Ik heb er geen kunnen vinden. Niet in linkjestopic, niet via searchquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef Erasmusch het volgende:
Die Vertonghen had toch ook zn eigen topic?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Erasmusch het volgende:
Kan die Joey oprotten uit Feyenoord topics? Dank
Dat jij oa dit normaal vindt prima. Ik vind dat niet en zal er ook zeker wat van zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
Nee hoor, maar verder reageer ik wel geheel ontopic ok?quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Erasmusch het volgende:
Dat kan echt niet door de beugel nee... Blijf je nu weer weg?
Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reactiesquote:
Hoezo een trol? Ik reageerde compleet normaal, dan krijg ik als reactie dat ik AJAX met hoofdletters schrijfquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, je hebt één van je trolls alvast verwijderd. Heel verstandig
Hoe bedoel je dat stond er niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef Erasmusch het volgende:
Dat stond er niet en jij loopt te schelden. BTW, je vergeet je smiley
Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het heeft niets met trollen te maken. Die gast moet gewoon niet zulke idiote dingen zeggen. Als je dat onprettig vindt om te lezen, reageer dan op mn ontopic reacties
Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is? Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel heet ik. En ik zeg gewoon wat veel mensen denken, sue me. Wens ook niet door mensen, die zelf te dom zijn om te beseffen wat ze zeggen, uitgemaakt te worden voor jood.
Neuh, ben ik te Rotterdams voor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan denk of zeg je gewoon dat t triest is?
Heb ik hier inderdaad weinig aan. Het is echter de trieste waarheid, zulke gasten horen hun muil te houden. Praten heeft geen zin, dus moeten ze het maar voelen. Dat is de enige manier.quote:Om nou te gaan zeggen dat je ze lens wilt slaan slaat gewoon nergens op.![]()
opruimen gaat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
Gaat weer goed in 't Ajax-topic.
Tussen al het geweld door hier dichtquote:
Nou, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
En voor de heren in het Feyenoord topic; morgen ontvangt u een PM of mail.........!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |