Kan ik in principe ook doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Ik heb mn eigen laptop dus ik kan zelfs C&C 3 gaan zitten spelen hier als ik zou willen
K vond het vanmorgen een kutspel omdat ik kats niet ver kwam. Nu geweldig spelquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef DaFan het volgende:
Tis trouwens best gaafVanavond weer ff denk ik
Iedereen hele dag die spelletjes spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga die andere 2 mepspelletjes ook thuis even proberen
Zomer = Lathumquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Doesburg
Gezellie. Niet ver van Duiven.
3 vrachtwagens op elkaar geknaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Hallo ben ik weer, ff heen en weer gereden om het eea op te halen en weg te brengen.
Iemand die over de A44 of de A4 moet? Tip: NIET DOEN
Ze staan allebij vast en zijn afgesloten...
psssst lienelien, I Bet Indie.. is vol.. ik durf geen nieuwe meer te maken hoor...
alweer in de auto gezeten voor je stage?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Hallo ben ik weer, ff heen en weer gereden om het eea op te halen en weg te brengen.
Iemand die over de A44 of de A4 moet? Tip: NIET DOEN
Ze staan allebij vast en zijn afgesloten...
psssst lienelien, I Bet Indie.. is vol.. ik durf geen nieuwe meer te maken hoor...
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodigquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welnee. Ze woont in een keurige nieuwbouwwijk, Duiven aan de anderekant van het spoor is schorriemorrie
ja haast welquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
Doesburg ligt toch aan dat water daar?
tussen Zoeterwoude-Rijndijk en Ringvaart-Aquaduct wegafsluiting door bergingswerkzaamheden.. kom je niet langsquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goover, waar staat het vast..??
ik moet via de A27 richting utrecht, A12 richting DH, A4 richting delft...
/edit
btw, kan ik maar 1 dag(deel) genieten van mijn naam in de topic titel?
dat is vlakbij mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Alstätte
Klopt, pauper!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodig![]()
![]()
Lul toch op manquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Late reactie, maar was ff weg: dus een vergelijkbare situatie als in Borne. Aan de ene kant van het spoor een dikke bende, en aan de andere kant een rustige nette woonwijk. Erbij vermelden waar ik woon lijkt me overbodig![]()
![]()
A4 Den-Haag -> Amsterdam, ter hogte van het ringvaat aquaduct (Alphen geloof ik) afgeslotenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goover, waar staat het vast..??
ik moet via de A27 richting utrecht, A12 richting DH, A4 richting delft...
quote:
Jep.. ik geloof 1 of 2 keer per week nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer in de auto gezeten voor je stage?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is vlakbij mij(Buurse, Ahaus, Alstätte enzo
...)
moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
ohhhnee, ik doe het wel ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Nu al 7quote:
77 zeiden ze netquote:
hoezo dat danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
Omdat het topic straks vol isquote:
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lul toch op man
Waar verzamelen die paupers altijd? juist. Bij die bunker in de schorem-esch![]()
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnen
Ikke niet, mag ik ook nietquote:
Iets met vliegen en stront.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.![]()
uberhaupt je naam in de TTquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zetten
nee die van Isaacquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, mag ik ook niet! Morgen weer fitnessen
![]()
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]ben jij niet die Fok!ker die ooit een topic over zijn blessure geopend had
K heb vorig jaar al een nieuwe Rayban gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Zwaai effe als je ons zietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Daar jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!
half uurtje nog fietsen meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Sok41 het volgende:
Uwtje nog
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
Ah, zit ik toch aan de goeie te denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die bedoel ik jakon zijn dat jij dat was
Jah.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beneden langs de weg, als je van de UT naar het centrum rijdt zeg maar?
(daar kom ik trouwens niet langs)
alweer bijna het topic vol
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb maar weinig gepost vandaag.. Veel bezig geweest,
Vertel, vertel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat ik per dag postte vroeger in die oude Stage SC, damn
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campusquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
Ik woon lekker in het centrum
Bijna-campusbewoners !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WIj maken in de pauze mooi effe een rondje over de campus
Mits mooi weer
nu is het ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
@houniet
Wil je zeggen dat t nu niet meer gezellig is dan?
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu is het ook gezellig hoor
vroeger had ik rond de 400 posts per dag![]()
400quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga er vandoor, kan dit topic niet bijbenen dus sluit maar gewoon even af
auf wieder
Toen jezus nog herman heette. Dat waren pas tijden!quote:
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
T wil hem niet lukken met fietser meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
:RO#RJ!@#()GR#)H
1257quote:
Dikke leuter gek..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je piemel ja, met een komma tussen de 2 en de 5
in centimeters he
PWND WIE UNNE GRANDE NOOBquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Jemig, minder man!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Tjeeequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga osso, laterz peeps
Gewoon niet komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
Moet je t ff gaan vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
zozoquote:
heule meul neut!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaagmans is weer aanwezig! De week is weer door midden![]()
[afbeelding]
Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben weg hier, op naar het pauperdorp Duiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |