idd. van dat lijstje komt niemand en dan word het zo'n clown net als die voorzitters in Spanje die ook allemaal namen roepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
Scheringa maakt het ernaar dat men een hekel aan AZ krijgt
Maar gaat Jaakke roepen dat Koevermans zich aanbiedt bij Ajax?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom? Ajax past net zulke tactieken toe, door bijvoorbeeld de hoofdscout van PSV weg te kapen...
Jaakke is ook lang niet zo betrokken bij het eerste elftal als Scheringa...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar gaat Jaakke roepen dat Koevermans zich aanbiedt bij Ajax?
Het gaat om het feit dat die Scheringa dingen roept die niet waar zijn, we weten dat hij een afkeer tegen ons heeft maar het is zwak om het zo te laten blijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jaakke is ook lang niet zo betrokken bij het eerste elftal als Scheringa...
Je gelooft Huntelaar dus op zijn woord? Ik weet het niet, het is natuurlijk een beetje stemmingmakerij van AZ kant, maar door al die ophef wordt het alleen maar groter.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat die Scheringa dingen roept die niet waar zijn, we weten dat hij een afkeer tegen ons heeft maar het is zwak om het zo te laten blijken
Jongens, Scheringa heeft nooit Huntelaar letterlijk bij naam genoemd! Dat maken jullie er weer van. Zelfs de pers meldt niet dat Scheringa Huntelaar had genoemd, dat verband hadden ze zelf gelegd! Vind je het gek dat Scheringa dan de naam krijgt arrogant te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat die Scheringa dingen roept die niet waar zijn, we weten dat hij een afkeer tegen ons heeft maar het is zwak om het zo te laten blijken
waarom zou KJH in vredesnaam naar AZ willen? zelfs als z'n relatie met Ten Cate verstoord is dan gaat hij wel naar de Premier League of Serie A, niet een stap terug naar AZ.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gelooft Huntelaar dus op zijn woord? Ik weet het niet, het is natuurlijk een beetje stemmingmakerij van AZ kant, maar door al die ophef wordt het alleen maar groter.
quote:Warm welkom voor AZ-voorzitter Scheringa in Bremen
BREMEN- In een zonovergoten Bremen hebben de 2500 meegereisde AZ-supporters zich donderdag op het grote plein bij het Raadhuis verzameld. Nadat eerder op de middag al de directie (Toon Gerbrands en Marcel Brands) als Sinterklaas op het plein werd onthaald, overkwam Dirk Scheringa aan het einde van de middag hetzelfde. De voorzitter zag dat het goed was.
Dat lijstje met namen is dan ook nergens bevestigd. Is gewoon uit de lucht komen vallen en iedereen slikt het als zoete koek. Er staan ook Feyenoorders op dus dat maakt het sowieso al twijfelachtig.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:42 schreef Fetai het volgende:
Scheringa is gewoon een sympathieke man vind ik. Ik krijg een beetje het idee dat er woorden in zijn mond worden gelegd.![]()
Whoa, even er korter op en Klose had 2 keer niet gescoordquote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef navigator het volgende:
Zo, 1 prijs weg, two to go![]()
Duidelijk een maatje te klein voor Werder.
Dat is dus het verschil in kwaliteit en ervaring: scherp zijn op de juiste momenten.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Whoa, even er korter op en Klose had 2 keer niet gescoord
Godver, 62 jaar na dato ligt onze verdediging weer aan gruzelementen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
Roept u maar voor de TT change...
Nog 2 kansen over.... of zoiets?
Ik hoop dat ze goed moe zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd van gisteren niet gaat doorwerken op de spelers.
En vandaag Ajax nog ff puntjes verspelenquote:
Nou dat zal wel meevallen. Werder wist gewoon precies hoe AZ het liefst speelt en had ook de kwaliteiten om ervoor te zorgen dat dit onmogelijk werd gemaakt.Vitesse, NAC, Heerenveen, Excelsior en dan Ajax in de bekerfinale eventueel zijn gewoon te verslaan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef PyTh het volgende:
Een eerste van een reeks forse dreunen is uitgedeeld gisteren.
Zondag 0-0 thuis tegen Vitessequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen. Werder wist gewoon precies hoe AZ het liefst speelt en had ook de kwaliteiten om ervoor te zorgen dat dit onmogelijk werd gemaakt.Vitesse, NAC, Heerenveen, Excelsior en dan Ajax in de bekerfinale eventueel zijn gewoon te verslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |