Dat vraag ik me ook af want ik ga ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
maar hoezo die???
misschien verkeerde smileyquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af want ik ga ook..
Wil ik ook... misschien vanavondquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Ik ga Prison Break kijken!!
Doei
mijn kameraad begon al te vragen of we niet op Center Parcs konden blijven slapen, en of ik dan niet wat kon regelen (omdat ik daar stage heb gelopen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Defqon![]()
We hebben een woonboot, hij ligt in de Amstel.......![]()
quote:
wij gaan met een man of 20, van elf tot elfquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn kameraad begon al te vragen of we niet op Center Parcs konden blijven slapen, en of ik dan niet wat kon regelen (omdat ik daar stage heb gelopen)
En kun je dat of niet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn kameraad begon al te vragen of we niet op Center Parcs konden blijven slapen, en of ik dan niet wat kon regelen (omdat ik daar stage heb gelopen)
ik was dus ook van plan om gewoon naar huis te gaan, maar het is wel eindje rijden, dus maar mooit met een eigen busquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
wij gaan met een man of 20, van elf tot elfdaarna weer naar huis
eigen bedje slapen
ik denk voor ons 01.00 - 01.30quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
we gaan elk jaar gewoon naar huis als het afgelopen is. het is voor ons maar een klein uurtje rijden
tijdens de vorige Stage SC geprobeerd, maar werd nietsquote:
How come ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
tijdens de vorige Stage SC geprobeerd, maar werd niets
we maakte vroeger wel vier topics per uur vol met zijn allen, toen heeft de Crew besloten om de Stage SC reeks te verbiedenquote:
keer in de zomerquote:
wat moest je doen dan en wat moet je nu doen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Goover het volgende:
Hallo,
Die mensen hier weten ook niet wat ze willen. Mijn eerste opdracht is op een laag vuurtje gezet en ik krijg nu weer wat nieuws
IJlien heeft die ooit gemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Stagiair zijn is een ondankbare baan
Voor een hongerloontje, schuif je elke ochtend weer aan
Om vervolgens je ass off te werken
Zonder dat iemand het zal opmerken
Vaak ben je maar heel alleen
Geen stagegenoten om je heen
Je weet van eenzaamheid niet meer wat te doen
Maar in the darkest hour vond je toen
HET STAGIAIRTOPIC op fok!
Wat een gigantische schok!
Je saaie stageleven, helemaal op zijnn kop
En vanaf toen vrolijkte je weer op
Kussengevechten, top10-posters en bananen
je vind ze allemaal hier
Geen moderator zal ze vermanen
Zelfs niet tijdens het geklier
Want ook rellen komen voor in de gesprekken
Discussies over wie er wordt genegeerd en moet vertrekken
Sfeerverpesters daar hebben we niks aan
Gaan dan maar op zoek naar een echte baan!
Nepstagiairs, dat zijn sommigen wel
Ach ja af en toe werken, oke dat kan
Maar hard je best doen zonder dit stel
Dat is dus absoluut not done!
![]()
[16.06.2007] Defqon.1quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
is defqon die lanparty in CP?
"Laatste bezoek: 250 dagen, 3 uur geleden"quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
IJlien
ik weet hetquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Laatste bezoek: 250 dagen, 3 uur geleden"
Tsjah, het einde van je stage betekent weer een begin van je sociale leven..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Laatste bezoek: 250 dagen, 3 uur geleden"
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, het einde van je stage betekent weer een begin van je sociale leven..![]()
blegh..quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Zo vandaag 3 u school gehad, morgen en donderdag stage en dan heb ik weekend
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
mogen jullie op je stage trouwens de radio aan
Laag pitjequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Goover het volgende:
Hallo,
Die mensen hier weten ook niet wat ze willen. Mijn eerste opdracht is op een laag vuurtje gezet en ik krijg nu weer wat nieuws
Deze knaap heeft zn muziek van thuis en msn en alles drop en draan mohahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Niet misschien, zeker kijken!quote:
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Er is geen radioquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Meestal een beetje in dubio tussen 24 en Prison Break.. aangezien ik 's-avonds nog moet trainenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet misschien, zeker kijken!
Hij is geweldig![]()
Echt kut, klote klere dat we moeten wachten tot 29 augustus![]()
![]()
![]()
heb je nog gedronken het weekendquote:
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal een beetje in dubio tussen 24 en Prison Break.. aangezien ik 's-avonds nog moet trainen..
24 heeft nog een 6 tal afleveringen te gaan.. Jack kan nog wel een dagje wachten met het redden van de Amerikaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!![]()
![]()
24 is geen season finale of wel? Dan kan dat wel tot morgen wachten!!
Nu PB!!![]()
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!![]()
![]()
24 is geen season finale of wel? Dan kan dat wel tot morgen wachten!!
Nu PB!!![]()
Pas vanaf 26 april.. maar dit zijn de USA afleveringenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?
wij hebben hier in ons kantoortje gewoon de radio aan, 3FM luisteren we altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
nog leuke verhalen gehoord van je collega's dan?quote:
Nee, vandaga zat ik hier niet te kotsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nog leuke verhalen gehoord van je collega's dan?
Downloaden..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, vandaga zat ik hier niet te kotsen![]()
Snap ik, die kom je overal tegen, maar omdat je zegt dat het een goede 'ep' is, dacht ik dat t weer op tv was en dat 24 dus wel tot morgen kon wachten..quote:
Ep staat voor episode en die kan je toch gewoon downloadenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Snap ik, die kom je overal tegen, maar omdat je zegt dat het een goede 'ep' is, dacht ik dat t weer op tv was en dat 24 dus wel tot morgen kon wachten..
quote:
Geen flauw idee.. Ik vind 7 wel overzichtelijker dan een van 40quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
waarom hebben de Fok topics eigenlijk een max van 7 pagina's...? op tweakers zijn het er 40+
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Ik vind 7 wel overzichtelijker dan een van 40
Tijdje wachten dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ep staat voor episode en die kan je toch gewoon downloaden![]()
En Pieterbas download 24 ook, maar dat is niet zo spannend en moet ie er maar mee wachten!
Maar ja, idd pas 26 april weer op NL tv. En nieuwe seizoen begint in Amerika pas 29 augustus weer!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef DaFan het volgende:
Nee de 'Episode' is seasonfinal van S2.
Huh, bij mij zijn het er maar 4! En de op de 4e pagina maar 1 post.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
waarom hebben de Fok topics eigenlijk een max van 7 pagina's...? op tweakers zijn het er 40+
dan heb je '100 berichten per pagina weergeven' ingesteld i.p.v. 50quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Huh, bij mij zijn het er maar 4! En de op de 4e pagina maar 1 post.
Jaaaajaaaaa... En hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je '100 berichten per pagina weergeven' ingesteld i.p.v. 50
bij je optiesquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaaajaaaaa... En hoe doe ik dat?![]()
![]()
Ging over wat er gezegd werd. Maar die van vandaag is extra spannend omdat het de laatste aflevering isquote:
doe ze dan de groetjes van onsquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben nu bezig met het dankwoord voor mijn eindverslag.
Zal ik het Stage SC er ook in vermelden, is dat wel heel tactisch voor mijn beoordeling
Prison.break.2x22.sona.aviquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ging over wat er gezegd werd. Maar die van vandaag is extra spannend omdat het de laatste aflevering is
Ik ga me ook ff concentreren..quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga ervandoor, heb een hoop schoolwerk te doen!!
Succes nog!!!
Ik denk dat de helft er ook uit gaat hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef DaFan het volgende:
Haha jemig wat een overdreven dankwoordIk dank mn begeleiders en eventuele partners waar ik buiten de stage mee aan mn opdracht heb gewerkt, that's it
moet het niet literS gekoeld water zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Een gedeelte uit mijn dankwoord
Overigens wil ik Douwe Egberts bedanken voor de liters koffie, cappuccino en thee die ik heb mogen consumeren. Nestle voor de liter gekoeld water die ik heb gedronken. Verkade en Albert Heyn voor de vele gezonde tussendoortjes..
Connexxion en de RET worden bedankt voor de waardeloze dienstregeling, om deze reden wil ook ik Batavus bedanken voor het bouwen van degelijke fietsen.
Uiteraard gaat mijn dank uit naar alle mede stagiaires en afstudeerders van de Fok! Stage SC topics
(die laatste regel gaat mijn punten kosten)
oh jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil via dit forum niet met jou geassocieerd worden piet.. niet dat ik je niet mag, maar als school mij hier ziet.. brr![]()
quote:
Beterschap daaro!quote:
Ik zet dat soort dingen er ook altijd bij. We hadden pasgeleden een leraar die heette 'Den Hollander'. Had ik er allemaal 'vliegende hollanders' bijgeplakt e.d.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft er ook uit gaat hoorals ik een beetje melig ben kom er zulke dingen er wel eens uit
![]()
Al sla je me dood johquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
jullie ook met zijn 2enhoe kan dat dan opeens
U en Roycooooooquote:
ken hem ook nietquote:
Gaucho in da topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
damzkie vanaaf nog PSV kijken of moet je training geven
Kerel gaat naar Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
justem, Kluivert scoort vast wel ff 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
VOetbal kijken gek
Zeg t niet te hard. Woont zijn vriendinquote:
Enige wat Kluivert scoort is auto-ongelukken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
justem, Kluivert scoort vast wel ff 1
hoort ze bij de boven jouw post genoemde hangjeugd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg t niet te hard. Woont zijn vriendin![]()
Welnee. Ze woont in een keurige nieuwbouwwijk, Duiven aan de anderekant van het spoor is schorriemorriequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoort ze bij de boven jouw post genoemde hangjeugd?
het moet in je eindverslag...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
dankwoord..? blegh. hypocriet zooitje..
aapquote:
Donderdag wel AZ-Newcastle?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
Damzkieee moet mij ook nog bedankenquote:
VOor de heerlijke koekjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee moet mij ook nog bedanken![]()
uiteraard, je moet toch iemand hebben om in de zeik te nemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee moet mij ook nog bedanken![]()
En de bananenschuimpjes, schooiertquote:
Leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha, daar ga ik wel eens naar de makro
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha, daar ga ik wel eens naar de makro
Westervoort??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik zit vaak bij de Mac in Duiven
ik woon in dat Mosterd-Gat
wat voor 'schade'?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, maar ben even wat schade aan het inhalen
neequote:
Dat is pas een pauperdorpquote:
http://fietsermeppen.spele.nl/spel/fietsermeppen.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Hoeveel effectieve uren draaien jullie met zn tweeen![]()
Niet veel volgens mij, dat fietsenmeppen is vast weer een nieuw spelletje
ik had 625m bij de eerste slagquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://fietsermeppen.spele.nl/spel/fietsermeppen.html
nee, in dat stadje waar ze Mosterd makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is pas een pauperdorp
Zevenaar woon je he?
1001,25mquote:
scoor jij eerst die secretaresse maar, dan praten we verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
mijn PR staat op 1257.0 m. Zelfs boven de secretaresse haar score![]()
wat! is ze mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scoor jij eerst die secretaresse maar, dan praten we verder
Je moet sowieso een paar keer stuiteren aan het begin alquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
WTFhoe komen jullie zover
wat is het geheim?
Neej man, schei uit.quote:
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je moet sowieso een paar keer stuiteren aan het begin al
via de mol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?
Paar mollen moet je hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
haha!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
it's naisssssquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha!
pwned![]()
ik heb hier zo goed als volledige rechten.. ik kan alleen geen software zelfstandig installeren, maar verder kan ik zo goed als alles..alle websites ook.. heerlijk![]()
inclusief MSN that is..
867 had ik..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Ik heb mn eigen laptop dus ik kan internetten + spelen wat ik wil
Kan ik in principe ook doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Ik heb mn eigen laptop dus ik kan zelfs C&C 3 gaan zitten spelen hier als ik zou willen
K vond het vanmorgen een kutspel omdat ik kats niet ver kwam. Nu geweldig spelquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef DaFan het volgende:
Tis trouwens best gaafVanavond weer ff denk ik
Iedereen hele dag die spelletjes spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga die andere 2 mepspelletjes ook thuis even proberen
Zomer = Lathumquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Doesburg
Gezellie. Niet ver van Duiven.
3 vrachtwagens op elkaar geknaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Hallo ben ik weer, ff heen en weer gereden om het eea op te halen en weg te brengen.
Iemand die over de A44 of de A4 moet? Tip: NIET DOEN
Ze staan allebij vast en zijn afgesloten...
psssst lienelien, I Bet Indie.. is vol.. ik durf geen nieuwe meer te maken hoor...
alweer in de auto gezeten voor je stage?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Hallo ben ik weer, ff heen en weer gereden om het eea op te halen en weg te brengen.
Iemand die over de A44 of de A4 moet? Tip: NIET DOEN
Ze staan allebij vast en zijn afgesloten...
psssst lienelien, I Bet Indie.. is vol.. ik durf geen nieuwe meer te maken hoor...
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodigquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welnee. Ze woont in een keurige nieuwbouwwijk, Duiven aan de anderekant van het spoor is schorriemorrie
ja haast welquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
Doesburg ligt toch aan dat water daar?
tussen Zoeterwoude-Rijndijk en Ringvaart-Aquaduct wegafsluiting door bergingswerkzaamheden.. kom je niet langsquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goover, waar staat het vast..??
ik moet via de A27 richting utrecht, A12 richting DH, A4 richting delft...
/edit
btw, kan ik maar 1 dag(deel) genieten van mijn naam in de topic titel?
dat is vlakbij mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Alstätte
Klopt, pauper!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodig![]()
![]()
Lul toch op manquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodig![]()
![]()
A4 Den-Haag -> Amsterdam, ter hogte van het ringvaat aquaduct (Alphen geloof ik) afgeslotenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goover, waar staat het vast..??
ik moet via de A27 richting utrecht, A12 richting DH, A4 richting delft...
quote:
Jep.. ik geloof 1 of 2 keer per week nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer in de auto gezeten voor je stage?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is vlakbij mij(Buurse, Ahaus, Alstätte enzo
...)
moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
ohhhnee, ik doe het wel ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Nu al 7quote:
77 zeiden ze netquote:
hoezo dat danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Omdat het topic straks vol isquote:
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lul toch op man
Waar verzamelen die paupers altijd? juist. Bij die bunker in de schorem-esch![]()
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnen
Ikke niet, mag ik ook nietquote:
Iets met vliegen en stront.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.![]()
uberhaupt je naam in de TTquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zetten
nee die van Isaacquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, mag ik ook niet! Morgen weer fitnessen
![]()
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]ben jij niet die Fok!ker die ooit een topic over zijn blessure geopend had
K heb vorig jaar al een nieuwe Rayban gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Zwaai effe als je ons zietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Daar jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!
half uurtje nog fietsen meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Sok41 het volgende:
Uwtje nog
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
Ah, zit ik toch aan de goeie te denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die bedoel ik jakon zijn dat jij dat was
Jah.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?
(daar kom ik trouwens niet langs)
alweer bijna het topic vol
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb maar weinig gepost vandaag.. Veel bezig geweest,
Vertel, vertel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damn
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campusquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
Ik woon lekker in het centrum
Bijna-campusbewoners !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campus
Mits mooi weer
nu is het ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
@houniet
Wil je zeggen dat t nu niet meer gezellig is dan?
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu is het ook gezellig hoor
vroeger had ik rond de 400 posts per dag![]()
400quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga er vandoor, kan dit topic niet bijbenen dus sluit maar gewoon even af
auf wieder
Toen jezus nog herman heette. Dat waren pas tijden!quote:
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
T wil hem niet lukken met fietser meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
:RO#RJ!@#()GR#)H
1257quote:
Dikke leuter gek..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je piemel ja, met een komma tussen de 2 en de 5
in centimeters he
PWND WIE UNNE GRANDE NOOBquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Jemig, minder man!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Tjeeequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga osso, laterz peeps
Gewoon niet komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
Moet je t ff gaan vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
zozoquote:
heule meul neut!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaagmans is weer aanwezig! De week is weer door midden![]()
[afbeelding]
Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben weg hier, op naar het pauperdorp Duiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |