Prison.break.2x22.sona.aviquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ging over wat er gezegd werd. Maar die van vandaag is extra spannend omdat het de laatste aflevering is
Ik ga me ook ff concentreren..quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga ervandoor, heb een hoop schoolwerk te doen!!
Succes nog!!!
Ik denk dat de helft er ook uit gaat hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef DaFan het volgende:
Haha jemig wat een overdreven dankwoordIk dank mn begeleiders en eventuele partners waar ik buiten de stage mee aan mn opdracht heb gewerkt, that's it
moet het niet literS gekoeld water zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Een gedeelte uit mijn dankwoord
Overigens wil ik Douwe Egberts bedanken voor de liters koffie, cappuccino en thee die ik heb mogen consumeren. Nestle voor de liter gekoeld water die ik heb gedronken. Verkade en Albert Heyn voor de vele gezonde tussendoortjes..
Connexxion en de RET worden bedankt voor de waardeloze dienstregeling, om deze reden wil ook ik Batavus bedanken voor het bouwen van degelijke fietsen.
Uiteraard gaat mijn dank uit naar alle mede stagiaires en afstudeerders van de Fok! Stage SC topics
(die laatste regel gaat mijn punten kosten)
oh jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil via dit forum niet met jou geassocieerd worden piet.. niet dat ik je niet mag, maar als school mij hier ziet.. brr![]()
quote:
Beterschap daaro!quote:
Ik zet dat soort dingen er ook altijd bij. We hadden pasgeleden een leraar die heette 'Den Hollander'. Had ik er allemaal 'vliegende hollanders' bijgeplakt e.d.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft er ook uit gaat hoorals ik een beetje melig ben kom er zulke dingen er wel eens uit
![]()
Al sla je me dood johquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
jullie ook met zijn 2enhoe kan dat dan opeens
U en Roycooooooquote:
ken hem ook nietquote:
Gaucho in da topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
damzkie vanaaf nog PSV kijken of moet je training geven
Kerel gaat naar Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
justem, Kluivert scoort vast wel ff 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
VOetbal kijken gek
Zeg t niet te hard. Woont zijn vriendinquote:
Enige wat Kluivert scoort is auto-ongelukken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
justem, Kluivert scoort vast wel ff 1
hoort ze bij de boven jouw post genoemde hangjeugd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg t niet te hard. Woont zijn vriendin![]()
Welnee. Ze woont in een keurige nieuwbouwwijk, Duiven aan de anderekant van het spoor is schorriemorriequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoort ze bij de boven jouw post genoemde hangjeugd?
het moet in je eindverslag...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
dankwoord..? blegh. hypocriet zooitje..
aapquote:
Donderdag wel AZ-Newcastle?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef Gauch0 het volgende:
Damzkieee moet mij ook nog bedankenquote:
VOor de heerlijke koekjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee moet mij ook nog bedanken![]()
uiteraard, je moet toch iemand hebben om in de zeik te nemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee moet mij ook nog bedanken![]()
En de bananenschuimpjes, schooiertquote:
Leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha, daar ga ik wel eens naar de makro
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha, daar ga ik wel eens naar de makro
Westervoort??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik zit vaak bij de Mac in Duiven
ik woon in dat Mosterd-Gat
wat voor 'schade'?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, maar ben even wat schade aan het inhalen
neequote:
Dat is pas een pauperdorpquote:
http://fietsermeppen.spele.nl/spel/fietsermeppen.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Hoeveel effectieve uren draaien jullie met zn tweeen![]()
Niet veel volgens mij, dat fietsenmeppen is vast weer een nieuw spelletje
ik had 625m bij de eerste slagquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://fietsermeppen.spele.nl/spel/fietsermeppen.html
nee, in dat stadje waar ze Mosterd makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is pas een pauperdorp
Zevenaar woon je he?
1001,25mquote:
scoor jij eerst die secretaresse maar, dan praten we verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
mijn PR staat op 1257.0 m. Zelfs boven de secretaresse haar score![]()
wat! is ze mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scoor jij eerst die secretaresse maar, dan praten we verder
Je moet sowieso een paar keer stuiteren aan het begin alquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
WTFhoe komen jullie zover
wat is het geheim?
Neej man, schei uit.quote:
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je moet sowieso een paar keer stuiteren aan het begin al
via de mol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?
Paar mollen moet je hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuiteren als in over de grond stuiteren of stuiteren als in via zo'n mol stuiteren?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
haha!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
it's naisssssquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha!
pwned![]()
ik heb hier zo goed als volledige rechten.. ik kan alleen geen software zelfstandig installeren, maar verder kan ik zo goed als alles..alle websites ook.. heerlijk![]()
inclusief MSN that is..
867 had ik..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Ik heb mn eigen laptop dus ik kan internetten + spelen wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |