobeerd een hoog cijfer te halen, hebben lagere cijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd!![]()
Chatgirl van harte!!! Zekers netjes cijfer!
Dat is het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:40 schreef Impry het volgende:
Wat is dit voor een plaat? Klinkt beetje als Red Hot Chilli Peppers?
teveel Peppers gegeten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef borisz het volgende:
ik moet opeens naar de WC
mwah ben niet van het hete eten, maar ik had geen zin in snow hee hooquote:
Ach Wouter van der Goes om 12 uur is nog wel te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
12 uur is een uitlogmoment. Aankleden, eten, hond uitlaten en dan nog ff buiten zitten. En dan gaan werken, zonder 3FM, maar met Q-music oid
Ik begin pas om 15.00quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Wouter van der Goes om 12 uur is nog wel te doen
dat is helemaal goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik begin pas om 15.00, en het is de Belgische Q.
Hoezo dat?quote:
qmusic in belgie is een leuke zenderquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Maar goed, ik ga dr vandoor. Tot na het weekend!
daar is weinig mis mee iddquote:
Nog even doorposten dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef borisz het volgende:
Ik open het volgende deel wel, heb een leuke TT![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef borisz het volgende:
Ik open het volgende deel wel, heb een leuke TT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |