Die van Milan is toch 't uitshirt? Het zou me niks verbazen als er over de 'echte' tenues ook zo'n streep komt te lopen. Een rode of zwarte op het thuistenue van AC Milan en een witte over die van Liverpool.quote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach als trainingsshirt maakt dat toch niet uit.
Ik heb nog niets over het thuisshirt van Pool gehoord. Kan zijn dat ze aankomend jaar gewoon nog het oude template dragen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die van Milan is toch 't uitshirt? Het zou me niks verbazen als er over de 'echte' tenues ook zo'n streep komt te lopen. Een rode of zwarte op het thuistenue van AC Milan en een witte over die van Liverpool.![]()
Het shirt van Marokko is helemaal lachwekkend.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haha, er staat geen HSV-shirt op je site hoor.
Al die plaatjes komen uit dit topic...
Zeiden ze bij LDL ook al. Ik weet niet, de kleurcombi kan wel. Maar een echt oordeel kan je met zo´n tekening niet echt geven.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe lelijke uitshirt van Sparta
[afbeelding]
Dat was het shirt waaraan Gullit, Adriaanse en Hiddink hun reet hadden afgeveegdquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ja, dat was het lelijkste shirt aller tijden. Net of ze roestvlekken of diarreevlekken op hun shirt hadden.![]()
![]()
En dan noemen ze 'ons' kakkerlakken.
![]()
![]()
![]()
Contract van Marokko was gewoon afgelopen per 1 januari...quote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het shirt van Marokko is helemaal lachwekkend.
Er staat bij Marokko een shirtje van Mexico![]()
(die zijn overgestapt naar adidas) maar zelfs dat is niet het originele wedstrijdshirt van Mexico, het is namelijk het trainingsshirt.
Marokko speelt sinds kort weer in Puma nadat ze samen met Mexico het doorlopende contract met Nike hebben ontbonden.
Dat was niet wat we vandaag zagen en wat ze LDL foeilelijk noemden. Neeee, dat was nog veel erger.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe lelijke uitshirt van Sparta
[afbeelding]
Ik ben benieuwd zo op de wedstrijdenquote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat was niet wat we vandaag zagen en wat ze LDL foeilelijk noemden. Neeee, dat was nog veel erger.
AZquote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Niemand speelt meer met Quick?
Worden volgens mij wel mooie shirts dan.quote:Op zondag 22 april 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
Aston Villa en Fulham switchen naar Nike.
Dat was het keepersshirtquote:Die van Sparta vond ik niet echt bijzonder, niet lelijk maar ook niet mooi.
quote:
quote:
scroll maar ff naar boven dat is het nieuwe uitshirtquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier, volgens mij is het gewoon het nieuwe uitshirt.![]()
Maf dan.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scroll maar ff naar boven dat is het nieuwe uitshirt, die blauwe
![]()
Dit shirt heeft Wapenaar o.a al best vaak aangehad.
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2quote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maf dan.Ik las net dat ADO volgend jaar ook weer gewoon in groen/geel gaat spelen?
Echt jammer. Hoop dat Feyenoord in 't jubileumjaar ook iets qua retrokleding gaat doen. Misschien weer eens een keer rechte mouwen in plaats van die schoudermouwen. En een mooi kraagje o.i.d. en natuurlijk het gouden logo.
Ik bedoel, zo'n shirt van Arsenal, dat bordeaux-rode, dat was echt zo ongelofelijk mooi.![]()
![]()
Dat bedoel ik ook. Die van volgend jaar is inderdaad nog gewoon de standaard stijl van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2![]()
In het seizoen 2008-2009 gaan ze pas iets doen met het shirt i.v.m met het 100 jarige bestaan van Feyenoord.
Het logo van de Jupiler League op de schouderquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2![]()
In het seizoen 2008-2009 gaan ze pas iets doen met het shirt i.v.m met het 100 jarige bestaan van Feyenoord.
Vond ik niet. Had iets AS Roma-achtigs over zich.quote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die nieuwe van Sparta van gisteren was echt heel lelijk zeg.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Ik was in Glasgow dit weekend en kon deze niet laten hangen bij de Celtic shop op de luchthaven:
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Ik was in Glasgow dit weekend en kon deze niet laten hangen bij de Celtic shop op de luchthaven:
[afbeelding]
Dacht dat ze zo'n hekel hadden aan Barcaquote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit nog tegen op een Chelsea-site. Mag hopen dat dit voor de training wordt, anders is het net zo'n lelijk shirt als Barcelona had.
Lelijk? dat gele shirt van Barca heerstquote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit nog tegen op een Chelsea-site. Mag hopen dat dit voor de training wordt, anders is het net zo'n lelijk shirt als Barcelona had.
Komt vast door de goede herinneringen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lelijk? dat gele shirt van Barca heerst![]()
En vergelijk Adidas niet met Nike![]()
![]()
Fletse gele shirts zijn sowieso lelijk, maar daar wil ik echt nog niet dood in aangetroffen worden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
YES ik kan weer posten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Fletse gele shirts zijn sowieso lelijk, maar daar wil ik echt nog niet dood in aangetroffen worden.![]()
[img]adres_van_het_plaatje[/img]quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Hung-05 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe je plaatjes kan invoegen?
Zien zien zien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
Het derde shirt van Benfica is trouwens hetzelfde model maar dan in het roze!
Plaatjes zal ik jullie besparen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |