kutquote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
In zijn stoute dromen misschien..quote:Op donderdag 19 april 2007 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zie je Martin Drent zoiets al doen.
http://www.dailymotion.com/kortman88/video/x1r3oi_but-de-messi/1quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Ja dan nog spelen we met de vlam in de pijp, maar als men bij Barca een geweldenaar voorin heeft lopen is het natuurlijk een verloren zaak. Ja...ik weet niet wat ik moet zeggen, ben gewoon sprakeloos. Dit heb ik echt nooit eerder meegemaakt, echt...''
Geluk? Nee...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor deze van Messi moet je echt goed kunnen voetballen. Net zoals die van Zlatan. Sommige afstandschoten of omhalen zijn leuk, maar toch maar afhankelijk van geluk.
Ik ook, twee keer zelfs!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
Die vent ooit nog eens op de Meerdijk in Emmen zien voetballen. Snotjoch.
Tja, zo krijg je natuurlijk nooit geniale doelpunten hč.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:50 schreef raptorix het volgende:
Zo geniaal vind ik hem niet, hij had de bal minimaal 2 keer moeten afspelen.
Bovendien, als je goed gebleseerd wilt raken moet je vooral dit soort acties doen op volle snelheid.
wat een held.quote:'Misschien dat deze goal Diego beter maakt'
19/4/2007 11:15
Barcelona mocht dan met 5-2 hebben gewonnen van Getafe en met één been in de finale van het toernooi om de Copa Del Rey staan, na afloop ging het maar over één ding: de eerste goal van Lionel Messi.
Leo dribbelde vanaf de middellijn langs vijf tegenstanders en schoof de bal in het inmiddels verlaten doel: 2-0. Het waren tien fantastische seconden, die deden denken aan de tweede goal van Diego Maradona tegen Engeland tijdens het WK van 1986, oordeelde alles en iedereen die erbij was.
'Het is een kunstwerk', omschreef coach Frank Rijkaard het doelpunt van het negentienjarige troetelkind. 'We kunnen zijn goal vergelijken met die van Maradona. Ik denk alleen dat Messi iets meer versnelde.'
'Messi is een speler met heel veel talent en we hoeven de vergelijkingen met Maradona niet uit de weg te gaan. Maar het enige dat Messi interesseert is het veld opstappen en zijn wedstrijden spelen.'
De Argentijn zelf klonk opvallend laconiek over zijn eerste treffer tegen Getafe (hij maakte ook de 3-0). 'Ik ben heel blij met hoe mijn doelpunt tot stand kwam, maar ik ben nu ook kalm. Wat ik heb gedaan lijkt misschien wel op de goal van Diego, maar het is gebeurd en nu moet ik denken aan wat nog komen gaat.'
Messi, door dagblad Marca al omgedoopt in Messidona, had overwogen een voortijdig einde te maken aan zijn fraaie solo. 'Ik wilde schieten, maar toen een verdediger ging liggen, besloot ik door te gaan.' Bovendien dacht hij erover de bal te spelen naar de vrijstaande Samuel Eto'o. 'Ik keek naar Samu maar zag ook nķg een gaatje. Toen besloot ik zelf te scoren.'
'Ik draag mijn doelpunt op aan Diego Armando Maradona; misschien dat hij er sneller door geneest', verwees Messi naar de met een slechte gezondheid kampende El Diego.
Waarom is Getafe in 1 van de sterkste competities in de wereld dan het minst gepasseerd?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef Fides het volgende:
Prachtig doelpunt maar de verdiging van Getafe en van het Engelse nationale elftal zijn natuurlijk niet te vergelijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
Geweldig doelpunt, al maak ik ze ook wekelijks zo.
thanks, goed commentaar..quote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13373/4c0bde0f/index.html
Wat een fenomeen is het toch ook, 19 jaar![]()
Goed commentaar??...het spaanse live commentaar is toch veel mooier...zo'n nuchtere engelsman is toch saaiquote:
Is ook mooier (emotie)quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Pulu het volgende:
[..]
Goed commentaar??...het spaanse live commentaar is toch veel mooier...zo'n nuchtere engelsman is toch saai
Het is lang geleden dat ik een mooier doelpunt heb gezien..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Mooi doelpunt natuurlijk, maar omdat nu meteen tot WERELDGOAL van het seizoen te bestempelen mwa.
Die van Zlatan is nog mooier, die deed het binnen de zestien meterquote:Op donderdag 19 april 2007 16:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Fan-tas-tisch.
Mooiste goal die ik heb gezien sinds Zlatan.
Así se hablaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef manny het volgende:
Geniaal !
Spaans commentaar: http://www.dailymotion.co(...)20-getafe-messi-goal
Zoeper !!
Tegen 5 NAC-spelers ja. Alexis is in zijn eentje al beter dan die NAC'ers.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die van Zlatan is nog mooier, die deed het binnen de zestien meter
Maar deze mag er natuurlijk ook zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |