Haiquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAA wederom een top plaat ! Air- Sexy Boy![]()
Againzender![]()
Gaat je niet lukken...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
en nu de 1990's
ik wilde slapen verdomme
Nachtries door Frankrijk, nice! dan is Air wel toepasselijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haien GMTA
Deze moet ik nog even op CD zetten voor mijn nachtreis dwars door Frankrijk volgend weekeinde
probleem van de week tot nu toe iddquote:
ahaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nachtries door Frankrijk, nice! dan is Air wel toepasselijk.![]()
Enige Franse nummer wat ik nog zou kunnen verzinnen is Alizee - Moi Lolita.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ahaKelly watch the stars had ik er al op staan overigens, ook heerlijk tijdens de lange autoritten.
Eigenlijk weinig Franse producties verder tot nu toe op 'de cd' staan geloof ik. Noir Desir is zo te zien de enige andere.
de bedoeling van de CD is dat ik wakker blijfquote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enige Franse nummer wat ik nog zou kunnen verzinnen is Alizee - Moi Lolita.
haha. Alizee - Moi Lolita kwam net ook bij mij op.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de bedoeling van de CD is dat ik wakker blijf
Enter Shikari valt misschien in die categorie, maar ik vind het te rommelig eigenlijk.
Ik werd vanmorgen wakker, had ik Tom Helsen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef Toad het volgende:
Inmiddels vind ik Maroon 5 ~ Makes Me Wonder een leuk nummer. Ben benieuwd wie het volgende week wordt...
Mogelijke kanshebbers:Dennis - Today The Feeling - Love it when you call The Killers - Read my mind (PSB remix)
Nog andere suggesties?
Present!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:34 schreef Goover het volgende:
T to the V to the P
Misschien kunnen jullie irl verder praten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
He Goover! Ga we elkaar vandaag door de dag heen sleuren tot 16.00u?![]()
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie irl verder praten?
Moet je ijsblokjes tegen z'n kop aangooienquote:
owquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tip![]()
Nog niet, maar wellicht als ik mijn pc geformateerd hebquote:Alles goed Rose? Goede vrijdag?![]()
![]()
Iceberg, right ahead!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je ijsblokjes tegen z'n kop aangooien![]()
Ik heb 'm nooit echt leuk gevondenquote:Vind Giel overigens niet meer zo leuk de laatste tijd..![]()
Als je nou een vrouw was...quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zal best lastig worden aangezien hij in Leiden woont en ik in Eindhoven aan 't werk ben.. Maar misschien een andere keer, bedankt voor de tip![]()
oei.. dat komt mijn stage vast niet ten goede.. ben ook al veel te actief hier [KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffiequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je nou een vrouw was...
Loop je stage? Dan kan je hier wel langs komen: Stage SC #93 Voor sommigen is Goede Vrijdag niet zo goed
The Kooksquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
Oh oh ooow.. She moves in her own way .. lalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |