quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Zo vandaag 3 u school gehad, morgen en donderdag stage en dan heb ik weekend
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
mogen jullie op je stage trouwens de radio aan
Laag pitjequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Goover het volgende:
Hallo,
Die mensen hier weten ook niet wat ze willen. Mijn eerste opdracht is op een laag vuurtje gezet en ik krijg nu weer wat nieuws
Deze knaap heeft zn muziek van thuis en msn en alles drop en draan mohahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Niet misschien, zeker kijken!quote:
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Er is geen radioquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
Meestal een beetje in dubio tussen 24 en Prison Break.. aangezien ik 's-avonds nog moet trainenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet misschien, zeker kijken!
Hij is geweldig![]()
Echt kut, klote klere dat we moeten wachten tot 29 augustus![]()
![]()
![]()
heb je nog gedronken het weekendquote:
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal een beetje in dubio tussen 24 en Prison Break.. aangezien ik 's-avonds nog moet trainen..
24 heeft nog een 6 tal afleveringen te gaan.. Jack kan nog wel een dagje wachten met het redden van de Amerikaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!![]()
![]()
24 is geen season finale of wel? Dan kan dat wel tot morgen wachten!!
Nu PB!!![]()
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zou vanavond voor Prison Break gaan!! Het is echt een goede ep!!![]()
![]()
24 is geen season finale of wel? Dan kan dat wel tot morgen wachten!!
Nu PB!!![]()
Pas vanaf 26 april.. maar dit zijn de USA afleveringenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?
wij hebben hier in ons kantoortje gewoon de radio aan, 3FM luisteren we altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
nog leuke verhalen gehoord van je collega's dan?quote:
Nee, vandaga zat ik hier niet te kotsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nog leuke verhalen gehoord van je collega's dan?
Downloaden..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volg 't ff niet hoor, Prison Break is weer op tv? nee toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, vandaga zat ik hier niet te kotsen![]()
Snap ik, die kom je overal tegen, maar omdat je zegt dat het een goede 'ep' is, dacht ik dat t weer op tv was en dat 24 dus wel tot morgen kon wachten..quote:
Ep staat voor episode en die kan je toch gewoon downloadenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Snap ik, die kom je overal tegen, maar omdat je zegt dat het een goede 'ep' is, dacht ik dat t weer op tv was en dat 24 dus wel tot morgen kon wachten..
quote:
Geen flauw idee.. Ik vind 7 wel overzichtelijker dan een van 40quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
waarom hebben de Fok topics eigenlijk een max van 7 pagina's...? op tweakers zijn het er 40+
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Ik vind 7 wel overzichtelijker dan een van 40
Tijdje wachten dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ep staat voor episode en die kan je toch gewoon downloaden![]()
En Pieterbas download 24 ook, maar dat is niet zo spannend en moet ie er maar mee wachten!
Maar ja, idd pas 26 april weer op NL tv. En nieuwe seizoen begint in Amerika pas 29 augustus weer!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef DaFan het volgende:
Nee de 'Episode' is seasonfinal van S2.
Huh, bij mij zijn het er maar 4! En de op de 4e pagina maar 1 post.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
waarom hebben de Fok topics eigenlijk een max van 7 pagina's...? op tweakers zijn het er 40+
dan heb je '100 berichten per pagina weergeven' ingesteld i.p.v. 50quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Huh, bij mij zijn het er maar 4! En de op de 4e pagina maar 1 post.
Jaaaajaaaaa... En hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je '100 berichten per pagina weergeven' ingesteld i.p.v. 50
bij je optiesquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaaajaaaaa... En hoe doe ik dat?![]()
![]()
Ging over wat er gezegd werd. Maar die van vandaag is extra spannend omdat het de laatste aflevering isquote:
doe ze dan de groetjes van onsquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben nu bezig met het dankwoord voor mijn eindverslag.
Zal ik het Stage SC er ook in vermelden, is dat wel heel tactisch voor mijn beoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |