abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48002031
Welkom in VBL Feedback

Hier kan iedereen terecht die iets heeft op of aan te merken over het VBL forum.
De mods zijn op meer manieren te bereiken dan alleen via FB.

Mail:
  • dndiek: dndiek@fok.nl
  • RayMania: raymania@fok.nl
  • rubbereend: rubbereend@fok.nl

Via PM:
    Er is een centrale VBL mods inbox die te bereiken is door een PM te sturen aan VBLmods. Dan krijgen we hem alle drie te lezen. Uiteraard hebben we alle drie ook onze eigen inbox. Of klik hier:

Via een Topicreport:
    Als je in een topic iets opvalt of verandert wil hebben, dan kan je ook een topicreport aanmaken. Klik op rechts boven in beeld. Daar kan je dan je melding maken die alleen de mods kunnen lezen.

En uw speciale aandacht voor:
    quote:
    Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.

Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
    wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.

Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.

Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_48002059
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    pi_48002231
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dat heb je afgelopen zondag weer continue lopen vertellen. Dat is tien keer irritanter dan een photo als tvp.
    Ik heb 1 keer gezegt in het tussenstanden topic: "Wat is het druk met ajacieden hier? Moeten jullie niet in de Arena zijn?"
    Toen kreeg ik als antwoord: "Het is uitverkocht"

Wat het helemaal niet was.
    Goed excuus
    En dan ook nog de grootste mond over hun club hebben over hun club.

Van zulke user heb ik geen hoge pet op.
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
      woensdag 4 april 2007 @ 13:34:27 #4
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48002266
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer gezegt in het tussenstanden topic: "Wat is het druk met ajacieden hier? Moeten jullie niet in de Arena zijn?"

Goed excuus

Ik zou een einde aan mn leven maken
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_48002288
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik zou een einde aan mn leven maken
    Ik word er idd een beetje levensmoe van
    pi_48002372
    Pff, wat een gedoe weer en nog complex ook. Als we het elkaar eens wat makkelijker maken hier op het forum zou het al een stuk beter gaan.
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2007 @ 13:39:11 #7
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_48002431
    dat deze langer open mag zijn dan 2 dagen
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_48002541
    quote:

[..]

Goed excuus

quote:
    Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Dan zijn jullie 2 zeker wel aanwezig, of niet?
    Lijkt me precies hetzelfde toch?
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 13:45:22 #9
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48002663
    quote:

[..]

Goed excuus

als je toch geen hoge pet van ze op hebt hoef je je er neit druk over te maken.

Dus bij deze is de discussie wel over (voor de 5e keer )
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_48003091
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.
    Inderdaad. Ik heb hetzelfde. Ik vind het wel jammer, maar dat is dan bijzaak.
    quote:
    Het hoeft ook echt niet de hele tijd over de opstelling te gaan, maar er hoeft ook niet per se iedere 5 minuten een post geplaatst te worden. Tvp's mogen wat mij betreft altijd weggehaald te worden. Ook eerst een heel verhaal typen en vervolgens 'tevens tvp' snap ik niet zo goed. Wat boeit de rest van de wereld het nou dat je die post als terugvindpost gebruikt. Maar goed, dat is meer iets van geheel Fok.
    Klopt ook.
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
    Er is in het Ajax topic ook vaak minder te discussieren dan men denk. Ik bedoel om nou dag in dag uit over de opstelling en de formatie te praten daar word je zelf ook niet vrolijk van. En ook die kutnieuwtjes van er heeft een oververhitte projector het rook alarm af laten gaan, die en die oostblokker komt misschien naar ajax, een of andere vage italiaanse roddelkrant zegt dat juve Huntelaar wil hebben, en al die balletjes over onhaalbare of niveauloze spelers die op worden gegooid verliezen op een gegeven moment ook snel hun discussiewaarde.
    Dan is er een keer een uur geen post. Het is geen slowchattopic, daarvoor is Hools. Posten om het posten is echt strontirritant. Willekeurig spelers noemen is ook echt strontirritant. Is er niks aan de hand, is er helemaal stilte, dan hoeft er toch ook niet persee gepost worden.
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
    Volgens mij is het punt nu wel gemaakt, of ga je nu nog zestien keer posten dat er teveel photo's en tvp's worden geplaatst in het Ajax topic? Je haalt oude koeien uit de sloot aangezien deze tvp's al maanden worden weggehaald.
    Heel erg inconsequent, heel soms wel, heel vaak niet of dat zijn er 1 of 2. Met als hoogtepunten modjes die tvp plaatsen .
      woensdag 4 april 2007 @ 15:14:17 #11
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48005863
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_48006352
    quote:
    Nu single .
      Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2007 @ 17:39:57 #13
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 18:31:14 #14
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48013455
    en dicht
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      Trouwste user 2022 woensdag 4 april 2007 @ 21:26:02 #15
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48020898
    Sorry Raymania voor het misverstand

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_48021077
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
    Sorry Raymania voor het misverstand

Geen probleem .
    pi_48024985
    Tot jullie het er nog niet overeens zijn is het misschien ook wel zo handig om het ajax topic nog even met rust te laten.
    pi_48025044
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
    Tot jullie het er nog niet overeens zijn is het misschien ook wel zo handig om het ajax topic nog even met rust te laten.
    Nee, zo lang dat er nog niets anders is afgesproken, houden we onze lijn aan.
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_48025073
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 22:54 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nee, zo lang dat er nog niets anders is afgesproken, houden we onze lijn aan.
    Lijn, flikker toch op man. Je doet maar wat.

A) vrij selectief in het verwijderen.
    B) ben jij de enige die het doet.
    C) worden de users er echt niet vrolijk van, dus het mist zijn doel volledig.

[ Bericht 18% gewijzigd door TerroRobbie op 04-04-2007 23:13:47 ]
    pi_48026545
    Nou RayMania..... Je zou vanavond het een en ander uitleggen zodat we een andere kijk op jullie modden zouden krijgen.
    pi_48027600
    Kan je anders niet slapen jongen?
    Houd van een lijntje.
    pi_48027628
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
    Kan je anders niet slapen jongen?
    Nee, kom net terug van een poker avondje. Heb morgen vrij, en Raymania zou vanavond uitleg geven.
    pi_48027842
    Ja, waarschijnlijk op de avond van vandaag. Kost wat tijd en overleg hè.
    pi_48028098
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:05 schreef RayMania het volgende:
    Overleg??? Ik neem aan dat het beleidsplan toch al lang helder was tussen jullie 3? Neem niet aan dat er nu nog wat dingen besproken moeten worden.

Trouwens...
    Dingen als "kankerlak" worden blijkbaar ook toegestaan. Voortaan mag ik dus ook gewoon "kankerjood en kankerneus" zeggen?
      donderdag 5 april 2007 @ 00:30:44 #25
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48028594
    Wat hebben de usertjes zich trouwens vanavond keurig gedragen in het CL-livetopic, he?
    Ben benieuwd of het morgen met het Bremen-AZtopic ook zo netjes verloopt of dat er dan weer onder allerlei stenen de trollertjes tevoorschijn komen.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48028633
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Overleg??? Ik neem aan dat het beleidsplan toch al lang helder was tussen jullie 3? Neem niet aan dat er nu nog wat dingen besproken moeten worden.

Trouwens...
    Dingen als "kankerlak" worden blijkbaar ook toegestaan. Voortaan mag ik dus ook gewoon "kankerjood en kankerneus" zeggen?
    Zeur niet zo en zit niet het heilige boontje uit te hangen, want als ik jouw notegeschiedenis bekijk dan houd jij ook wel van een lekker potje schelden. Ik snap trouwens totaal niet wat je hier komt doen, de boel uitlokken ofzo? Gister was je niet aanwezig bij PSV - Liverpool, je slowchat zelf ook, je scheldt ook, en je gaat ons vertellen hoe het beter moet? .

En waar zeg ik dat het beleidsplan besproken moet worden? Loop niet zo stom te gissen naar wat er achter de schermen wordt besproken. We hebben daar geen handleiding ofzo hoor waar we gelijk uit kunnen kopiëren. .

En waar wordt kankerlak dan toegestaan? Kom met feiten graag, want hier (kun je niet zien, maar geloof het maar) is het gewoon verwijderd door dndiek (om 12:00, 29 minuten na plaatsing). Ergers anders nog soms?
    pi_48028703
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:32 schreef RayMania het volgende:

[..]
    En waar wordt kankerlak dan toegestaan? Kom met feiten graag, want hier (kun je niet zien, maar geloof het maar) is het gewoon verwijderd door dndiek (om 12:00, 29 minuten na plaatsing). Ergers anders nog soms?
    Alleen verwijderd dus.... En daar blijft het bij?
      donderdag 5 april 2007 @ 00:36:54 #28
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48028754
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef Vakkie_W het volgende:

Ah, je loopt te janken en te zeuren om bans?
    Ik dacht dat jij daar niet zo op uit was en bannen niet belangrijk vond?

Of alleen als het jou selectief uitkomt?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48028783
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Ah, je loopt te janken en te zeuren om bans?
    Ik dacht dat jij daar niet zo op uit was en bannen niet belangrijk vond?

Of alleen als het jou selectief uitkomt?
    Waar vraag ik om een ban? Ik vraag alleen of het daar bij blijft. Leer lezen
      donderdag 5 april 2007 @ 00:40:19 #30
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48028835
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:38 schreef Vakkie_W het volgende:

Waar vraag ik om een ban? Ik vraag alleen of het daar bij blijft. Leer lezen
    Wat had je dan meer gewild, behalve het verwijderen van die post en het waarschijnlijk zetten van een note door de mods?

Openbare ophanging?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48028873
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat had je dan meer gewild, behalve het verwijderen van die post en het waarschijnlijk zetten van een note door de mods?

Openbare ophanging?
    Vraag me af of zoiets wel genoteerd word achter de schermen. Een paar weken geleden kreeg ik een doodsverwenings van Cantona, en daar heeft hij ook geen ban voor gehad. Dus ik vraag me serieus af of er wat mee gedaan word. Is dat gek?
    pi_48028874
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Zoals zovaak, maar ik zal het wel eventjes herhalen voor je:

Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.

Het gaat hier om herhaaldelijk trollen, of schelden etc. Alles wat in onze ogen sfeerverziekend is wordt genote, dus ook de 'kankerlak', maar bij herhaling vliegt een user er gewoon voor twee weken af. Iemand die één plaatje van bijvoorbeeld PSV - Ajax 1-5 post, of één keer kankerlak post, wordt echt niet gelijk geband. Zo streng hoeft het ook weer niet. Of willen jullie zo'n beleid hier? Dat één keer kanker gelijk wegwezen is? Gooi het in de groep zou ik zeggen .

Ik snap emotie, ik snap het gescheld af en toe, maar voortdurend de sfeer verzieken accepteer ik hier niet .
    pi_48028942
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Vraag me af of zoiets wel genoteerd word achter de schermen. Een paar weken geleden kreeg ik een doodsverwenings van Cantona, en daar heeft hij ook geen ban voor gehad. Dus ik vraag me serieus af of er wat mee gedaan word. Is dat gek?
    Dit beleid is er nog maar kort. Vanaf nu is een doodverwensing gewoon gelijk moven, en dat hebben een aantal users al gemerkt . Wij kunnen natuurlijk ook niet álles zien hè. Natuurlijk krijgen livescoretopics en clubtopics van de grote drie etc. meer aandacht, maar er kan ons altijd wat ontgaan.

Ik zie in de notes niks staan trouwens, dus dan staat de doodverwensing er nog onaangepast als het goed is. Heb je een linkje toevallig?
    pi_48029060
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
    Wat hebben de usertjes zich trouwens vanavond keurig gedragen in het CL-livetopic, he?
    Ben benieuwd of het morgen met het Bremen-AZtopic ook zo netjes verloopt of dat er dan weer onder allerlei stenen de trollertjes tevoorschijn komen.
    Ik ben benieuwd. De enige keren dat ik het echt uit de hand vond lopen was tijdens incidenten in de wedstrijd:
  • Werder - Ajax ('onnodige' rode kaart Lindenbergh)
  • AZ - Ajax (onterecht doelpunt AZ)
  • Ajax - Heerenveen (blessure Leonardo)
  • PSV - Liverpool (PSV verliest, Ajacieden trollen)

Het is dus te hopen dat AZ gewoon dik wint .

Offline trouwens nu.
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    pi_48030957
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
    Trouwens...
    Man ga huilen, ik maak er toch ook geen probleem van als ik jood genoemt word? Het is INTERNET, je weet wel, digitale wereld, is het zo erg dat je er helemaal boos van wordt? Noem ons maar kankerjood, lijkt me lachen, zullen wij dan ook een ban aanvragen? Je bent net zo'n nsb'er.. En ja, ik weet dat je het niet letterlijk aanvraagt maar ieder die ook maar een beetje kan nadenken die ziet wat jij bedoelt
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_48031936
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. De enige keren dat ik het echt uit de hand vond lopen was tijdens incidenten in de wedstrijd:
  • Werder - Ajax ('onnodige' rode kaart Lindenbergh)
  • AZ - Ajax (onterecht doelpunt AZ)
  • Ajax - Heerenveen (blessure Leonardo)
  • PSV - Liverpool (PSV verliest, Ajacieden trollen)

Het is dus te hopen dat AZ gewoon dik wint .

Offline trouwens nu.
  • Toeval dat het 3 van de 4 keer om Ajacieden gaat?
    pi_48031959
    Nee tuurlijk niet. Ajax heeft de meeste fans en de meeste 'vijanden'.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_48031990
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:05 schreef Suijk het volgende:
    Nee tuurlijk niet. Ajax heeft de meeste fans en de meeste 'vijanden'.
    En daarom gaan ze zelf trollen Ik mis de logica.

Ajacieden, de digitale marokkaantjes.
    pi_48032014
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Toeval dat het 3 van de 4 keer om Ajacieden gaat?
    Nee. Ajacieden zijn gewoon in de meerderheid op het forum, en zijn doorgaangs wat harder gebekt dan andere supporters. Het uit de hand lopen van Ajax - Heerenveen vond ik trouwens niet echt de schuld van Ajacieden, het waren de Feyenoorders die toen te ver gingen na de blessure van Leonardo.
    pi_48032026
    Bij wedstrijden van Ajax waar 'iets' gebeurt, wordt gereageerd, door veel Ajacieden en door veel niet-Ajacieden, waar de Ajacieden weer op reageren, etc. Maar dat had je zelf ook wel door. Er staat nergens dat het juist alleen de Ajacieden zijn die trollen hoor.
    Klik dan als je durft
    pi_48032052
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En daarom gaan ze zelf trollen Ik mis de logica.

Ajacieden, de digitale marokkaantjes.
    Er is alleen bij PSV - Liverpool getrolld door Ajacieden. Werder - Ajax was een uit de hand gelopen scheldpartij, AZ - Ajax hetzelfde na het onterecht goedgekeurde doelpunt en Ajax - Heerenveen getroll van Feyenoords kant .
    pi_48032075
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het uit de hand lopen van Ajax - Heerenveen vond ik trouwens niet echt de schuld van Ajacieden, het waren de Feyenoorders die toen te ver gingen na de blessure van Leonardo.
    Ja als je 3 van de 4 hebt dan blijft er altijd nog eentje over
    pi_48032115
    Maar dat ze met meer zijn en harder gebekt zijn is dus een reden om het gedrag goed te keuren.
    pi_48032146
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja als je 3 van de 4 hebt dan blijft er altijd nog eentje over
    Ik probeer geen Ajacieden te verdedigen hoor, integendeel. Dit zijn gewoon feiten over het trollen van Ajacieden. Als we het over schelden gaan hebben dan steken de Ajacieden er met kop en schouders bovenuit. Maar dat is ook wel te verwachten met een grote meerderheid hier op het forum, in verhouding met PSVers en Feyenoorders .
    pi_48032196
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:13 schreef TerroRobbie het volgende:
    Maar dat ze met meer zijn en harder gebekt zijn is dus een reden om het gedrag goed te keuren.
    Nee absoluut niet. Ik reageerde enkel op jouw vraag waarom het toeval is dat het altijd om Ajacieden gaat. Dat heb ik al net verwoord. Meer Ajacieden op het forum, en met goed gebekt bedoel ik dat Ajacieden sneller schelden en een korter lontje hebben dan de rest. Verder wordt alles gewoon gelijk beoordeeld, of het nou PSVers zijn, Groningers, of AZers.
    pi_48032224
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 07:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Man ga huilen, ik maak er toch ook geen probleem van als ik jood genoemt word? Het is INTERNET, je weet wel, digitale wereld, is het zo erg dat je er helemaal boos van wordt? Noem ons maar kankerjood, lijkt me lachen, zullen wij dan ook een ban aanvragen? Je bent net zo'n nsb'er.. En ja, ik weet dat je het niet letterlijk aanvraagt maar ieder die ook maar een beetje kan nadenken die ziet wat jij bedoelt
    Zou wat zijn? Jullie noemen jezelf ook zo
    pi_48032281
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:19 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Dat is gewoon een geuzennaam van Ajax, en ook hier op het forum. Langszamerhand is dat 'ingeburgerd' geraakt bij de Ajacieden (op het forum, in het echte leven), en naar mijn weten heeft niemand er last van. Met een voorvoegsel als kanker wordt natuurlijk niet geaccepteerd.
    pi_48032283
    Nou je doet het overkomen als het zeer logisch en de normaalste zaak van de wereld is.

Verder ben ik het er niet mee eens, omdat het altijd het zelfde groepje is dat bij dit soort dingen voorop gaat. (en die zijn niet in de meerderheid.)
      donderdag 5 april 2007 @ 09:24:22 #49
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48032337
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:19 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Krijgen we die kansloze discussie weer
    LUHG
    pi_48032383
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Krijgen we die kansloze discussie weer
    Ja en dat ligt zeker aan mij?
    Dat moet je tegen je vriendje denthemen zeggen.
    pi_48032415
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nou je doet het overkomen als het zeer logisch en de normaalste zaak van de wereld is.

Verder ben ik het er niet mee eens, omdat het altijd het zelfde groepje is dat bij dit soort dingen voorop gaat. (en die zijn niet in de meerderheid.)
    Ik probeer gewoon de oorzaken te vinden en wat precies de aanleiding was. De normaalste zaak is het natuurlijk nooit. Het is wel waar dat er af en toe een zelfde groepje voorop gaat, maar niet altijd. De ene keer is het die user, de andere keer die. Erg lastig om te modden, want de ene week post iemand gewoon normaal, en de andere week (als Ajax bijvoorbeeld verliest) is het totaal anders. Bij ons zijn natuurlijk wel de users bekend die geregeld de sfeer verzieken, en dit houden we allemaal bij in de notes.

Laten we trouwens wel proberen normaal te discussieren Vakkie en Cantona .
    @ Vakkie, heb je die link nog gevonden? .
      donderdag 5 april 2007 @ 09:28:50 #52
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48032448
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:26 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja en dat ligt zeker aan mij?
    Dat moet je tegen je vriendje denthemen zeggen.
    Uiteraard pik, ik zie toch duidelijk dat hij zegt er geen problemen mee te hebben.
    Maar idd ligt niet aan jou, engeltje.
    LUHG
    pi_48032700
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Uiteraard pik, ik zie toch duidelijk dat hij zegt er geen problemen mee te hebben.
    Waarom moet hij zoiets zeggen? Jullie scanderen zelf dat jullie "joden" zijn. Zou wel heel triest zijn als hij er wel problemen mee heeft.
    pi_48032716
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:27 schreef RayMania het volgende:

[..]
    @ Vakkie, heb je die link nog gevonden? .
    Link??? Waarheen?
    pi_48032757
    Hoe moet ik daar een link naar geven? Dat is verwijderd door een mod.
      donderdag 5 april 2007 @ 09:48:24 #57
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48032985
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Waarom moet hij zoiets zeggen? Jullie scanderen zelf dat jullie "joden" zijn. Zou wel heel triest zijn als hij er wel problemen mee heeft.
    Ok pik, het is nog maar 100 keer gezegd, maar er zit een verschil tussen joden en kankerjoden.Dat jij van 010 dat niet snapt, snap ik dan wel weer.
    LUHG
    pi_48033029
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ok pik, het is nog maar 100 keer gezegd, maar er zit een verschil tussen joden en kankerjoden.Dat jij van 010 dat niet snapt, snap ik dan wel weer.
    Jouw bijdragen worden er ook niet constructiever op, ook dit is een troll.
    Klik dan als je durft
      donderdag 5 april 2007 @ 09:51:30 #59
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48033066
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jouw bijdragen worden er ook niet constructiever op, ook dit is een troll.
    LUHG
    pi_48034556
    Ach wat de modjes ook doen, er zal altijd wel iemand zijn die ontevreden is. De modjes doen het gewoon goed, vind ik.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_48034670
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef Bos81 het volgende:
    Ach wat de modjes ook doen, er zal altijd wel iemand zijn die ontevreden is. De modjes doen het gewoon goed, vind ik.
    Een mening mag je best beargumenteren.
    pi_48034783
    Wat een stakkers discussie weer.
    Houd van een lijntje.
    pi_48034892
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
    Wat een stakkers discussie weer.
    Ah vandaar dat jij je ook even komt melden.
    pi_48035008
    Nee ik kom jullie even uitlachen.

Haha
    Houd van een lijntje.
    pi_48035149
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Erwtensoep het volgende:
    Nee ik kom jullie even uitlachen.

Haha
    Trollen dus....
    pi_48035188
    Vraag maar een ban aan.
    Houd van een lijntje.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2007 @ 11:04:54 #67
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48035259
    Discussie graag, maar wel inhoudelijk en niet halve discussies onder elkaar hier. Dit is feedback!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48036511
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Link??? Waarheen?
    Naar de doodverwensing die jij kreeg van Cantona . Het is niet genote, dus dan moet hij er als het goed is nog gewoon onaangepast staan .
      donderdag 5 april 2007 @ 11:58:50 #69
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48036951
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Naar de doodverwensing die jij kreeg van Cantona . Het is niet genote, dus dan moet hij er als het goed is nog gewoon onaangepast staan .
    WTF iedereen weet van een doodverwening van mij, behalve ikzelf?
    LUHG
    pi_48037050
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

WTF iedereen weet van een doodverwening van mij, behalve ikzelf?
    Ik weet niks van een doodverwensing, ik probeer juist een linkje te krijgen van Vakkie.

Ik twijfel namelijk of het wel echt gepost is door jou.
    pi_48037199
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Pfff is al een week of 3 geleden. Was iets in de richting van "Krijg de kanker".
    pi_48037330
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Pfff is al een week of 3 geleden. Was iets in de richting van "Krijg de kanker".
    Ah, drie weken geleden. Lekker relevant als er toen nog geen nieuw beleid was .

Doodverwensing is nu gewoon een ban, als wij het zien of gemeld krijgen.
      donderdag 5 april 2007 @ 12:10:33 #73
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48037412
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja en waar is die doodverwensing dan?
    LUHG
    pi_48038106
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, alleen dan had ik gehoopt dat jij erbij was
    En dan hier lekker de moraalridder blijven uithangen he .
    In Southern Sun
    pi_48038447
    Shit, nu zullen ze het nieuwe beleid wel flink gaan tentoonstellen tegen mij.

Tot over 2 weken
    pi_48038512
    Ow wacht ik heb net even mijn advocaat gebeld, die zegt dat niet iedereen dood is gegaan bij die ramp. Dus dat aanwezigheid bij die ramp niet per definitie impliceert dat je doodgaat.
      donderdag 5 april 2007 @ 12:42:15 #77
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48038527
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
    Shit, nu zullen ze het nieuwe beleid wel flink gaan tentoonstellen tegen mij.

Tot over 2 weken
    Jij krijgt een ban?
    LUHG
    pi_48038550
    Natuurlijk krijgt ie geen ban, maar het is wel weer grappig om zo te zien..
    In Southern Sun
    pi_48038709
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een mening mag je best beargumenteren.
    Mag ja, maar daar ga ik echt niet aan beginnen, want dan word er toch weer op gereageerd en wordt dat weer een onzinnige discussie.
    pi_48038907
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ja en waar is die doodverwensing dan?
    "Krijg de kanker" vind ik wel een doodsverwensing. Ook al ga je niet per defenitie dood aan de ziekte.
      donderdag 5 april 2007 @ 13:03:43 #81
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48039282
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:52 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

"Krijg de kanker" vind ik wel een doodsverwensing. Ook al ga je niet per defenitie dood aan de ziekte.

Ik lach me dood
    LUHG
    pi_48039463
    Doodverwensing of niet. Het is een blijft een post, die geedit en benote moet worden. Zelf vind ik dat dit meteen naar de FA's toe moet voor een ban.

Kanker is gewoon een ernstige ziekte, die wel behandelbaar is, maar toch vele sterfgevallen met zich meebrengt. Dat wens je niemand toe.
    pi_48044609
    Hoe zit het met 'krijg een hartstilstand'? Aangezien je soms geranimeerd kunt worden.
      donderdag 5 april 2007 @ 15:33:14 #84
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48044805
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Bananenman het volgende:
    Hoe zit het met 'krijg een hartstilstand'? Aangezien je soms geranimeerd kunt worden.
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik lach me dood
    LUHG
    pi_48044883
    De nieuwe aanpak in VBL
    quote:
    Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
    pi_48047712
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan hier lekker de moraalridder blijven uithangen he .
    Ik heb al 5 x aangegeven afgelopen topics dat ik ook wel eens verveel. Echter nooit overmatig, en zelden over het randje.
    pi_48047777
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
    Doodverwensing of niet. Het is een blijft een post, die geedit en benote moet worden. Zelf vind ik dat dit meteen naar de FA's toe moet voor een ban.

Kanker is gewoon een ernstige ziekte, die wel behandelbaar is, maar toch vele sterfgevallen met zich meebrengt. Dat wens je niemand toe.
    Grappig dat jij hier wel steeds reageert maar niet wil dat er onzinnige discussies ontstaan.
    pi_48048166
    Gelukkig is het nieuwe beleid zeer verhelderend

Wat een grap weer zeg
    pi_48048627
    Vakkie_W gaf ooit aan dat hij de tribune van het bestuur ging bestormen, iedereen kent hem en weet dat hij net als Jorien alleen op internet flink is, maar is het niet zo dat hij mensen aanzet tot geweld?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      donderdag 5 april 2007 @ 17:11:39 #91
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48048813
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
    Vakkie_W gaf ooit aan dat hij de tribune van het bestuur ging bestormen, iedereen kent hem en weet dat hij net als Jorien alleen op internet flink is, maar is het niet zo dat hij mensen aanzet tot geweld?
    Idd hij doet erg zn best om bepaalde vooroordelen te bevestigen
    LUHG
    pi_48048996
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nee?
    Ik zat er door hem ook aan te denken om mee te doen

Maar de rolstoelplekken zitten aan de andere kant hé
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48049002
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
    Gelukkig is het nieuwe beleid zeer verhelderend

Wat een grap weer zeg
    Geef dan aan wat niet helder is. Ik vind het vrij helder, alleen als sommige users het niet willen snappen, puur om gewoon dwars te zitten, dan wordt het nooit helder voor hen.
    pi_48049052
    Dat er dagelijks x posts worden verwijderd door DnDiek uit met name het ajax topic, geeft toch wel blijk van het feit dat het niet helemaal duidelijk is wat nou de bedoeling is.
    pi_48049120
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
    Dat er dagelijks x posts worden verwijderd door DnDiek uit met name het ajax topic, geeft toch wel blijk van het feit dat het niet helemaal duidelijk is wat nou de bedoeling is.
    Ik wil vanavond wel duidelijkheid scheppen over onze visie over de clubtopics. Ik beloof niets, want #(*$&#*(& de NS zit weer niet mee. Ik schat dus rond 21:00 online .
    pi_48049155
    Jullie hebben een visie ontwikkeld? .
    pi_48049215
    Wehhe, ik vond het wel een leuk woord .

Houd het maar bij onze mening / doel en wat de bedoeling is met clubtopics. Wat er dus wel en niet in kan.
    pi_48049395
    Ik kijk er naar uit.
    pi_48049672
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
    Wat een dooddoener ben jij zeg
    Kun je niets anders zeggen dan dat ik het bestuur ging bestormen?
    Ik heb ooit een keer gezegt dat het bestuur (Wat er nu zit... Bosz, Jansen, Woerts, Kerkum) alleen eens bij zichzelf te raden gaat waar ze mee bezig zijn, als je ze met fysiek geweld aan pakt.
    Ik heb toen een keer voor de gein gezegt dat we de tribune van het bestuur eens moesten gaan bestormen. Dat jij zo'n mongool bent om de gein daar niet van in te zien, zegt veel over jou.

Of vind je jezelf nog steeds grappig? Blijbaar wel, want telkens als ik ergens reargeer kom je daar mee.

Triest figuur dat je bent
    pi_48050115
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Wat een dooddoener ben jij zeg
    Kun je niets anders zeggen dan dat ik het bestuur ging bestormen?
    Ik heb ooit een keer gezegt dat het bestuur (Wat er nu zit... Bosz, Jansen, Woerts, Kerkum) alleen eens bij zichzelf te raden gaat waar ze mee bezig zijn, als je ze met fysiek geweld aan pakt.
    Ik heb toen een keer voor de gein gezegt dat we de tribune van het bestuur eens moesten gaan bestormen. Dat jij zo'n mongool bent om de gein daar niet van in te zien, zegt veel over jou.

Of vind je jezelf nog steeds grappig? Blijbaar wel, want telkens als ik ergens reargeer kom je daar mee.

Triest figuur dat je bent
    Als je niet wilt dat men erover begint zeg het dan niet?
    Jorien gaat ook nog jaren horen over zijn ma enz.

Maar zeg jij ook niet constant hetzelfde? Ik bedoel bijvoorbeeld over '95 en de foto's, als jij je irriteert, waarom kom je dan in godsnaam in ons topic? En dan hier gaan roepen dat je nooit iemand een ban wilt aannaaien terwijl je de persoon bent die je het beste met de NSB kunt vergelijken, lekker subtiel allemaal

En als je er niet tegen kan kijk je niet, zoals ik eerder al eens aangaf, het is IN-TER-NET
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48050530
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

Als je niet wilt dat men erover begint zeg het dan niet?
    Waarom zou men erover beginnen? Iedereen snapt dat het gewoon onzin was, en niemand kan zich waarschijnlijk het meer herinderen dat ik dat gezegt heb. Maar jij moet er telkens op terug komen.... Zielig hoor
    quote:
    Jorien gaat ook nog jaren horen over zijn ma enz.
    Hoogstens deze week
    Of ben jij van plan het nog jaren te gaan zeggen?
    Heb je niets beters te doen? Ziele piet
    quote:
    Maar zeg jij ook niet constant hetzelfde? Ik bedoel bijvoorbeeld over '95 en de foto's, als jij je irriteert, waarom kom je dan in godsnaam in ons topic?
    Ik heb dat een keer of 3 gezegt... En waarom? Omdat er niets anders gepost werd dan foto's van "95.
    Maar ik zeg tenminste nog waar het op slaat. Jij verdraait alles, want jij zegt telkens dat ik serieus hier zei dat ik de tribune van het bestuur wilde bestormen. Wat dus gewoon een voorbeeld was van de enige manier dat je dit bestuur weg kon krijgen (met harde hand).
    quote:
    En dan hier gaan roepen dat je nooit iemand een ban wilt aannaaien terwijl je de persoon bent die je het beste met de NSB kunt vergelijken, lekker subtiel allemaal
    Geef me eens een link van een reactie van mij waar ik om een ban vroeg....
    quote:
    En als je er niet tegen kan kijk je niet, zoals ik eerder al eens aangaf, het is IN-TER-NET
    Wat boeid het nou dat het IN-TER-NET( !) is? Snap jij nou helemaal.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2007 @ 18:13:35 #102
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48050838
    voeg elkaar toe op msn, kun je wat makkelijke praten!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48050871
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
    voeg elkaar toe op msn, kun je wat makkelijke praten!
    Neuh... Dan krijg ik op elke zin die ik zeg het antwoord: Jij wilde toch de tribune van het bestuur gaan bestormen?
    Zo'n zielig persoon is dat.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2007 @ 18:17:50 #104
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48050960
    oek dan is het duidelijk dat de discussie nergens naar toe gaat, stop dan ook met reageren
    DeLuna vindt me dik ;(
      donderdag 5 april 2007 @ 18:29:16 #105
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_48051256
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Neuh... Dan krijg ik op elke zin die ik zeg het antwoord: Jij wilde toch de tribune van het bestuur gaan bestormen?
    Zo'n zielig persoon is dat.

LUHG
    pi_48051264
    RayMania wanneer ga je nou uitleg geven over het nieuwe beleid? Je zou dat gisteravond al doen, maar toen had je geen tijd.
    pi_48053310
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Vakkie_W het volgende:
    RayMania wanneer ga je nou uitleg geven over het nieuwe beleid? Je zou dat gisteravond al doen, maar toen had je geen tijd.
    Lees jij het topic wel?
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 00:05 schreef RayMania het volgende:
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik wil vanavond wel duidelijkheid scheppen over onze visie over de clubtopics. Ik beloof niets, want #(*$&#*(& de NS zit weer niet mee. Ik schat dus rond 21:00 online .
    pi_48055193
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
    Laten we eerst beginnen waar het Ajax topic voor bedoelt is (ik zeg nu Ajax topic, maar dat is een voorbeeld. Dit geldt ook gewoon voor alle andere club topics). Wat kun je in een Ajax topic plaatsen? Alles wat met Ajax te maken heeft natuurlijk. De club, de spelers, het stadion, transfers, geruchten, de volgende wedstrijd, de vorige wedstrijd, de competitie, Europese wedstrijden, de trainer, de technische staf, de directie, de concurrenten, hoe naar een wedstrijd gaan, de geschiedenis, de toekomst, de jeugdspelers, het programma, blessures. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik zal ongetwijfeld veel zijn vergeten, maar het punt is volgens mij wel duidelijk. Genoeg gesprekstof om te bespreken dunkt me.

Alles wat niet over de onderwerpen die hierboven staan gaat heeft geen toegevoegde waarde, en is dus offtopic. Tuurlijk maakt het niet uit als er af en toe een offtopic post wordt geplaatst, we zijn geen heiligen en we willen dat ook absoluut niet zijn. Het moet alleen niet continue offtopic gaan, dat wordt dan ook verwijderd, met daarna een post met 'offtopic verwijderd' oid. Een topic moet overzichtelijk zijn, het heet niet voor niets 'het Ajax Topic", daar moet het over Ajax gaan en alles erom heen. Ik vind het persoonlijk onprettig om eerst een hele pagina offtopic posts door te worstelen om daarna weer wat interessante posts te lezen, maar dat is een mening.

Zo is het Ajax topic de laatste dagen/weken enkele keren opgeschoond, ook na meldingen van BliksemSchigt hier. TerroRobbie zet zijn vraagtekens waarom dndiek bijvoorbeeld posts verwijdert. Simpel, dat heeft gewoon als reden dat het offtopic ging, niet over Ajax. De laatste keer ging het over Koninginnedag en waar dat te vieren (Rembrandtplein, Leidseplein). Heel interessant in een Ajax topic. Verder zijn er laatst +25 posts verwijderd over hoe het hosten van een plaatje. Past ook niet in het Ajax topic. Enfin, het lijkt mij wel duidelijk wat wel en niet kan gepost worden, en wat dus de bedoeling is.

Iedereen heeft hier wel een mening over. De één laat blijken dat er niks mis is met slowchat en dat de mods maar moeten opflikkeren en stadswacht moeten worden, de ander vindt weer dat het Ajax ontopic moet blijven. Een middenweg is er niet, je blijft altijd voor -en tegenstanders hebben. Je kunt niet iedereen zijn zin geven. Verder ben ik benieuwd naar jullie mening en hoe jullie het liefst het Ajax topic zien. Een grote slowchat? Eén groot, onoverzichtelijk topic waar het niet over Ajax gaat? Gooi het in de groep.
      vrijdag 6 april 2007 @ 01:04:10 #109
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48065908
    Ik vermoed dat het de komende dagen erg rustig blijft in dit FB-topic:
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef NJ het volgende:
    TerroRobbie is een week weg. Leer toch eens normaal communiceren.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48068319
    Ja, ik zag het. Niet voor hier trouwens, maar voor UVT.
    pi_48068323
    Wat had ie trouwens gedaan? Oh UVT
    JOHNNY HEITINGA
    pi_48072950
    Voetbal Literatuur #4

Ik heb het al aan TS gevraagd, maar kan anders een moderator misschien even de OP aanpassen? Bedankt.
    pi_48073029
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Ohrpolster. het volgende:
    Voetbal Literatuur #4

Ik heb het al aan TS gevraagd, maar kan anders een moderator misschien even de OP aanpassen? Bedankt.
    Aangepast en de lijst uit jouw bericht gehaald .
    pi_48073049
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Aangepast en de lijst uit jouw bericht gehaald .
    Ja bedankt!
      vrijdag 6 april 2007 @ 18:07:53 #115
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_48086226
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
    De pot op de vrijdagavond RTL7: Vitesse - Sparta Rotterdam

Vandaag : Vitesse - Sparta
    Gezien
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 april 2007 @ 18:58:37 #117
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48087747
    dat kan niet, de wedstrijd moet nog gespeeld worden
    DeLuna vindt me dik ;(
      vrijdag 6 april 2007 @ 19:57:57 #118
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48089846
    Doe die zwarte bril eens af en doe die blinde geleide hond eens weg en ga het Feijenoordtopic opschonen.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_48090127
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
    Doe die zwarte bril eens af en doe die blinde geleide hond eens weg en ga het Feijenoordtopic opschonen.
    Doe eens normaal . Eerst zelf lekker los gaan in het Feyenoord topic, en dan hier vragen of jouw troep opgeschoond kan worden?

Ik was trouwens al bezig.
    pi_48090345
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 20:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over Feijenoord, daar begint het probleem al, moet hij gewoon niet doen.
    Een Feyenoorder mag het niet over Feyenoord hebben? Wat doet JoeyT dan voor speciaals in jouw ogen? Onzin posten, raaskalken, spammen, negatief zijn?
      vrijdag 6 april 2007 @ 20:19:00 #121
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48090581
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een Feyenoorder mag het niet over Feyenoord hebben? Wat doet JoeyT dan voor speciaals in jouw ogen? Onzin posten, raaskalken, spammen, negatief zijn?
    JoeyT is geen Feijenoorder. Hij zegt dingen die mij als zwaar fanatiek Feijenoorder tegen de borst stuiten. Daar is hij in het verleden al mee begonnen (had je toen ook al wat over gezegd tegen hem), daardoor heeft hij het nu verbruid. Moet ik natuurlijk bovenstaan, maar dat kan ik gewoon niet. Zeg gewoon wat in mij opkomt op dat moment, hoe simpel en asociaal het ook is.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_48090774
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Happel het volgende:

[..]

JoeyT is geen Feijenoorder. Hij zegt dingen die mij als zwaar fanatiek Feijenoorder tegen de borst stuiten. Daar is hij in het verleden al mee begonnen (had je toen ook al wat over gezegd tegen hem), daardoor heeft hij het nu verbruid. Moet ik natuurlijk bovenstaan, maar dat kan ik gewoon niet. Zeg gewoon wat in mij opkomt op dat moment, hoe simpel en asociaal het ook is.
    Okay, ik begrijp het. Het enige wat ik kan zeggen is om toch te proberen om je niet druk te maken (hoe lastig dat misschien ook is), dan krijg je waarschijnlijk ook geen tegenreactie, en dan verloopt het misschien allemaal wat vriendelijker in de Feyenoord topics .
      zaterdag 7 april 2007 @ 17:54:55 #123
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_48114164
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Okay, ik begrijp het. Het enige wat ik kan zeggen is om toch te proberen om je niet druk te maken (hoe lastig dat misschien ook is), dan krijg je waarschijnlijk ook geen tegenreactie, en dan verloopt het misschien allemaal wat vriendelijker in de Feyenoord topics .
    Je begrijpt het? Ga toch weg... Ik mag dan wel geen feyenoorder zijn, ik heb wel het beste met feyenoord voor. Als Happel Jorien voor mongool uit maakt omdat hij heil ziet in investeeerders moeten jullie daar wat aan doen. Zo niet, dan mag Happel best een reactie terug verwachten. Het is gewoon een kleine kleuter die alleen maar scheld, of zegt tegen de ander dat hij er niets van snapt.

Het jammere is dat hij zelf niet inziet hoeveel beperkingen hij zelf heeft.
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_48114175
    Zonder titel idd!
    Die heeft Ajax over 3 weken!!!
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
      zaterdag 7 april 2007 @ 22:52:10 #125
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48124531
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 17:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]
    Zo niet, dan mag Happel best een reactie terug verwachten. Het is gewoon een kleine kleuter die alleen maar scheld, of zegt tegen de ander dat hij er niets van snapt.

Het jammere is dat hij zelf niet inziet hoeveel beperkingen hij zelf heeft.
    Dat ik geen heil zie in een discussie met jou, maakt mij een persoon die beperkingen heeft. Jochie, droom lekker verder. Een echte vent ben je ook, wees trots op jezelf.
    Elite
    Tegen TTIP
      zondag 8 april 2007 @ 23:34:49 #126
    66130 Erasmusch
    easy easy
    pi_48131509
    Die Vertonghen had toch ook zn eigen topic?
    pi_48135108
    quote:
    Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef Erasmusch het volgende:
    Die Vertonghen had toch ook zn eigen topic?
    Ik heb er geen kunnen vinden. Niet in linkjestopic, niet via search .
    pi_48150116
    Dank U!
    pi_48158140
    Kan die Joey oprotten uit Feyenoord topics? Dank
      maandag 9 april 2007 @ 21:44:22 #131
    88139 JoeyT
    pi_48158334
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Erasmusch het volgende:
    Kan die Joey oprotten uit Feyenoord topics? Dank
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
    Dat jij oa dit normaal vindt prima. Ik vind dat niet en zal er ook zeker wat van zeggen.
    pi_48158482
    Dat kan echt niet door de beugel nee... Blijf je nu weer weg?
      maandag 9 april 2007 @ 21:50:09 #133
    88139 JoeyT
    pi_48158599
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Erasmusch het volgende:
    Dat kan echt niet door de beugel nee... Blijf je nu weer weg?
    Nee hoor, maar verder reageer ik wel geheel ontopic ok?
    pi_48158692
    Je trollt ontopic gast
      maandag 9 april 2007 @ 21:53:38 #135
    88139 JoeyT
    pi_48158758
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
    Je trollt ontopic gast
    Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reacties
    pi_48158861
    Ah, je hebt één van je trolls alvast verwijderd. Heel verstandig
      maandag 9 april 2007 @ 21:57:01 #137
    88139 JoeyT
    pi_48158916
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
    Ah, je hebt één van je trolls alvast verwijderd. Heel verstandig
    Hoezo een trol? Ik reageerde compleet normaal, dan krijg ik als reactie dat ik AJAX met hoofdletters schrijf

AJAX ja
    pi_48159057
    Dat stond er niet en jij loopt te schelden. BTW, je vergeet je smiley
      maandag 9 april 2007 @ 22:01:40 #139
    88139 JoeyT
    pi_48159132
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef Erasmusch het volgende:
    Dat stond er niet en jij loopt te schelden. BTW, je vergeet je smiley
    Hoe bedoel je dat stond er niet?

Er stond:

Cry more...

AJAX dus
      maandag 9 april 2007 @ 22:05:23 #140
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48159315
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reacties
    Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.
    Elite
    Tegen TTIP
      maandag 9 april 2007 @ 22:08:46 #141
    88139 JoeyT
    pi_48159473
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.
    Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is? Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.
    pi_48159832
    Gaat weer goed in 't Ajax-topic.
      maandag 9 april 2007 @ 22:44:30 #143
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48161075
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is?
    Neuh, ben ik te Rotterdams voor.
    quote:
    Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.
    Heb ik hier inderdaad weinig aan. Het is echter de trieste waarheid, zulke gasten horen hun muil te houden. Praten heeft geen zin, dus moeten ze het maar voelen. Dat is de enige manier.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_48161146
    Voetbal Insite # 53 kan dicht.
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 01:07:39 #145
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48164903
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
    Gaat weer goed in 't Ajax-topic.
    opruimen gaat.
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 01:43:42 #146
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48165363
    En voor de heren in het Feyenoord topic; morgen ontvangt u een PM of mail.........!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48166355
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
    Voetbal Insite # 53 kan dicht.
    Tussen al het geweld door hier dicht .
      dinsdag 10 april 2007 @ 07:58:52 #148
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48166598
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
    En voor de heren in het Feyenoord topic; morgen ontvangt u een PM of mail.........!
    Nou, ik kan niet wachten.
    Elite
    Tegen TTIP
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:45:17 #149
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48173212
    [CL 1/4 Finale][04-04] AS Roma - Manchester United

even de teams omdraaien en er 10-04 van maken.
    pi_48173454
    Mag ook een nieuw topic geopend worden hoor .
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:01:43 #151
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48173750
    ok done
    pi_48186294
    MODS!

typo in de hools-tt! Snel!
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 19:00:03 #153
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48186499
    tjo
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 19:01:17 #154
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48186549
    Ray heeft het klusje opgeknapt
    DeLuna vindt me dik ;(
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:25:45 #155
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48195669
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:38:59 #156
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_48196584
    Wat een kutavond, bah.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:39:30 #157
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48196622
    Moet je dat in Feedback kwijt
    pi_48201172
      woensdag 11 april 2007 @ 22:45:43 #159
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48236849
    [CL 1/2 finale][2-4] Manchester United - AC Milan

hmmm de 4 van 24 is weggevallen
    pi_48237048
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Dos37 het volgende:
    [CL 1/2 finale][24-4] Manchester United - AC Milan

hmmm de 4 van 24 is weggevallen
    Aangepast
      Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 22:55:16 #161
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48237302
    Vanwaar dit slotje

Cruijff is bagger als analist.

Dit is toch het VBL forum ?

Ik wil wel weten hoe anderen er over denken.

Ga je nu standaard al mijn topics sluiten ?

Of moet alles centraal blijven en had dit in het Cruijff wordt 60 topic gemoeten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 23:07:30 #162
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48237822
    Nou ?

Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 23:09:03 #163
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48237899
    Kan een mod 'Fantopic' achter de naam Clarence Seedorf zetten ?

Clarence Seedorf

woensdag 11 april 2007 @ 23:15:31 #164
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_48238190
    pi_48238302
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
    Kan een mod 'Fantopic' achter de naam Clarence Seedorf zetten ?

Het grote Clarence Seedorf-fantopic

&
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Dos37 het volgende:
    [CL 1/2 finale][25-4] Chelsea - Liverpool

deze is dan wel 25-04
    Aangepast
      Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 23:23:33 #166
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48238533
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
    Vanwaar dit slotje

Cruijff is bagger als analist.

Dit is toch het VBL forum ?

Ik wil wel weten hoe anderen er over denken.

Ga je nu standaard al mijn topics sluiten ?

Of moet alles centraal blijven en had dit in het Cruijff wordt 60 topic gemoeten ?

En dit ?

pi_48238574
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

En dit ?

Dat mag in het wedstrijdtopic, in het Cruijff-topic of in KLB
      Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 23:35:32 #168
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48238999
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat mag in het wedstrijdtopic, in het Cruijff-topic of in KLB
    Welk wedstrijd topic ? Welk Cruijff topic en welk klaagbaaktopic ?

Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 23:54:58 #169
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48239722
    pi_48246658
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_48248036
    Done, thanks.
    pi_48249659
    Misschien kan je er ook SC bijzetten .
    pi_48251873
    Mag deze troll dicht: Hoe denkt Calvobbes hierover?
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_48252071
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
    Mag deze troll dicht: Hoe denkt Calvobbes hierover?
    Is geen troll slaperd.
    Als je niet weet wat er speelde bemoei je er dan niet mee.

Problem solved.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_48252147
    Stuur hem een PM Camplo, ik dacht dat dat gedoe wel klaar was.
    That's all folks!
    pi_48252472
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
    Stuur hem een PM Camplo, ik dacht dat dat gedoe wel klaar was.
    Ik heb zeldzaam zo'n generaliserend beeld gezien toen.
    Waar normaal elke keer geyell van links en rechts komt in VBL stond toen zowat iedereen en nog meer dankzij tong80 tegenover calvobbes en ene Jarno die net al ff met een onthutsend zwakke reply kwam.

Toen zei die vent calvobbes dus NORMALE vaders en moeders kan je altijd sturen die rellen nooit.
    Pats en dit dan?
    JOHNNY HEITINGA
    pi_48252560
    Leuk, jij wil je gelijk oid hebben, doe dat even via de mail ofzo, zit toch niemand op te wachten...
    In Southern Sun
    pi_48252657
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
    Leuk, jij wil je gelijk oid hebben, doe dat even via de mail ofzo, zit toch niemand op te wachten...
    Ik hoef geen gelijk. Maar blijkbaar heb jij geen idee waar dit over gaat dus don't even ask.

PM tong80 voor meer info. Die had in FB een topic over hem aangemaakt en was wel mooie discussie. Heeft niks met gelijk krijgen te maken.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_48252714
    Geen idee waar het over gaat .

Vanaf daar ben je niet meer serieus te nemen als je dat al was. Het was geen mooie discussie en het hoorde toen al niet in VBL en nu dus al helemaal niet.
    In Southern Sun
    pi_48252958
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
    Geen idee waar het over gaat .

Vanaf daar ben je niet meer serieus te nemen als je dat al was. Het was geen mooie discussie en het hoorde toen al niet in VBL en nu dus al helemaal niet.
    Het ging daarom na 2 reeksen ook verder in FB. Geen idee waarom FB maar toen zaten er ook mensen met een objectieve kijk en toen werd de voetbalsupporters opeens niet zo zwart-wit afgebeeld.
    JOHNNY HEITINGA
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 13:15:52 #181
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48253449
    topic is dicht. Als je iets aan de TS wil vragen mail hem dan maar.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48262874
    Beukers en Lipponen moeten worden ontslagen # Deel 1

Kom op zeg, er is al een bosz moet onstalgen worden, jorien moet weg, koeman moet weg nu deze... What's next? De koffiejuffrouw moet ontslagen worden omdat ze alle koffie verkeerd schenkt?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 18:33:51 #183
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48263046
    dat topic was me even ontglipt
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48263538
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:33 schreef rubbereend het volgende:
    dat topic was me even ontglipt
    Sluit dan meteen ook alle spelers topics.... En vooral die van Ajacieden, dat kan mooi besproken worden in het Ajax topic. Want tegenwoordig gaat er weinig over Ajax daar. Handig toch
    pi_48263601
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Sluit dan meteen ook alle spelers topics.... En vooral die van Ajacieden, dat kan mooi besproken worden in het Ajax topic. Want tegenwoordig gaat er weinig over Ajax daar. Handig toch
    oh mijn god, je bent écht nog lager dan dat je je gedraagt hé

Kan het Feyenoord topic gesloten worden, er werd over 2002 gesproken

Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48263668
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

oh mijn god, je bent écht nog lager dan dat je je gedraagt hé

Kan het Feyenoord topic gesloten worden, er werd over 2002 gesproken

*Proest* Ik wist dat er meteen ge-hapt zou worden
    pi_48263671
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef denthemen het volgende:

[..]
    Jammer, ik had hier een bestuurskamer bestorm reactie verwacht.
    pi_48263734
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

*Proest* Ik wist dat er meteen ge-hapt zou worden
    onze clown

probeer in het echte leven wat voor te stellen aub dan hier de zielige Rotterdammer uit te hangen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48263908
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

onze clown

probeer in het echte leven wat voor te stellen aub dan hier de zielige Rotterdammer uit te hangen
    Ja was ik maar zo stoer als jou
    pi_48263964
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja was ik maar zo stoer als jou
    Ja zo wou ik het eigenlijk ook zeggen, maar ik dacht dat dat wat arrogant zou overkomen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48264918
    Robbie
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_48265340
    De falende scouting verdient best een eigen topic.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 19:45:20 #194
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48265448
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

wat daar besproken werd is nou in het bijzonder iets wat mijns inziens in een clubtopic thuis hoort. En aangezien de discussie op het laatst helemaal een andere wending neemt kan het mooi op slot.

Verder mag jij mij aangeven van welke Ajaxscout wij een topic open laten.
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 19:46:31 #195
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48265490
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
    De falende scouting verdient best een eigen topic.
    dat vind ik opzich een goede insteek, ik kan hem wel opengooien met een aangepaste TT. Is dat wat?
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48265601
    Wmb wel Weet niet of het dan alleen over Feyenoord moet gaan?
    pi_48265624
    Kunnen we die forum filters niet toepassen op alle posts van vakkie_w? Dat ik die niet zie, zeg maar?
    Klik dan als je durft
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 19:51:43 #198
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48265698
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Erasmusch het volgende:
    Wmb wel Weet niet of het dan alleen over Feyenoord moet gaan?
    laat eerst maar even daarover gaan, daaruit is het topic ook ontstaan
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 19:52:29 #199
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48265737
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
    Kunnen we die forum filters niet toepassen op alle posts van vakkie_w? Dat ik die niet zie, zeg maar?
    vroeger had je FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48265830
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vroeger had je FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.
    Ja, of willekeurig iedere andere user natuurlijk. Vraag eens aan Ome Danny.
    Klik dan als je durft
    pi_48266210
    Welkom terug Robbie, ben benieuwd naar jouw mening over deze post, maar je werd geband .
    pi_48277448
    Zal morgen wel ff reageren.
      Trouwste user 2022 vrijdag 13 april 2007 @ 02:18:28 #203
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48279019
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
    Zal morgen wel ff reageren.
    Zondag ?

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 02:21:04 #204
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48279056
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 02:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zondag ?

da's overmorgen
    DeLuna vindt me dik ;(
      Trouwste user 2022 vrijdag 13 april 2007 @ 02:21:59 #205
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48279068
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's overmorgen
    Oh ja

pi_48284276
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
    Oh wacht, hij heeft zichzelf al uitgeschakeld.
    Klik dan als je durft
    pi_48284446
    Nou Suijk, jij zit anders ook flink te trollen in het FC Den Bosch topic.
    pi_48286136
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
    Louis zou zeggen: " gewoon de feiten" .
    pi_48286433
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ach, dat hoort erbij he, die eeuwigdurende strijd tussen 073 en Almere.
    Klik dan als je durft
    pi_48286495
    Hey,
    Vraag eens na waarom ik een ban heb!
    Ik heb gister ene keer "kanker scheids" geroepen na die afgekeurde goal van AZ. Dat was in een emotie.
    Maar eerder op de dag reargeerde een ajacied op het bericht van Scheringa dat Huntelaar zich had gemeld bij AZ.
    Hij zei: Scheringa moet dood"
    Dat was niet eens in een emotie.

Vraag eens na waarom ik die ban heb.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 11:33:26 #211
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48286599
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
    Hey,
    Vraag eens na waarom ik een ban heb!
    Ik heb gister ene keer "kanker scheids" geroepen na die afgekeurde goal van AZ. Dat was in een emotie.
    Maar eerder op de dag reargeerde een ajacied op het bericht van Scheringa dat Huntelaar zich had gemeld bij AZ.
    Hij zei: Scheringa moet dood"
    Dat was niet eens in een emotie.

Vraag eens na waarom ik die ban heb.
    voor ban vragen mag gemaild worden naar forum@fok.nl
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48286639
    Normaal worden bans niet besproken op het forum , mail naar een FA.
    pi_48286645
    Gamma.

Trouwens, Vakkie_W, ik kan niet vanaf stage PM-en, dan weet je dat.
    pi_48286975
    Zo, heb ik mijn burgerplicht ook weer gedaan.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 11:58:04 #215
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48287493
    dus nu hoef je vandaag geen oud dametje meer naar de overkant van de straat te helpen?
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48287684
    Nee, behalve als het Bluezz is.

[AZ #21] Gaat nog voor 3 prijzen!

3 kan een 2 worden.
    pi_48296132
    Kan een mod wat aan TerroRobbie's postgedrag in het Ajax topic doen?

BvD.
    In Southern Sun
    pi_48296221
    Zijn toch niet online joh.
      vrijdag 13 april 2007 @ 16:14:21 #219
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48296349
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
    En dat geeft jou een vrijplaats om dan maar even te jennen en te baggeren?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48296391
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat geeft jou een vrijplaats om dan maar even te jennen en te baggeren?
    Nee?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 16:15:41 #221
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48296408
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
    goede instelling
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48296455
    Denk je nou echt dat ik eerst ga kijken of er een mod online is voordat ik post Voor zover je dat uberhaupt al kan zien.

En zo erg is het allemaal ook weer niet
    pi_48296736
    Wat Koemen tegen Aisatti en Bakkal zegt en de daarop volgende koeman afjank berichten is toch ook niet echt ontopic in het Ajax topic?...

Minder iig dan waar wij het over hadden.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 16:33:12 #224
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48296923
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
    Wat Koemen tegen Aisatti en Bakkal zegt en de daarop volgende koeman afjank berichten is toch ook niet echt ontopic in het Ajax topic?...

Minder iig dan waar wij het over hadden.
    mwah dat kan ik nog betrekken op de race om het kampioenschap en kijken hoe het bij de concurent gaat. Het stukje wat ik weggehaald heb ging over hoe lang ierdereen nog moest en bier etc. etc.
    DeLuna vindt me dik ;(
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 april 2007 @ 12:43:49 #225
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_48319976
    15 april 1989 - You'll never walk alone

Mag dit topic voor morgen open? Of moet ik een nieuwe openen?
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_48320180

Als ik naar het Voetbalfilmpjestopic ga krijg ik deze melding, kan daar wat aan worden gedaan misschien?
    That's all folks!
    pi_48320227
    Zal waarschijnlijk komen door plaatjes die ooit bij Downstairs.cc zijn gehost.
    Ik zal ze effe verwijderen. Bedankt .

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 14-04-2007 13:09:23 ]
    pi_48320247
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Doc het volgende:
    15 april 1989 - You'll never walk alone

Mag dit topic voor morgen open? Of moet ik een nieuwe openen?
    Ik heb hem geopend .
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 april 2007 @ 14:34:22 #229
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_48322357
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik heb hem geopend .
    Dank.
    pi_48324739
    Dank
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 april 2007 @ 22:20:47 #232
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_48334640
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_48334660
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
    [KNVB BEKER]1/2 finale Ajax - NAC WO 18-4 op 10, 20.45
    NAC aub veranderen in RKC
    OK
    pi_48334686
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ron Jans nieuwe bondscoach?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Trouwste user 2022 zondag 15 april 2007 @ 02:00:34 #235
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48339958
    De derby voor het kampioenschap Spakenburg - Ijsselmeervogel

De TT klopt niet de Vogels spelen thuis. Kan een modje dat veranderen ?

pi_48340043
    Aangepast.
      Trouwste user 2022 zondag 15 april 2007 @ 02:09:26 #237
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48340063
    Ik dank u

pi_48344867
    GOOGLE VBL-Quiz #3
    Kan slotje op. Aflevering 4 is gestart.
    pi_48346333
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 12:40 schreef Beschouw het volgende:
    GOOGLE VBL-Quiz #3
    Kan slotje op. Aflevering 4 is gestart.
    .
    pi_48349818
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 april 2007 @ 15:56:00 #241
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48349887
    dank u
    DeLuna vindt me dik ;(
      maandag 16 april 2007 @ 01:10:18 #242
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48369183
    Het blijft weer even rustig in VBL-FB:
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 22:19 schreef nikky het volgende:

TerroRobbie twee weken
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 16 april 2007 @ 05:56:47 #243
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_48370505
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 02:08 schreef RayMania het volgende:
    Aangepast.
    Je bent gezakt voor dit examen

De derby voor het kampioenschap IJsselmeervolgels - Spakenburg

er staat nu IJsselmeervolgels. Die l voor de g moet dus weg.
    pi_48370546
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
    Het blijft weer even rustig in VBL-FB:
    [..]
    Oh, maakt mij niet uit hoor. Bans zijn nooit leuk, sta niet te juichen dat Terror geband is ofzo .
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 05:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je bent gezakt voor dit examen

De derby voor het kampioenschap IJsselmeervogels - Spakenburg

er staat nu IJsselmeervolgels. Die l voor de g moet dus weg.
    Was niet het echte examen hoor . Aangepast.
    pi_48390968
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_48391308
    quote:
    Er zit een slotje op
    pi_48407243
    Bommel haalt uit naar Van Basten in VI

Discussie loopt al in het MvB topic en het MvB topic .
    pi_48407354
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 09:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Bommel haalt uit naar Van Basten in VI

Discussie loopt al in het MvB topic en het MvB topic .
    Ja, ik twijfel een beetje. Liever een discussie in 1 vast topic, dan dezelfde discussie die in twee verschillende topics lopen. Ik kijk het nog even aan okay?
    pi_48407687
    Toch op slot, met verzoek tot merge.
    pi_48496939
    pi_48497034
    Nu niet meer, dank je .
      donderdag 19 april 2007 @ 14:11:53 #252
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48499405
    Natuurlijk was het een wonderschoon doelpunt, maar de discussie loopt nu in 3 topics:
    Messi doet Maradona na, waarom voetbal soms zo mooi is.
    Messi, de nieuwe wereldster.
    Diego vs Messi
    Beetje veel van het goede?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48499479
    Ik kan er iig geen genoeg van krijgen..
    pi_48501156
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 14:11 schreef golfer het volgende:
    Natuurlijk was het een wonderschoon doelpunt, maar de discussie loopt nu in 3 topics:
    Messi doet Maradona na, waarom voetbal soms zo mooi is.
    Messi, de nieuwe wereldster.
    Diego vs Messi
    Beetje veel van het goede?
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Messi topic staan amper posts over de goal, dus die reken ik niet mee.
    Verder vind ik een apart topic voor de goal kunnen, net zoals een Diego vs Messi topic.

Juist beter zo volgens mij, topic over de goal, topic over vergelijking.
    pi_48501242
    Krijgen we dan voor elke mooie goal een apart topic?
    pi_48501319
    Nee, alleen voor wonderschone goals.

Volgens mij ben ik niet objectief in dit geval .
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 16:04:23 #257
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48504001
    inderdaad, deze is wel heel bijzonder!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48504078
    Daar zijn de meningen ook over verdeeld. TOch moeten jullie uitkijken dus dat jullie niet voor iedere andere wereldgoal topics toelaten. 1 keer is niet erg, maar er worden genoeg mooi doelpunten gemaakt. Ook is er een mooiste goal van het seizoen topic.
      donderdag 19 april 2007 @ 16:09:04 #259
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_48504192
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Bos81 het volgende:
    Daar zijn de meningen ook over verdeeld. TOch moeten jullie uitkijken dus dat jullie niet voor iedere andere wereldgoal topics toelaten. 1 keer is niet erg, maar er worden genoeg mooi doelpunten gemaakt. Ook is er een mooiste goal van het seizoen topic.
    jezus, :L
      donderdag 19 april 2007 @ 16:12:37 #260
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_48504359
    Ach en dan komen er een paar extra topics voor mooie doelpunten, dat is toch nog geen probleem?
      donderdag 19 april 2007 @ 16:13:16 #261
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_48504384
    Laat 'm lekker wauwelen.
    pi_48504494
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:12 schreef pfaf het volgende:
    Ach en dan komen er een paar extra topics voor mooie doelpunten, dat is toch nog geen probleem?
    Er worden jaarlijks veel mooie (wereldoelpunten) gemaakt. Het is meer een waarschuwing voor de mods voordat de doelpuntentopics als paddenstoelen uit de grond schieten.
      donderdag 19 april 2007 @ 16:19:31 #263
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_48504653
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Er worden jaarlijks veel mooie (wereldoelpunten) gemaakt. Het is meer een waarschuwing voor de mods voordat de doelpuntentopics als paddenstoelen uit de grond schieten.
    Ook al wordt er elke dag een topic geopend, dan nog zie ik het probleem niet.
    pi_48504661
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je hebt werelddoelpunten en WERELDDOELPUNTEN.
    Kom op zeg, de kranten staan er vol van (zelfs de pro Madrid bladen), iedereen is het er over eens dat dit een uitzonderlijk doelpunt is, ook omdat het tegen Getafe gescoord is, de minst gepasseerde ploeg in de PD..
    Wel een topic waard lijkt me zo.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 16:21:07 #265
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48504711
    we zullen de waarschuwing ter harte nemen en op een tegeltje zetten en aan de muur hangen
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48504746
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je hebt werelddoelpunten en WERELDDOELPUNTEN.
    Kom op zeg, de kranten staan er vol van (zelfs de pro Madrid bladen), iedereen is het er over eens dat dit een uitzonderlijk doelpunt is, ook omdat het tegen Getafe gescoord is, de minst gepasseerde ploeg in de PD..
    Wel een topic waard lijkt me zo.
    Overdreven reactie puur omdat dit door een Barcelona speler gescoord is. ALs dit doelpunt in de eerste divisie zou zijn gescoord, door een nietszeggende speler, zal er maar even over geschreven worden.

Maar goed deze discussie lijkt me niet echt FB-waardig.
    pi_48504906
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Overdreven reactie puur omdat dit door een Barcelona speler gescoord is.
    Onzin, dan zouden sites als AS.com er echt geen aandacht aan besteden.
    quote:
    ALs dit doelpunt in de eerste divisie zou zijn gescoord, door een nietszeggende speler, zal er maar even over geschreven worden.
    Ik acht de verdediging van Getafe met oa Alexis dan ook ietsje pietsje sterker dan welke eerste divisie ploeg dan ook.
    Niet te vergelijken, al denk ik dat zo'n doelpunt echt wel aandacht had gekregen in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 19-04-2007 16:33:07 ]
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 16:34:16 #268
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48505257
    een speler uit de eerste divisie zou zn benen breken als hij zo'n actie probeert te maken!
    DeLuna vindt me dik ;(
      Trouwste user 2022 donderdag 19 april 2007 @ 19:59:08 #269
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48512582
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef rubbereend het volgende:
    een speler uit de eerste divisie zou zn benen breken als hij zo'n actie probeert te maken!
    Trezequete en Del Pierro spelen in de eerste divisie

Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 21:41:24 #270
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48517492
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Trezequete en Del Pierro spelen in de eerste divisie

nee in de serie B
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48519164

Deze melding krijg ik als ik Dit topic open.

Na 2 keer klikken op annuleren gaat de melding wel weg, maar toch is het redelijk irritant.
    pi_48522115
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
    [afbeelding]

Deze melding krijg ik als ik Dit topic open.

Na 2 keer klikken op annuleren gaat de melding wel weg, maar toch is het redelijk irritant.
    Bekende melding. Is als een plaatje bij downstairs wordt gehost.

Stond notabene in mijn post . Nu weg.

Bedankt .
    pi_48522201

Your welcome
    pi_48522738
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef rubbereend het volgende:
    we zullen de waarschuwing ter harte nemen en op een tegeltje zetten en aan de muur hangen
    Ik heb hem net opgehangen, en jij?

pi_48522810
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Lul
    pi_48522937
    Kan je dat tegeltje ergens kopen?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 23:29:08 #277
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48523053
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

[afbeelding]
    hij hangt naast de poepdoos nu!
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 23:30:54 #278
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48523102
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
    Kan je dat tegeltje ergens kopen?
    binnenkort verschijnt er een hele lijn van Fok!-VBL-merchandise
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48523109
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij hangt naast de poepdoos nu!
    Wat een respect voor mijn geniale uitspraken
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 23:35:38 #280
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48523257
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wat een respect voor mijn geniale uitspraken
    dat is de mooiste plek die je kan krijgen hoor!
    DeLuna vindt me dik ;(
      vrijdag 20 april 2007 @ 01:00:40 #281
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48525816
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48525918
    quote:
    Verwijderd
    pi_48526014
    quote:
    Al die schirts die daarop staan komen uit die reeks , dus zoveel stelt die site niet voor

Maar goed hij is weg.
    pi_48537869
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:24 #285
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48538165
    dank u
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_48581171
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik ook. Weken, maanden . Het is echt een en al bagger dit seizoen.

Ik heb het wel eens aangekaart in FB, maar de modjes vinden het kunnen.
    Nee hoor, helemaal niet. Maar het kan ook niet van twee kanten komen. Het is op dit moment dweilen met de kraan open, de topics vliegen erdoor heen. In het laatste topic heb ik zeker 30+ reacties verwijderd, maar deze zijn toch zo weer terug. Even alle drie offline zijn zoals vanmiddag en het topic is vol gebaggerd. Kunnen wij niks aan doen, de users wel. Maar die vinden het schijnbaar wel okay om offtopic te posten.
      Trouwste user 2022 zondag 22 april 2007 @ 02:35:57 #287
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_48589146
    Kan een modje de titel veranderen

Ruud van Nistelrooij schijnt een werelddoelpunt gemaakt te.

'Ruud doet Marco na, maar wordt niet geselecteerd.'

Dank je alvast

FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 april 2007 @ 11:22:36 #288
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_48592106
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
    Kan een modje de titel veranderen

Ruud van Nistelrooij schijnt een werelddoelpunt gemaakt te.

'Ruud doet Marco na, maar wordt niet geselecteerd.'

Dank je alvast

Bedankt vooor dat topic
    pi_48597820
    http://forum.fok.nl/user/history/177187

Volgens mij is dat gewoon een spamaccount
    pi_48597966
    Voetbalshirts # 21 laat al die nieuwe shirts maar zien.
    Hoop geslowchat tussen mij en een of andere spammer met zijn spamsite
    pi_48598346
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 14:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
    http://forum.fok.nl/user/history/177187

Volgens mij is dat gewoon een spamaccount
    Idd, hij is weer aan het kutten.
    pi_48598972
    Posts verwijderd en achter gemeld .
    pi_48599053
    Die posts van mij mogen ook wel weg hoor.
    Staan er nu zo raar tussen
    behalve degene waar een shirtje wordt geplaatst
    pi_48605990
    Kan een mod even zorgen dat al dat gezeik in het ADO Topic naar het Ajax topic wordt verplaatst ofso?
    [14.gif]
    pi_48607239
    Kan iemand de avatar van Speed1971 veranderen?
    pi_48607284
    Wat is er mis mee?
    pi_48607327
    Hij is een az'er. Dus er klopt iets niet
    pi_48607506
    Zo kunnen we van iedereen wel bij gaan houden of de avatar wel bij de clubvoorkeur past.
    pi_48607736
    Je hoeft het niet bij te houden hoor. Maar als het opvalt mag er wel tegen op getreden worden.

Het is toch godverdomme wel duidelijk dat die mongool er is om te trollen?

Scheldwoorden worden door jullie overal eruit geedit, maar dit soort is dan wel weer oke?

Wat een beleid
    pi_48608151
    RayMania, hoe krijg ik jou aandacht?
    [14.gif]
    pi_48608433
    Door te schelden met kanker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')