Idd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de ultieme begin-van-de-zomer-plaat.
Nina Simone.
Ja maar hoe zit dat nou met dit nummer, het klinkt namelijk alsof het door een kerel gezongen wordt en het is toch ook al een oud nummerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de ultieme begin-van-de-zomer-plaat.
Nina Simone.
Het is een remix van het oude nummer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit dat nou met dit nummer, het klinkt namelijk alsof het door een kerel gezongen wordt en het is toch ook al een oud nummer
Tnx, en ik heb niet eens echt geleerd en ik snapte er nix van. Mensen die foto's hadden gemaakt met hun mobieltje en zo hebben geprobeerd een hoog cijfer te halen, hebben lagere cijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd!![]()
Chatgirl van harte!!! Zekers netjes cijfer!
Dat is het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:40 schreef Impry het volgende:
Wat is dit voor een plaat? Klinkt beetje als Red Hot Chilli Peppers?
teveel Peppers gegeten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef borisz het volgende:
ik moet opeens naar de WC
mwah ben niet van het hete eten, maar ik had geen zin in snow hee hooquote:
Ach Wouter van der Goes om 12 uur is nog wel te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
12 uur is een uitlogmoment. Aankleden, eten, hond uitlaten en dan nog ff buiten zitten. En dan gaan werken, zonder 3FM, maar met Q-music oid
Ik begin pas om 15.00quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Wouter van der Goes om 12 uur is nog wel te doen
dat is helemaal goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik begin pas om 15.00, en het is de Belgische Q.
Hoezo dat?quote:
qmusic in belgie is een leuke zenderquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Maar goed, ik ga dr vandoor. Tot na het weekend!
daar is weinig mis mee iddquote:
Nog even doorposten dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef borisz het volgende:
Ik open het volgende deel wel, heb een leuke TT![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef borisz het volgende:
Ik open het volgende deel wel, heb een leuke TT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |