meegelokte valse kutspionquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?![]()
kutspion of zoietsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?![]()
haha, we zijn er allemaal snel bij, maar de 1e was de beste (die boven mij dusquote:
Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn (helaas).quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik kon het wel lezen, maar ik verbaasde me meer over de tekst die er in stond.![]()
Ahhh, kijk, ik kon het niet helemaal lezen,quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik kon het wel lezen, maar ik verbaasde me meer over de tekst die er in stond.![]()
De mijne ook niet, ik zal ook eens sms'enquote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Heb wel gelachen vanavond !
Goed weekend Maricha, laterssss![]()
Domien en Michiel tot morgen @ Ekstra weekend.
* -Hans- is er zo weer bij als Corton LIVE gaat.
Goed gevonden inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Fijn dat mensen nadenken op 3333; Liedje voor domien thees boots are made for walking grtn
Dan heb je ongeveer een half jaartje geleden niet naar MetMichiel geluisterd, dan kom je 'm namelijk dagelijks horen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef vdvorst het volgende:
* vdvorst is listening JCB song for the first time,
nooit van gehoort
nee, inderdaad, niet gehoortquote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer een half jaartje geleden niet naar MetMichiel geluisterd, dan kom je 'm namelijk dagelijks horen.
Michiels bui is gewoon besmettelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan de lucht in de studio of komt het gewoon door het weer, want Eric begint ook al vreemd te doen.
hahaha, daar lijkt het inderdaad wel op.quote:
Houston, we've got a touchdown!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |