Zondag ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal morgen wel ff reageren.
da's overmorgenquote:
Oh wacht, hij heeft zichzelf al uitgeschakeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Kunnen we die forum filters niet toepassen op alle posts van vakkie_w? Dat ik die niet zie, zeg maar?
Louis zou zeggen: " gewoon de feiten"quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Suijk, jij zit anders ook flink te trollen in het FC Den Bosch topic.
Ach, dat hoort erbij he, die eeuwigdurende strijd tussen 073 en Almere.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Suijk, jij zit anders ook flink te trollen in het FC Den Bosch topic.
voor ban vragen mag gemaild worden naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey,
Vraag eens na waarom ik een ban heb!
Ik heb gister ene keer "kanker scheids" geroepen na die afgekeurde goal van AZ. Dat was in een emotie.
Maar eerder op de dag reargeerde een ajacied op het bericht van Scheringa dat Huntelaar zich had gemeld bij AZ.
Hij zei: Scheringa moet dood"
Dat was niet eens in een emotie.
Vraag eens na waarom ik die ban heb.
En dat geeft jou een vrijplaats om dan maar even te jennen en te baggeren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn toch niet online joh.
Nee?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat geeft jou een vrijplaats om dan maar even te jennen en te baggeren?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn toch niet online joh.
mwah dat kan ik nog betrekken op de race om het kampioenschap en kijken hoe het bij de concurent gaat. Het stukje wat ik weggehaald heb ging over hoe lang ierdereen nog moest en bier etc. etc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat Koemen tegen Aisatti en Bakkal zegt en de daarop volgende koeman afjank berichten is toch ook niet echt ontopic in het Ajax topic?...
Minder iig dan waar wij het over hadden.
Ik heb hem geopendquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Doc het volgende:
15 april 1989 - You'll never walk alone
Mag dit topic voor morgen open? Of moet ik een nieuwe openen?
Dank.quote:
OKquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
[KNVB BEKER]1/2 finale Ajax - NAC WO 18-4 op 10, 20.45
NAC aub veranderen in RKC![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:40 schreef Beschouw het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #3
Kan slotje op. Aflevering 4 is gestart.
quote:
Je bent gezakt voor dit examenquote:Op zondag 15 april 2007 02:08 schreef RayMania het volgende:
Aangepast.
Oh, maakt mij niet uit hoor. Bans zijn nooit leuk, sta niet te juichen dat Terror geband is ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
Het blijft weer even rustig in VBL-FB:
[..]
Was niet het echte examen hoorquote:Op maandag 16 april 2007 05:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor dit examen
De derby voor het kampioenschap IJsselmeervogels - Spakenburg
er staat nu IJsselmeervolgels. Die l voor de g moet dus weg.
Er zit een slotje opquote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax Topic #609 : Met een halve finale op komst
kan dicht
Ja, ik twijfel een beetje. Liever een discussie in 1 vast topic, dan dezelfde discussie die in twee verschillende topics lopen. Ik kijk het nog even aan okay?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bommel haalt uit naar Van Basten in VI
Discussie loopt al in het MvB topic en het MvB topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |