Heb je gedronken Arma. Normaal ben je voor Cruiffiequote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Armageddon het volgende:
Cruijff moet eens zijn bek gaan houden en iets nuttigs gaan doen. Zoals hij elke keer loopt te ouwehoeren bij een voetbalwedstrijd, dat kan mijn wijlen oma ook nog. (wel een Amsterdamse trouwens)
Ok, beschouw mijn laatste post alsd niet geplaatst.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Af en toe zegt die Cruijff nog wel eens iets nuttigs hoor. Het blijft natuurlijk een held.
het probleem is dat hij zoveel verstand van voetbal heeft dat ie niet meer weet hoe hij het moet uitleggen. Daardoor lijkt het geouwehoer en is het voor de doorsnee voetballiefhebber geen plezier om naar te luisteren omdat je bijna niets snapt van zijn analyse.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Armageddon het volgende:
Cruijff moet eens zijn bek gaan houden en iets nuttigs gaan doen. Zoals hij elke keer loopt te ouwehoeren bij een voetbalwedstrijd, dat kan mijn wijlen oma ook nog. (wel een Amsterdamse trouwens)
Moet niet veel gekker wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef toma het volgende:
[..]
het probleem is dat hij zoveel verstand van voetbal heeft dat ie niet meer weet hoe hij het moet uitleggen. Daardoor lijkt het geouwehoer en is het voor de doorsnee voetballiefhebber geen plezier om naar te luisteren omdat je bijna niets snapt van zijn analyse.
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Beter dan hans kraay jr.
Dat ben ik dus ook met je eens. Laat hem eerst een keer het NL elftal coachen en dan lullen we verder. Als je je daar te groot voor voelt dan kan ie van mij het heen en weer krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:05 schreef navvy het volgende:
Als analist neem ik 'm al niet meer serieus. Misschien moet ie maar eens een kunststukje uithalen met het nederlands elftal voordat ie weer geloofwaardig overkomt (op mij dan). Dat ie leuk in de jaren 70 en 80 heeft gespeeld kan ik weinig mee. Maar dat neemt niet weg dat het een grootheid is natuurlijk. Rest mij 2 woorden te vermelden: Vergane Glorie.
hij mag nog niet eens de zelfde lucht ademenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef toma het volgende:
[..]![]()
Hans Kraay jr. mag de schoenveters niet eens aanraken van Cruijff. Nee... hij mag zelfs niet bij hem in één ruimte zitten.
Mijn god quote dan correctquote:Op donderdag 12 april 2007 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ieder voordeel hep ze nadeel.
Schrijf op z'n minst zijn naam goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben groter dan Cruyff.
In het buitenland schrijven ze nauwelijks of mischien zelfs nooit een ij als naam bij een spelerquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:53 schreef SuperMocio het volgende:
Ik wilde hier een reply neerpoten waar prominent het woord ofschoon in figureerde, maar kon niets verzinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |