hij hangt naast de poepdoos nu!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem net opgehangen, en jij?
[afbeelding]
binnenkort verschijnt er een hele lijn van Fok!-VBL-merchandisequote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
Kan je dat tegeltje ergens kopen?
Wat een respect voor mijn geniale uitsprakenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij hangt naast de poepdoos nu!
dat is de mooiste plek die je kan krijgen hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een respect voor mijn geniale uitspraken![]()
Verwijderdquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef stefmans het volgende:
Voetbalshirts # 21 laat al die nieuwe shirts maar zien.
Staat spam in.
Al die schirts die daarop staan komen uit die reeks , dus zoveel stelt die site niet voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef stefmans het volgende:
Voetbalshirts # 21 laat al die nieuwe shirts maar zien.
Staat spam in.
Nee hoor, helemaal niet. Maar het kan ook niet van twee kanten komen. Het is op dit moment dweilen met de kraan open, de topics vliegen erdoor heen. In het laatste topic heb ik zeker 30+ reacties verwijderd, maar deze zijn toch zo weer terug. Even alle drie offline zijn zoals vanmiddag en het topic is vol gebaggerd. Kunnen wij niks aan doen, de users wel. Maar die vinden het schijnbaar wel okay om offtopic te posten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Weken, maanden. Het is echt een en al bagger dit seizoen.
Ik heb het wel eens aangekaart in FB, maar de modjes vinden het kunnen.
Bedankt vooor dat topicquote:Op zondag 22 april 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje de titel veranderen
Ruud van Nistelrooij schijnt een werelddoelpunt gemaakt te.
'Ruud doet Marco na, maar wordt niet geselecteerd.'
Dank je alvast
Idd, hij is weer aan het kutten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/177187
Volgens mij is dat gewoon een spamaccount![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |