Zeker, daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iedere speler is op dit moment iets voor Feyenoord, dat moet jij weten Jorien![]()
Absoluut, maar een doelpunt op een WK is al snel 'mooier' dan een reguliere competitiewedstrijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:36 schreef golfer het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: deze vind ik mooier dan die uit 1986 van Maradona.
Deze is technisch nog veel perfecter uitgevoerd en hij passeert meer tegenstanders.
Voor deze van Messi moet je echt goed kunnen voetballen. Net zoals die van Zlatan. Sommige afstandschoten of omhalen zijn leuk, maar toch maar afhankelijk van geluk.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Natuurlijk is het een aardig doelpunt, maar mooi en briljant vind ik wat overdreven. Ik ben geen voetbalkenner maar volgens mij zijn er veel mooiere/knappere doelpunt gevallen op bijvoorbeeld het afgelopen WK, Argentinie - Mexico van Maxi Rodriguez. Of bijvoorbeeld dat doelpunt van Argentinie tegen Servie & Montenegro.
Dit doelpunt is aardig briljant hoor.. zie je niet vaak.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Natuurlijk is het een aardig doelpunt, maar mooi en briljant vind ik wat overdreven. Ik ben geen voetbalkenner
Zie je Martin Drent zoiets al doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit doelpunt is aardig briljant hoor.. zie je niet vaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |