abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48497163
Messi is natuurlijk superieur aan Diego op de zelfde leeftijd

Mee eens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48497221
Heb jij live wedstrijden van Diego gezien toen hij zo oud was?
pi_48497283
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48497302
Argentinos Juniors in 78 is ook wel wat anders dan Barcelona in 2007
pi_48497308
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef MaxPower het volgende:
Heb jij live wedstrijden van Diego gezien toen hij zo oud was?
Ja ik wel

Messi vind ik daarentegen zeker net zo briljant.
Momenteel de enige absolute topper bij Barca
pi_48497338
Kijk maar hoe Diego het deed toen hij al ouder was bij Barca toen de Primera division nog niet half zo sterk was als nu
pi_48497465
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Momenteel de enige absolute topper bij Barca
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48497486
Weet ik veel, ik heb Maradona nooit gezien op die leeftijd. Maar iedereen kan zien dat Messi verschrikkelijk goed kan voetballen. Hij heeft alleen het probleem dat ie regelmatig het halve seizoen eruit ligt, en daarom nog niet echt een dragende speler is geworden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48497529
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

!

Ik denk dat je me verkeer begrijpt
pi_48497557
Dit is nou al het 3e nieuwe Messi-topic
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48497618
Messi:

Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
Grootste talent ter wereld
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname

Diego

Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar

Natuurlijk is Messi superieur
pi_48497701
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeer begrijpt
Ik hoop het, want bij Barcelona spelen wel meer top spelers, Eto'o, Ronaldinho, Xavi om maar eens wat te noemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48497707
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:

Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname

Diego

Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21

Diego nooit 'echt' wereldkampioen?
pi_48497729
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik hoop het, want bij Barcelona spelen wel meer top spelers, Eto'o, Ronaldinho, Xavi om maar es wat te noemen.
Zeker.... ik bedoel dan ook meer SUPERtopper....

Ronaldhino en anderen zijn ook top, maar Messi....

Snappie...
pi_48497735
Lees de OP. Zelfde leeftijd

Of wil je een speler van 19 vergelijken met een van 46
pi_48497759
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de OP. Zelfde leeftijd

Of wil je een speler van 19 vergelijken met een van 46

Tegen wie heb je het?
pi_48497767
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:

Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname

Diego

Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21

Ik ga niet oordelen wie beter was, want dat kan ik helemaal niet. Maar zo kan je dus niet vergelijken. Maradona speelde z'n eerste jaren bij een club die het merendeel niet kent, terwijl Messi is opgeleid en zijn eerste minuten kon maken bij een van de beste clubs ter wereld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48497800
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
U
pi_48497827
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

U
Want??

Ik snap hem niet hoor
pi_48497883
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik ga niet oordelen wie beter was, want dat kan ik helemaal niet. Maar zo kan je dus niet vergelijken. Maradona speelde z'n eerste jaren bij een club die het merendeel niet kent, terwijl Messi is opgeleid en zijn eerste minuten kon maken bij een van de beste clubs ter wereld.
Spelen voor Argentinos is ook wel wat anders dan voor Barcelona. Fysieke preparatie, tactiek en dergelijke zijn ook veel en veel beter dan 20 jaar geleden.

Een prutspeler zoals Kun, werd al topscoorder in Argentinie. Als Messi bij Newell's was gebleven had hij er voor zijn 20e ook wel 100 ingeknald zoals Diego
pi_48497905
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Want??

Ik snap hem niet hoor
Dan moet je de OP lezen
pi_48497938
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan moet je de OP lezen
Ja dat snap ik ook wel, maar ik vroeg me alleen maar af of Diego nooit wereldkampioen was geworden...

Dus wat de OP daar mee heeft te maken is me een raadsel!!
pi_48497971
Zelfde leeftijd of werd Diego wereldkampioen met Kempes
pi_48497975
Messi, hij speelt geweldig maar het voelt alsof hij nog lang niet zijn eigen top heeft bereikt!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48498024
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfde leeftijd of werd Diego wereldkampioen met Kempes
Doede... het enige wat ik mij afvraag is of Maradonna nu wel of niet in zijn carriere wereldkampioen is geweest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')