Weten ze dat bij 3FM al?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]topic 100 toch? gaan we een keer bij extraweekend langs
niet als zijn wil het tegenovergestelde is van wat ik wilquote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een pc met een eigen wil, sounds good!![]()
haha..
Ja, ok dat is minder.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet als zijn wil het tegenovergestelde is van wat ik wil
Coen (Swijnenberg) is nog groter hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
Kijk nu eigenlijk t eerst met de cam, maar wat een reus is dat volgens mij
Dat is toch cam 2 van je pagina? als ik een caps maak van die cam dan beweegt het plaatje gewoon als ik het plak in een foto bewerkings programma. Cam 1 gaat wel goed. Nog tips?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Eric is in de regiekamer gaan zitten.
[afbeelding]
Dan zit er tenminste glas tussen, wel zo veilig.
Wees blij dat je geen baard en puntmuts hebquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, maar het stomme is! Het kwam opééns! Ik ging een colaatje voor Michiel halen en vervolgens had ik plopschoenen.
hahaha het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, maar het stomme is! Het kwam opééns! Ik ging een colaatje voor Michiel halen en vervolgens had ik plopschoenen.
ach, over 3 jaar is dat in, kan je in ieder geval teruglezen dat je goed bij de tijd bentquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We gingen luisteren naar de plop...... Gekkenhuis hierquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
En wat doet Maricha daar op de vloer?
[afbeelding]
het is niet eens vrijdag avondquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
We gingen luisteren naar de plop...... Gekkenhuis hier![]()
Volgens mij is het ook alleen in de avond zo...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
Het is enen dollen boel in den schtudio,
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb de telefoonnummers even onleesbaar gemaakt.
Keurig! Grote dank!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Ja, ik heb de telefoonnummers even onleesbaar gemaakt.
Volgens mij "je mag wel antwoorden hoor, meegelokte volkse kut spion peter".quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat staat er nou op het bovenste sms-je?![]()
Ik vond dat wel zo netjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |