Jawel, maar heb eigenlijk niets toe te voegen verder.quote:
Die bolle moet z'n kop houden.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Nog iemand twijfels ?![]()
Johan Derksen :
'Wat moet AZ met die uitgebluste oude man' ?![]()
Wat een held.
en als het koud wordt in Nederland is hij helemaal niks meerquote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de woorden van Johan Derksen voor het seizoen.
'Onbegrijpelijke aankoop van AZ, Arveladze is allang over zijn hoogtepunt heen.'
Maar kom op man, Johan Derksenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de woorden van Johan Derksen voor het seizoen.
'Onbegrijpelijke aankoop van AZ, Arveladze is allang over zijn hoogtepunt heen.'
Hij was vrij onzichtbaar, 1 grote kans gehad maar gemist.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef tong80 het volgende:
Gisteren een prima partij. Mooi seizoen heeft ie.
Maar wel als aanvoerder voorop in de strijd.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij was vrij onzichtbaar, 1 grote kans gehad maar gemist.
Wat een speler is het ookquote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef RayMania het volgende:
Geweldig doelpunt gister inderdaad.
[afbeelding]
Ja, en een boel andere spelers van AZ ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Laat Shota een snor groeien?
[afbeelding]
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20255quote:Steinsson roept fans op geld bij elkaar te snorren
ALKMAAR- De snor van Grétar Steinsson begint langzaam te groeien. De IJslandse verdediger van AZ laat, net als Kew Jaliens en Shota Arveladze, in februari zijn snor staan om de actie ‘Fight Cancer’ van KWF Kankerbestrijding te steunen. Inmiddels heeft hij 162 euro bij elkaar gesnord. “Maar ik wil dat veel meer AZ-supporters mijn snor gaan sponsoren. Iedere euro helpt.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |