Waarom zou men erover beginnen? Iedereen snapt dat het gewoon onzin was, en niemand kan zich waarschijnlijk het meer herinderen dat ik dat gezegt heb. Maar jij moet er telkens op terug komen.... Zielig hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat men erover begint zeg het dan niet?
Hoogstens deze weekquote:Jorien gaat ook nog jaren horen over zijn ma enz.
Ik heb dat een keer of 3 gezegt... En waarom? Omdat er niets anders gepost werd dan foto's van "95.quote:Maar zeg jij ook niet constant hetzelfde? Ik bedoel bijvoorbeeld over '95 en de foto's, als jij je irriteert, waarom kom je dan in godsnaam in ons topic?
Geef me eens een link van een reactie van mij waar ik om een ban vroeg....quote:En dan hier gaan roepen dat je nooit iemand een ban wilt aannaaien terwijl je de persoon bent die je het beste met de NSB kunt vergelijken, lekker subtiel allemaal
Wat boeid het nou dat het IN-TER-NET(quote:En als je er niet tegen kan kijk je niet, zoals ik eerder al eens aangaf, het is IN-TER-NET
Neuh... Dan krijg ik op elke zin die ik zeg het antwoord: Jij wilde toch de tribune van het bestuur gaan bestormen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
voeg elkaar toe op msn, kun je wat makkelijke praten!
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh... Dan krijg ik op elke zin die ik zeg het antwoord: Jij wilde toch de tribune van het bestuur gaan bestormen?
Zo'n zielig persoon is dat.
Lees jij het topic wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania wanneer ga je nou uitleg geven over het nieuwe beleid? Je zou dat gisteravond al doen, maar toen had je geen tijd.
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, waarschijnlijk op de avond van vandaag. Kost wat tijd en overleg hè.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel duidelijkheid scheppen over onze visie over de clubtopics. Ik beloof niets, want #(*$*(& de NS zit weer niet mee. Ik schat dus rond 21:00 online.
Laten we eerst beginnen waar het Ajax topic voor bedoelt is (ik zeg nu Ajax topic, maar dat is een voorbeeld. Dit geldt ook gewoon voor alle andere club topics). Wat kun je in een Ajax topic plaatsen? Alles wat met Ajax te maken heeft natuurlijk. De club, de spelers, het stadion, transfers, geruchten, de volgende wedstrijd, de vorige wedstrijd, de competitie, Europese wedstrijden, de trainer, de technische staf, de directie, de concurrenten, hoe naar een wedstrijd gaan, de geschiedenis, de toekomst, de jeugdspelers, het programma, blessures. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik zal ongetwijfeld veel zijn vergeten, maar het punt is volgens mij wel duidelijk. Genoeg gesprekstof om te bespreken dunkt me.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er dagelijks x posts worden verwijderd door DnDiek uit met name het ajax topic, geeft toch wel blijk van het feit dat het niet helemaal duidelijk is wat nou de bedoeling is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef NJ het volgende:
TerroRobbie is een week weg. Leer toch eens normaal communiceren.
Aangepast en de lijst uit jouw bericht gehaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Ohrpolster. het volgende:
Voetbal Literatuur #4
Ik heb het al aan TS gevraagd, maar kan anders een moderator misschien even de OP aanpassen? Bedankt.
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aangepast en de lijst uit jouw bericht gehaald.
Gezienquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
De pot op de vrijdagavond RTL7: Vitesse - Sparta Rotterdam
Vandaag : Vitesse - Sparta
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
Doe die zwarte bril eens af en doe die blinde geleide hond eens weg en ga het Feijenoordtopic opschonen.
Een Feyenoorder mag het niet over Feyenoord hebben? Wat doet JoeyT dan voor speciaals in jouw ogen? Onzin posten, raaskalken, spammen, negatief zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over Feijenoord, daar begint het probleem al, moet hij gewoon niet doen.
JoeyT is geen Feijenoorder. Hij zegt dingen die mij als zwaar fanatiek Feijenoorder tegen de borst stuiten. Daar is hij in het verleden al mee begonnen (had je toen ook al wat over gezegd tegen hem), daardoor heeft hij het nu verbruid. Moet ik natuurlijk bovenstaan, maar dat kan ik gewoon niet. Zeg gewoon wat in mij opkomt op dat moment, hoe simpel en asociaal het ook is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Feyenoorder mag het niet over Feyenoord hebben? Wat doet JoeyT dan voor speciaals in jouw ogen? Onzin posten, raaskalken, spammen, negatief zijn?
Okay, ik begrijp het. Het enige wat ik kan zeggen is om toch te proberen om je niet druk te maken (hoe lastig dat misschien ook is), dan krijg je waarschijnlijk ook geen tegenreactie, en dan verloopt het misschien allemaal wat vriendelijker in de Feyenoord topicsquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
JoeyT is geen Feijenoorder. Hij zegt dingen die mij als zwaar fanatiek Feijenoorder tegen de borst stuiten. Daar is hij in het verleden al mee begonnen (had je toen ook al wat over gezegd tegen hem), daardoor heeft hij het nu verbruid. Moet ik natuurlijk bovenstaan, maar dat kan ik gewoon niet. Zeg gewoon wat in mij opkomt op dat moment, hoe simpel en asociaal het ook is.
Je begrijpt het? Ga toch weg... Ik mag dan wel geen feyenoorder zijn, ik heb wel het beste met feyenoord voor. Als Happel Jorien voor mongool uit maakt omdat hij heil ziet in investeeerders moeten jullie daar wat aan doen. Zo niet, dan mag Happel best een reactie terug verwachten. Het is gewoon een kleine kleuter die alleen maar scheld, of zegt tegen de ander dat hij er niets van snapt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Okay, ik begrijp het. Het enige wat ik kan zeggen is om toch te proberen om je niet druk te maken (hoe lastig dat misschien ook is), dan krijg je waarschijnlijk ook geen tegenreactie, en dan verloopt het misschien allemaal wat vriendelijker in de Feyenoord topics.
Dat ik geen heil zie in een discussie met jou, maakt mij een persoon die beperkingen heeft. Jochie, droom lekker verder. Een echte vent ben je ook, wees trots op jezelf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag Happel best een reactie terug verwachten. Het is gewoon een kleine kleuter die alleen maar scheld, of zegt tegen de ander dat hij er niets van snapt.
Het jammere is dat hij zelf niet inziet hoeveel beperkingen hij zelf heeft.
Ik heb er geen kunnen vinden. Niet in linkjestopic, niet via searchquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef Erasmusch het volgende:
Die Vertonghen had toch ook zn eigen topic?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Erasmusch het volgende:
Kan die Joey oprotten uit Feyenoord topics? Dank
Dat jij oa dit normaal vindt prima. Ik vind dat niet en zal er ook zeker wat van zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
Nee hoor, maar verder reageer ik wel geheel ontopic ok?quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Erasmusch het volgende:
Dat kan echt niet door de beugel nee... Blijf je nu weer weg?
Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reactiesquote:
Hoezo een trol? Ik reageerde compleet normaal, dan krijg ik als reactie dat ik AJAX met hoofdletters schrijfquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, je hebt één van je trolls alvast verwijderd. Heel verstandig
Hoe bedoel je dat stond er niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef Erasmusch het volgende:
Dat stond er niet en jij loopt te schelden. BTW, je vergeet je smiley
Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reacties
Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is? Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.
Neuh, ben ik te Rotterdams voor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is?
Heb ik hier inderdaad weinig aan. Het is echter de trieste waarheid, zulke gasten horen hun muil te houden. Praten heeft geen zin, dus moeten ze het maar voelen. Dat is de enige manier.quote:Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.![]()
opruimen gaat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
Gaat weer goed in 't Ajax-topic.
Tussen al het geweld door hier dichtquote:
Nou, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
En voor de heren in het Feyenoord topic; morgen ontvangt u een PM of mail.........!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |