abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:07:37 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999381
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar is het in deze reeks al eens over gegaan. Ik vind dat het Ajax topic bedoeld is voor Ajax zaken en daar horen supporterszaken dus ook bij. Aangezien er hier op VBL een aantal vaste bezoekers van de reeks zijn die elkaar ook tegenkomen rond wedstrijden van Ajax, mag het imo dus best over hun belevenissen daar gaan (lees: bier). Het wordt wat vervelender als het om een dinsdagavond biertje gaat bijvoorbeeld.
die discussie gaan we binnenkort doen. Dadelijk gaan we hier dingen echt door elkaar doen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47999400
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu zit ik dat vierde topic nog eens door te lezen he. Was dit nu zo een ramp? Ik heb ergere trolls gezien hier bij wedstrijden van met name Ajax. Nu is het eens andersom, en wordt er gedaan alsof het de ergste "rellen" zijn sinds het begin van VBL ofzo. Niet dat ik het goedkeur, maar zoals ik gisteren al zei wordt er overdreven...
Kijk alleen al naar de TT. Verder zie ik vooral veel klap en zwaai handjes, chatlogs, onzin in caps, psv troll plaatjes, fc kopenhagen logo, etc.

En zeer weinig over de wedstrijd. Er is daar meer gezegd over Milan-Bayern dan over PSV-Pool
pi_47999418
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Weet je wat een belediging is?
Gezien
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47999428
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Gezien
Dank je, ik had Ray er al een pm over gestuurd, maar heeft hem denk ik nog niet bekeken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:09:18 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999431
Goed, het wordt nu een herhaling van zetten hier. Daar gaan we niet aan doen. Einde discussie!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47999463
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kijk alleen al naar de TT. Verder zie ik vooral veel klap en zwaai handjes, chatlogs, onzin in caps, psv troll plaatjes, fc kopenhagen logo, etc.

En zeer weinig over de wedstrijd.
Ach, dit komt zo vaak voor. Waarom nu er zo fel op inspringen? Omdat het eens niet tegen Ajax is gericht ofzo?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:10:18 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999477
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dank je, ik had Ray er al een pm over gestuurd, maar heeft hem denk ik nog niet bekeken
die kan hij niet lezen op stage

PM's kun je het handigst sturen naar "VBLmods" dan krijgen we hem alle 3 binnen!
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 april 2007 @ 12:10:22 #258
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47999479
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

sorry sjimz
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47999492
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die kan hij niet lezen op stage

PM's kun je het handigst sturen naar "VBLmods" dan krijgen we hem alle 3 binnen!
Ow, dat wist ik niet
pi_47999498
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

sorry sjimz
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:11:26 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999518
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow, dat wist ik niet
welke van de 2 wist je niet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47999543
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke van de 2 wist je niet?
Beide
nu kap ik met de slowchat..
pi_47999544
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het wordt wel lichtelijk overdreven ja. Schelden vind ik erger, en dat werd gister helemaal niet gedaan.
Dit is bijvoorbeeld totaal niet te vergelijken met Werder - Ajax, AZ - Ajax (Wegereef), of de wedstrijd waarbij Leonardo geblesseerd raakte. Dat was, by far, veel en veel erger. Naar aanleiding van deze wedstrijden is dus het nieuwe beleid gekomen.
Trollen en schelden wordt bij jullie nieuwe aanpak anders wel samen in 1 adem genoemd.
quote:
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.

Zie er weinig van terug. Je kunt me veel wijs maken en misschien overdrijf ik en is dit niet het ergste ooit gebeurt in VBL. Maar dat er overmatig getrolled is gisteren lijkt me toch wel als een paal boven water staan...
pi_47999590
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ach, dit komt zo vaak voor. Waarom nu er zo fel op inspringen? Omdat het eens niet tegen Ajax is gericht ofzo?
Nou zo vaak komt het niet voor hoor. Of ik moet heel wat gemist hebben. Gisteren waren er zelfs mensen die zich er overduidelijk van distantieerden, dat heb ik zelden eerder meegemaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:15:31 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999638
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Beide
nu kap ik met de slowchat..
lees dan ook de OP
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47999654
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die discussie gaan we binnenkort doen. Dadelijk gaan we hier dingen echt door elkaar doen
Wordt het te verwarrend? . Nu is iedereen er toch, des te makkelijkere lijkt me .
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar is het in deze reeks al eens over gegaan. Ik vind dat het Ajax topic bedoeld is voor Ajax zaken en daar horen supporterszaken dus ook bij. Aangezien er hier op VBL een aantal vaste bezoekers van de reeks zijn die elkaar ook tegenkomen rond wedstrijden van Ajax, mag het imo dus best over hun belevenissen daar gaan (lees: bier). Het wordt wat vervelender als het om een dinsdagavond biertje gaat bijvoorbeeld.
Maar dat is wel een hele vage grens natuurlijk. Is het zeggen waar je vrijdag en zaterdag voor de wedstrijd van zondag nog Ajax-gerelateerd of is dat echt slowchat? Hele pagina's over Oranje en andere clubs (dankzij of ondanks trolls of andere users met vragen) die eigenlijk niet eens een 'discussie' zijn, moet dat er nog in?

Ik probeer niet irritant te zijn oid, maar ik vraag me af wat de meesten nou willen. Ik ben volgens mij de enige die zich er echt aan ergert - en als ik de enige ben, prima. Jammer dan, maar dan sla ik de topics zelf lekker over. Niemand - ik ook niet - die er dood aan gaat.

Maar ik vind het Ajax topic echt in de laatste paar maanden echt een grote SC geworden, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten. Zeker als je het vergelijkt met bijv het PSV topic. Daar is ook niet elke pst clubgerelateerd zeg maar, en dat hoeft ook echt niet voor mij. Een paar posts her en der, prima. Dat doet iedereen en dat gebeurd. Maar hele pagina's en waar in de meeste topics de SC de normale gang overstemt, dat is toch niet de bedoeling lijkt mij van het Ajax topic?

Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat meer meningen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 12:18:35 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47999737
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wordt het te verwarrend? . Nu is iedereen er toch, des te makkelijkere lijkt me .
ja, nu is iedereen er wel, maar wij hebben ook nog meer te doen Bovendien moeten we het "achter de schermen" eerst ff goed regelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47999870
Dat er elke 3 weken een nieuw sticky topic bovenaan hangt met nieuwe regels/aanpak werkt ook niet echt verhelderend. Zeker niet als het niet of maar half nageleefd wordt,.
pi_47999908
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er elke 3 weken een nieuw sticky topic bovenaan hangt met nieuwe regels/aanpak werkt ook niet echt verhelderend. Zeker niet als het niet of maar half nageleefd wordt,.
dit was toch pas het 2e sticky topic? Nadat de vorige er toch een tijd heeft gestaan?
pi_47999957
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

dit was toch pas het 2e sticky topic? Nadat de vorige er toch een tijd heeft gestaan?
Bij wijze van spreken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 12:27:58 #271
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48000025
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit is echt bullcrap. Immers als je over een wedstrijd wil praten word je naar het live topic verwezen. Dus je hebt weinig keus.

En zo erg als het gisteren was is het zelden geweest.
Als je TIJDENS de wedstrijd over een wedstrijd wil praten, dan moet je er tegen kunnen als je uitgelachen wordt als je eigen team achter staat. Daar klaag je toch ook niet over als je in het stadion zit, dat de tegenstander "flauw" doet?

Zoals erg als gister is het trouwens regelmatig. En dat is altijd ook al zo geweest.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_48000037
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken.
Ja, maar toch zit er in jouw uitspraak en de werkelijkheid een zeer groot verschil.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Je doet het voorkomen alsof er echt iedere 3 weken nieuwe regels zijn, terwijl er toch echt een eenduidig en helder beleid is.
Dat het niet altijd even consequent nageleefd wordt is op zich niet erg. Als er maar een gegronde reden en tekst en uitleg is waarom het op dat moment niet wordt nageleefd.
En het niet consequent zijn is makkelijk te verklaren. We zijn mensen en geen machines.
Ik kan dit allemaal heel goed relativeren, omdat ik het soort mod werk in het dagelijks leven op straat doe
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 12:31:25 #273
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48000118
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En zeer weinig over de wedstrijd. Er is daar meer gezegd over Milan-Bayern dan over PSV-Pool
Dat was inderdaad heel matig in dat topic. Maar als je de wedstrijd echt wil volgens kan je eerlijk gezegd ook beter naar de wedstrijd kijken dan op Fok posten
pi_48000148
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je TIJDENS de wedstrijd over een wedstrijd wil praten, dan moet je er tegen kunnen als je uitgelachen wordt als je eigen team achter staat. Daar klaag je toch ook niet over als je in het stadion zit, dat de tegenstander "flauw" doet?

Zoals erg als gister is het trouwens regelmatig. En dat is altijd ook al zo geweest.
Tuurlijk hoort een grapje en een trolletje erbij, maar er moet ook over de wedstrijd gepraat kunnen worden. Anders kun je net zo goed die Ajax vs Feyenoord vs PSV vs de rest topics van een tijdje terug weer opengooien.

Het is wel vrij makkelijk om te roepen dat het regelmatig is maar verder zonder voorbeelden te komen.

Daarnaast slaan we ze wel de k#nker in als er supporters van een andere club dan de tegenstander in het stadion zit en ons uitlacht.
pi_48000252
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, maar toch zit er in jouw uitspraak en de werkelijkheid een zeer groot verschil.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Je doet het voorkomen alsof er echt iedere 3 weken nieuwe regels zijn, terwijl er toch echt een eenduidig en helder beleid is.
Dat het niet altijd even consequent nageleefd wordt is op zich niet erg. Als er maar een gegronde reden en tekst en uitleg is waarom het op dat moment niet wordt nageleefd.
En het niet consequent zijn is makkelijk te verklaren. We zijn mensen en geen machines.
Ik kan dit allemaal heel goed relativeren, omdat ik het soort mod werk in het dagelijks leven op straat doe
Ben ik het niet mee eens. De FAQ is regelmatig veranderd (kan nu ook wel weg worden geflikkerd want staat echt niks zinnings in ) We hebben de we gaan normaal doen topics gehad en we blijven normaal doen. Nu dit weer. Waarin de mods vrij hoog van de toren blazen en op een dreigerige toon hun regels duidelijk maken "dan moet je ook maar een grote vent zijn en de ban van 2 weken uitzitten". Die ook niet nageleefd word. Dat topic is nu 2 weken uit en je kunt mij niet vertellen dat er in die 2 weken niemadn heeft gescholden of getrolled
pi_48000386
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De FAQ is regelmatig veranderd (kan nu ook wel weg worden geflikkerd want staat echt niks zinnings in ) We hebben de we gaan normaal doen topics gehad en we blijven normaal doen. Nu dit weer. Waarin de mods vrij hoog van de toren blazen en op een dreigerige toon hun regels duidelijk maken "dan moet je ook maar een grote vent zijn en de ban van 2 weken uitzitten". Die ook niet nageleefd word. Dat topic is nu 2 weken uit en je kunt mij niet vertellen dat er in die 2 weken niemadn heeft gescholden of getrolled
Je weet ook dat de admins zelf niet kunnen bannen en dus afhankelijk zijn van de FA?
Ach waarom verdedig ik de modjes ook? Ze weten of zelf wel beter, en/of kunnen zichzelf wel verdedigen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 12:41:41 #277
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48000442
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tuurlijk hoort een grapje en een trolletje erbij, maar er moet ook over de wedstrijd gepraat kunnen worden. Anders kun je net zo goed die Ajax vs Feyenoord vs PSV vs de rest topics van een tijdje terug weer opengooien.

Het is wel vrij makkelijk om te roepen dat het regelmatig is maar verder zonder voorbeelden te komen.

Daarnaast slaan we ze wel de k#nker in als er supporters van een andere club dan de tegenstander in het stadion zit en ons uitlacht.
Niemand verbied ook in di topics over de wedstrijd te posten. Moet men vooral niet nalaten. Ik kan nu ook wel even historisch onderzoek doen naar waar het allemaal ook gebeurde, maar als ex-mod komt wat er hier nu gebeurt in het geheel niet onbekend voor. Als jij eerlijk bent kan je ook in de geschiedenis terug gaan en zien dat dat eerder ook gebeurde.

En wat een zwakke reactie om meteen tot geweld over te gaan als je geen mentaal incasserings vermogen hebt
pi_48000476
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je weet ook dat de admins zelf niet kunnen bannen en dus afhankelijk zijn van de FA?
Ach waarom verdedig ik de modjes ook? Ze weten of zelf wel beter, en/of kunnen zichzelf wel verdedigen
Uit ervaring weet ik ook dat 8 van de 10 banaanvragen gewoon gehonoreerd worden.

Als dit niet zo is dan is natuurlijk de vraag waarom mods in hemelsnaam een beleid invoeren wat dus blijkbaar niet haalbaar is en waar de FA's dus niet achter staan.
pi_48000517
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat meer meningen.
Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.

Het hoeft ook echt niet de hele tijd over de opstelling te gaan, maar er hoeft ook niet per se iedere 5 minuten een post geplaatst te worden. Tvp's mogen wat mij betreft altijd weggehaald te worden. Ook eerst een heel verhaal typen en vervolgens 'tevens tvp' snap ik niet zo goed. Wat boeit de rest van de wereld het nou dat je die post als terugvindpost gebruikt. Maar goed, dat is meer iets van geheel Fok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48000544
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan hadden ze voor het opstellen van de FAQ eens conact met de FA's moeten opnemen. Nu maken ze regels, met een bijbehorende sanctie, maar die niet uit word gevoerd.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 12:45:18 #281
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48000546
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik ook dat 8 van de 10 banaanvragen gewoon gehonoreerd worden.

Als dit niet zo is dan is natuurlijk de vraag waarom mods in hemelsnaam een beleid invoeren wat dus blijkbaar niet haalbaar is en waar de FA's dus niet achter staan.
Waarom heb je zo'n moeite met getroll in zo'n wedstrijd topic?

Getroll in club topics moet tegen gegaan worden. Die live-topics zijn daarvoor echt te vluchtig.
pi_48000591
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Dan hadden ze voor het opstellen van de FAQ eens conact met de FA's moeten opnemen. Nu maken ze regels, met een bijbehorende sanctie, maar die niet uit word gevoerd.
Je kan er niet over oordelen omdat je niet weet wat er achter de schermen wordt besproken.
Netzomin als dat ik er niet over kan oordelen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 12:47:33 #283
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48000602
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.
Een apart Ajax-supporterszaken-topic-serie kan wat dat betreft wel aangemaakt worden ...

Er zijn genoeg posts per dag om dat te doen.
pi_48000678
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het hoeft ook echt niet de hele tijd over de opstelling te gaan, maar er hoeft ook niet per se iedere 5 minuten een post geplaatst te worden. Tvp's mogen wat mij betreft altijd weggehaald te worden. Ook eerst een heel verhaal typen en vervolgens 'tevens tvp' snap ik niet zo goed. Wat boeit de rest van de wereld het nou dat je die post als terugvindpost gebruikt. Maar goed, dat is meer iets van geheel Fok.
Precies. Misschien klinkt het raar om als Feyenoorder dit te zeggen, maar als ik in het Ajax topic kijk dan valt er nooit wat zinnigs te lezen. Vaak staat een pagina vol foto's, en mensen die er op reargeren met " " en " ". Allemaal verkapte TVP's. Als iedereen zo'n verkapte TVP plaatst is het topic al weer bijan vol. Ik gok dat minder dan 1 van de 6 pagina's word gebruikt voor een zinnige discussie of nieuwe feiten.
Als ze dat leuk vinden moeten ze er lekker mee door gaan. Ik kan wel begrijpen dat mensen zoals Suijk die voor het nieuws in het topic komen kijken niet meer in het topic komen.
pi_48000738
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom heb je zo'n moeite met getroll in zo'n wedstrijd topic?

Getroll in club topics moet tegen gegaan worden. Die live-topics zijn daarvoor echt te vluchtig.
Daar heb ik in principe niet zoveel moeite mee, daar maak ik me zelf ook wel eens aan schuldig. Maar ik vind dat het niet ten koste moet gaan van. En dat was hier duidelijk wel het geval. Het ligt misschien aan mij maar ik vond dit vrij extreem. En misschien nog wel het ergste, je zag het vanaf kilometers aankomen. Vorige week had je al kunnen voorspellen van grote kans dat PSV gaat verliezen dat gaat een zootje worden. En ik verdenk zelfs bepaalde mensen ervan dat ze er speciala voor thuisblijven.
pi_48000899
Er is in het Ajax topic ook vaak minder te discussieren dan men denk. Ik bedoel om nou dag in dag uit over de opstelling en de formatie te praten daar word je zelf ook niet vrolijk van. En ook die kutnieuwtjes van er heeft een oververhitte projector het rook alarm af laten gaan, die en die oostblokker komt misschien naar ajax, een of andere vage italiaanse roddelkrant zegt dat juve Huntelaar wil hebben, en al die balletjes over onhaalbare of niveauloze spelers die op worden gegooid verliezen op een gegeven moment ook snel hun discussiewaarde.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:07:21 #287
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48001248
Zozo, druk hier.
Secrets never die. Only people.
pi_48001280
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is in het Ajax topic ook vaak minder te discussieren dan men denk. Ik bedoel om nou dag in dag uit over de opstelling en de formatie te praten daar word je zelf ook niet vrolijk van. En ook die kutnieuwtjes van er heeft een oververhitte projector het rook alarm af laten gaan, die en die oostblokker komt misschien naar ajax, een of andere vage italiaanse roddelkrant zegt dat juve Huntelaar wil hebben, en al die balletjes over onhaalbare of niveauloze spelers die op worden gegooid verliezen op een gegeven moment ook snel hun discussiewaarde.
Dus er moet een slot op?
In Southern Sun
pi_48001333
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Die foto's van "Ik speel rood, Ik speel wit, ik ben ...., Ik ben Ajacied" worden ook om de haverklap gepost. Wat is het nut daar van?
In andere voetbaltopics word er een nieuwsbericht gepost en daar word op gereargeerd. Daar staan niet de eerste 4 pagina's vol TVPs en foto's.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:11:25 #290
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48001388
Er zitten hier nu eenmaal een hoop ajax'supporters', meer dan van andere clubs. Blijkbaar zijn er een hoop met teveel vrije tijd, wat resulteert in topics die voor 70% nergens over gaan.
pi_48001407
Ik reageer vanavond op alles, ik heb er nu helemaal geen tijd voor. Dus dan weten jullie dat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48001428
Volgens mij is het punt nu wel gemaakt, of ga je nu nog zestien keer posten dat er teveel photo's en tvp's worden geplaatst in het Ajax topic? Je haalt oude koeien uit de sloot aangezien deze tvp's al maanden worden weggehaald.
In Southern Sun
pi_48001452
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik reageer vanavond op alles, ik heb er nu helemaal geen tijd voor. Dus dan weten jullie dat.
*vrij neemt
In Southern Sun
pi_48001470
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus er moet een slot op?
Integendeel, maar er moet niet zo geforceerd op zoek worden gegaan naar een discussie. Af en toe zie ik mensen van die geforceerde stellingen droppen van wat moet je hier nou weer mee. Nog net geen voetbalinsite niveau. Gewoon de mensen ook lekker laten lullen waar ze over willen lullen. Ook al wijkt dat een beetje af van Ajax 1.
pi_48001497
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is het punt nu wel gemaakt, of ga je nu nog zestien keer posten dat er teveel photo's en tvp's worden geplaatst in het Ajax topic? Je haalt oude koeien uit de sloot aangezien deze tvp's al maanden worden weggehaald.
Verkapte tvp's blijven gewoon staan
pi_48001504
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

*vrij neemt
Een beetje duidelijkheid kan geen kwaad van onze kant. Gewoon wat dingen uit de wereld helpen, want er wordt een verkeerd beeld geschetst.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48001543
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Verkapte tvp's blijven gewoon staan
Als het goed is worden deze ook weggehaald. Maar daar gaat het niet om, waarom moet je dat nu weer oprakelen? Jij vindt toch niets goed in het Ajax topic, dus waarom kom je er nog? Pik je nieuwtjes maar van Showtime mee ofzo...
In Southern Sun
pi_48001651
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het goed is worden deze ook weggehaald. Maar daar gaat het niet om, waarom moet je dat nu weer oprakelen? Jij vindt toch niets goed in het Ajax topic, dus waarom kom je er nog? Pik je nieuwtjes maar van Showtime mee ofzo...
Hoezo vind ik niets goeds in het Ajax topic? Ik kan sommige users best wel waarderen. Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:18:51 #299
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48001689
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.
Eens.
pi_48001719
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Hoezo vind ik niets goeds in het Ajax topic? Ik kan sommige users best wel waarderen. Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.
En dat heb je afgelopen zondag weer continue lopen vertellen. Dat is tien keer irritanter dan een photo als tvp.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')