Ik probeer gewoon de oorzaken te vinden en wat precies de aanleiding was. De normaalste zaak is het natuurlijk nooit. Het is wel waar dat er af en toe een zelfde groepje voorop gaat, maar niet altijd. De ene keer is het die user, de andere keer die. Erg lastig om te modden, want de ene week post iemand gewoon normaal, en de andere week (als Ajax bijvoorbeeld verliest) is het totaal anders. Bij ons zijn natuurlijk wel de users bekend die geregeld de sfeer verzieken, en dit houden we allemaal bij in de notes.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou je doet het overkomen als het zeer logisch en de normaalste zaak van de wereld is.
Verder ben ik het er niet mee eens, omdat het altijd het zelfde groepje is dat bij dit soort dingen voorop gaat. (en die zijn niet in de meerderheid.)
Uiteraard pik, ik zie toch duidelijk dat hij zegt er geen problemen mee te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja en dat ligt zeker aan mij?![]()
Dat moet je tegen je vriendje denthemen zeggen.
Waarom moet hij zoiets zeggen? Jullie scanderen zelf dat jullie "joden" zijn. Zou wel heel triest zijn als hij er wel problemen mee heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Uiteraard pik, ik zie toch duidelijk dat hij zegt er geen problemen mee te hebben.
Link??? Waarheen?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
@ Vakkie, heb je die link nog gevonden?.
Ok pik, het is nog maar 100 keer gezegd, maar er zit een verschil tussen joden en kankerjoden.Dat jij van 010 dat niet snapt, snap ik dan wel weer.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom moet hij zoiets zeggen? Jullie scanderen zelf dat jullie "joden" zijn. Zou wel heel triest zijn als hij er wel problemen mee heeft.
Jouw bijdragen worden er ook niet constructiever op, ook dit is een troll.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok pik, het is nog maar 100 keer gezegd, maar er zit een verschil tussen joden en kankerjoden.Dat jij van 010 dat niet snapt, snap ik dan wel weer.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdragen worden er ook niet constructiever op, ook dit is een troll.
Een mening mag je best beargumenteren.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef Bos81 het volgende:
Ach wat de modjes ook doen, er zal altijd wel iemand zijn die ontevreden is. De modjes doen het gewoon goed, vind ik.
Ah vandaar dat jij je ook even komt melden.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een stakkers discussie weer.
Trollen dus....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee ik kom jullie even uitlachen.
Haha
Naar de doodverwensing die jij kreeg van Cantonaquote:
WTF iedereen weet van een doodverwening van mij, behalve ikzelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar de doodverwensing die jij kreeg van Cantona. Het is niet genote, dus dan moet hij er als het goed is nog gewoon onaangepast staan
.
Ik weet niks van een doodverwensing, ik probeer juist een linkje te krijgen van Vakkie.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
WTF iedereen weet van een doodverwening van mij, behalve ikzelf?
Pfff is al een week of 3 geleden. Was iets in de richting van "Krijg de kanker".quote:Op donderdag 5 april 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar de doodverwensing die jij kreeg van Cantona. Het is niet genote, dus dan moet hij er als het goed is nog gewoon onaangepast staan
.
Ah, drie weken geleden. Lekker relevant als er toen nog geen nieuw beleid wasquote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Pfff is al een week of 3 geleden. Was iets in de richting van "Krijg de kanker".
Ja en waar is die doodverwensing dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Pfff is al een week of 3 geleden. Was iets in de richting van "Krijg de kanker".
En dan hier lekker de moraalridder blijven uithangen hequote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen dan had ik gehoopt dat jij erbij was![]()
Jij krijgt een ban?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Shit, nu zullen ze het nieuwe beleid wel flink gaan tentoonstellen tegen mij.
Tot over 2 weken![]()
Mag ja, maar daar ga ik echt niet aan beginnen, want dan word er toch weer op gereageerd en wordt dat weer een onzinnige discussie.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een mening mag je best beargumenteren.
"Krijg de kanker" vind ik wel een doodsverwensing. Ook al ga je niet per defenitie dood aan de ziekte.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja en waar is die doodverwensing dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
"Krijg de kanker" vind ik wel een doodsverwensing. Ook al ga je niet per defenitie dood aan de ziekte.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Bananenman het volgende:
Hoe zit het met 'krijg een hartstilstand'? Aangezien je soms geranimeerd kunt worden.
quote:
quote:Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Ik heb al 5 x aangegeven afgelopen topics dat ik ook wel eens verveel. Echter nooit overmatig, en zelden over het randje.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan hier lekker de moraalridder blijven uithangen he.
Grappig dat jij hier wel steeds reageert maar niet wil dat er onzinnige discussies ontstaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
Doodverwensing of niet. Het is een blijft een post, die geedit en benote moet worden. Zelf vind ik dat dit meteen naar de FA's toe moet voor een ban.
Kanker is gewoon een ernstige ziekte, die wel behandelbaar is, maar toch vele sterfgevallen met zich meebrengt. Dat wens je niemand toe.
Idd hij doet erg zn best om bepaalde vooroordelen te bevestigenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
Vakkie_W gaf ooit aan dat hij de tribune van het bestuur ging bestormen, iedereen kent hem en weet dat hij net als Jorien alleen op internet flink is, maar is het niet zo dat hij mensen aanzet tot geweld?
Ik zat er door hem ook aan te denken om mee te doenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee?
Geef dan aan wat niet helder is. Ik vind het vrij helder, alleen als sommige users het niet willen snappen, puur om gewoon dwars te zitten, dan wordt het nooit helder voor hen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig is het nieuwe beleid zeer verhelderend
Wat een grap weer zeg![]()
![]()
Ik wil vanavond wel duidelijkheid scheppen over onze visie over de clubtopics. Ik beloof niets, want #(*$*(& de NS zit weer niet mee. Ik schat dus rond 21:00 onlinequote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er dagelijks x posts worden verwijderd door DnDiek uit met name het ajax topic, geeft toch wel blijk van het feit dat het niet helemaal duidelijk is wat nou de bedoeling is.
Wat een dooddoener ben jij zegquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
Vakkie_W gaf ooit aan dat hij de tribune van het bestuur ging bestormen, iedereen kent hem en weet dat hij net als Jorien alleen op internet flink is, maar is het niet zo dat hij mensen aanzet tot geweld?
Als je niet wilt dat men erover begint zeg het dan niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat een dooddoener ben jij zeg![]()
Kun je niets anders zeggen dan dat ik het bestuur ging bestormen?
Ik heb ooit een keer gezegt dat het bestuur (Wat er nu zit... Bosz, Jansen, Woerts, Kerkum) alleen eens bij zichzelf te raden gaat waar ze mee bezig zijn, als je ze met fysiek geweld aan pakt.
Ik heb toen een keer voor de gein gezegt dat we de tribune van het bestuur eens moesten gaan bestormen. Dat jij zo'n mongool bent om de gein daar niet van in te zien, zegt veel over jou.
Of vind je jezelf nog steeds grappig? Blijbaar wel, want telkens als ik ergens reargeer kom je daar mee.
Triest figuur dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |