Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Alweer Eddie Money? Hoorde ik gisteren bij C&S ook geloof ik?
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Alweer Eddie Money? Hoorde ik gisteren bij C&S ook geloof ik?
eensch!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.
Heeft ieder 3FM-programma eigenlijk een eigen redactie of wordt er ook onderling het een en ander afgestemd.... ik heb de afgelopen weken meerdere malen ook dezelfde onderwerpen in de diverse shows voorbij horen komen.... dan besteedde Giel en Claudia aandacht aan het huwelijk van Frans Bauer en dan gingen C&S ook nog eens een keer Mariska bellen als mosterd na de maaltijd.... of Claudia die een bericht had over de coma in soapseries en dan sneden C&S exact hetzelfde onderwerp aan met een soort gelijk telefoontje.... dat soort overlappingen zijn altijd een beetje jammer...
Misschien kan Ekdom opheldering geven, mag iedereen qua onderwerpen zijn eigen gang gaan of is er ook iemand die de grote lijnen bewaakt zodat een onderwerp niet de hele dag door wordt uitgemolken?
quote:
Ik vond het ook niet irritant, maar meer opvallendquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat dezelfde plaat was, maar dat is nog te billijken.... ik vind het irritanter als een oudje binnen een paar uur twee keer voorbij komt.
Ja helaas wel aan t werkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat zijn jullie allmeaal al vroeg op , allemaal nog aan het werk
Vroeg op, tot half 10 in bed liggen is uitslapen voor mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dinsdag is toch na pasenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben normaal ook om 7 uur op, maar moeten vandaag 2 opdrachten voor shcool afmakenblegh moet dinsdag af, dat ze dat verdomme na het pasen plannen
![]()
Ik ben vrij maar als je in dat ritme zit van vroeg opstaan....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
das ook waar ja, maar na een heftig avondje lukt wat langer slapen welquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vrij maar als je in dat ritme zit van vroeg opstaan....
en haar accent is zoooo schattigquote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
Megaahit!
Brian Adams??quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
BBQ plaat
Prachtig accentquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef Impry het volgende:
Erg leuk! Sympathieke gozer ook die Daniël Lohues!
netjes hoor....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
Whooo! Heb net mijn punt financieel management teruggekregen!
8.2!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
Whooo! Heb net mijn punt financieel management teruggekregen!
8.2!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |