Ja ik welquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef MaxPower het volgende:
Heb jij live wedstrijden van Diego gezien toen hij zo oud was?
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Momenteel de enige absolute topper bij Barca
Ik hoop het, want bij Barcelona spelen wel meer top spelers, Eto'o, Ronaldinho, Xavi om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeer begrijpt
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:
Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
Grootste talent ter wereld
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname
Diego
Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar
Natuurlijk is Messi superieur
Zeker.... ik bedoel dan ook meer SUPERtopper....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop het, want bij Barcelona spelen wel meer top spelers, Eto'o, Ronaldinho, Xavi om maar es wat te noemen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de OP. Zelfde leeftijd
Of wil je een speler van 19 vergelijken met een van 46
Ik ga niet oordelen wie beter was, want dat kan ik helemaal niet. Maar zo kan je dus niet vergelijken. Maradona speelde z'n eerste jaren bij een club die het merendeel niet kent, terwijl Messi is opgeleid en zijn eerste minuten kon maken bij een van de beste clubs ter wereld.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:
Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname
Diego
Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar
Natuurlijk is Messi superieur
Uquote:
Spelen voor Argentinos is ook wel wat anders dan voor Barcelona. Fysieke preparatie, tactiek en dergelijke zijn ook veel en veel beter dan 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen wie beter was, want dat kan ik helemaal niet. Maar zo kan je dus niet vergelijken. Maradona speelde z'n eerste jaren bij een club die het merendeel niet kent, terwijl Messi is opgeleid en zijn eerste minuten kon maken bij een van de beste clubs ter wereld.
Dan moet je de OP lezenquote:
Ja dat snap ik ook wel, maar ik vroeg me alleen maar af of Diego nooit wereldkampioen was geworden...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je de OP lezen
Doede... het enige wat ik mij afvraag is of Maradonna nu wel of niet in zijn carriere wereldkampioen is geweest!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfde leeftijd of werd Diego wereldkampioen met Kempes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |