Ik heb zeldzaam zo'n generaliserend beeld gezien toen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur hem een PM Camplo, ik dacht dat dat gedoe wel klaar was.
Ik hoef geen gelijk. Maar blijkbaar heb jij geen idee waar dit over gaat dus don't even ask.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, jij wil je gelijk oid hebben, doe dat even via de mail ofzo, zit toch niemand op te wachten...
Het ging daarom na 2 reeksen ook verder in FB. Geen idee waarom FB maar toen zaten er ook mensen met een objectieve kijk en toen werd de voetbalsupporters opeens niet zo zwart-wit afgebeeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen idee waar het over gaat.
Vanaf daar ben je niet meer serieus te nemen als je dat al was. Het was geen mooie discussie en het hoorde toen al niet in VBL en nu dus al helemaal niet.
Sluit dan meteen ook alle spelers topics.... En vooral die van Ajacieden, dat kan mooi besproken worden in het Ajax topic. Want tegenwoordig gaat er weinig over Ajax daar. Handig tochquote:
oh mijn god, je bent écht nog lager dan dat je je gedraagt héquote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Sluit dan meteen ook alle spelers topics.... En vooral die van Ajacieden, dat kan mooi besproken worden in het Ajax topic. Want tegenwoordig gaat er weinig over Ajax daar. Handig toch![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
oh mijn god, je bent écht nog lager dan dat je je gedraagt hé
Kan het Feyenoord topic gesloten worden, er werd over 2002 gesproken
![]()
onze clownquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
*Proest* Ik wist dat er meteen ge-hapt zou worden
![]()
Ja was ik maar zo stoer als jouquote:Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
onze clown
probeer in het echte leven wat voor te stellen aub dan hier de zielige Rotterdammer uit te hangen
Ja zo wou ik het eigenlijk ook zeggen, maar ik dacht dat dat wat arrogant zou overkomenquote:
wat daar besproken werd is nou in het bijzonder iets wat mijns inziens in een clubtopic thuis hoort. En aangezien de discussie op het laatst helemaal een andere wending neemt kan het mooi op slot.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Sluit dan meteen ook alle spelers topics.... En vooral die van Ajacieden, dat kan mooi besproken worden in het Ajax topic. Want tegenwoordig gaat er weinig over Ajax daar. Handig toch![]()
dat vind ik opzich een goede insteek, ik kan hem wel opengooien met een aangepaste TT. Is dat wat?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
De falende scouting verdient best een eigen topic.
laat eerst maar even daarover gaan, daaruit is het topic ook ontstaanquote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Erasmusch het volgende:
Wmb welWeet niet of het dan alleen over Feyenoord moet gaan?
vroeger had je FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Kunnen we die forum filters niet toepassen op alle posts van vakkie_w? Dat ik die niet zie, zeg maar?
Ja, of willekeurig iedere andere user natuurlijk. Vraag eens aan Ome Danny.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger had je FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |