die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!
half uurtje nog fietsen meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Sok41 het volgende:
Uwtje nog
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
Ah, zit ik toch aan de goeie te denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die bedoel ik jakon zijn dat jij dat was
Jah.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?
(daar kom ik trouwens niet langs)
alweer bijna het topic vol
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb maar weinig gepost vandaag.. Veel bezig geweest,
Vertel, vertel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damn
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campusquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
Ik woon lekker in het centrum
Bijna-campusbewoners !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campus
Mits mooi weer
nu is het ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
@houniet
Wil je zeggen dat t nu niet meer gezellig is dan?
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu is het ook gezellig hoor
vroeger had ik rond de 400 posts per dag![]()
400quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga er vandoor, kan dit topic niet bijbenen dus sluit maar gewoon even af
auf wieder
Toen jezus nog herman heette. Dat waren pas tijden!quote:
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
T wil hem niet lukken met fietser meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
:RO#RJ!@#()GR#)H
1257quote:
Dikke leuter gek..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je piemel ja, met een komma tussen de 2 en de 5
in centimeters he
PWND WIE UNNE GRANDE NOOBquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Jemig, minder man!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Tjeeequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga osso, laterz peeps
Gewoon niet komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
Moet je t ff gaan vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
zozoquote:
heule meul neut!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaagmans is weer aanwezig! De week is weer door midden![]()
[afbeelding]
Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben weg hier, op naar het pauperdorp Duiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |