Volgende week maandag? Uitslapen!quote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef Casual-T het volgende:
Vier daagjes en dan een weekend van vier daagjes...![]()
Wat doen jullie op een dag als tweede paasdag (je moet t ergens over hebben...) ??
Hoi kousquote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef Sok41 het volgende:
Hoi lien
Kladblokquote:Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een opzet gemaakt en een uitgeschreven in mijn kladblok... maar goed.. leermomentje![]()
Nee hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:04 schreef Casual-T het volgende:
Ik ben meer fan van Liga Evergreen!![]()
Of is dat heiligschennis hier ofzo?![]()
en wie moest er dit keer koffie halenquote:
Geen koffie, voor mij water en voor Damzkieee sju. Die draak moest alweer lopenquote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en wie moest er dit keer koffie halen![]()
jij bent zeker altijd de lulquote:
Kloptquote:
De DE site misschienquote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Hij is nu een andere site aan het zoeken omdat hij koffiemanager niet vertrouwt![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Hij is nu een andere site aan het zoeken omdat hij koffiemanager niet vertrouwt![]()
goed idee; een thee-managerquote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
Is er soms ook een Earl-grey-thee-met-een-roerstaafje-en-twee-zakjes-suiker-manager?![]()
Nee die DE manager komt niet door onze firewallquote:
dilemma's dilemma's dilemma'squote:Op maandag 2 april 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
En wij zuipen ook geen koffie dus
Een jus d' orange-die-al-bijna-over-datum-is-uit-de-koelkast-manager is er namelijk ook niet
Ik zit heel de dag op die staafies te kouwen, totdat ze in 100 zijn gedeeld oid. Kreeg er de eerste week helemaal blaren van in mn mond..quote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
Is er soms ook een Earl-grey-thee-met-een-roerstaafje-en-twee-zakjes-suiker-manager?![]()
maar het stilt de honger wel???quote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik zit heel de dag op die staafies te kouwen, totdat ze in 100 zijn gedeeld oid. Kreeg er de eerste week helemaal blaren van in mn mond..![]()
Die Peter is goed de sjaakquote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Even de koffiemanager uitgeprobeerd
1e keer Peter
2e keer Peter
3e keer Peter
4e keer Chantal
quote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik zit heel de dag op die staafies te kouwen, totdat ze in 100 zijn gedeeld oid. Kreeg er de eerste week helemaal blaren van in mn mond..![]()
Liep vorige week zónder door de gang, zei er iemand "zozo, zonder lepeltje op stap?"![]()
Denk steekproefsgewijsquote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ben benieuwd op welke criteria dat programmaatje selecteert
ha, een lotgenoot. Ik vreet die lepels ook altijd kapotquote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Liep vorige week zónder door de gang, zei er iemand "zozo, zonder lepeltje op stap?"![]()
vandaar dat jij altijd moet halenquote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet invullen of je dikke tieten hebt of niet.
Of de koffiemanager is een vrouw en heeft een hekel aan dikke tietenquote:
Minderwaardigheidscomplex is natuurlijk ook een optie..quote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of de koffiemanager is een vrouw en heeft een hekel aan dikke tieten
ofquote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of de koffiemanager is een vrouw en heeft een hekel aan dikke tieten
dat kan ookquote:Op maandag 2 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex is natuurlijk ook een optie..
Straks in de pauze kun je weer een beetje bijlezenquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Gelderland het volgende:
2e paasdag is toch ook een vrije dag of niet?
Jupquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Gelderland het volgende:
2e paasdag is toch ook een vrije dag of niet?
Oleeeeeeequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
en 2e pinksterdag, koninginnedag, hemelvaart en de dag na hemelvaart
Oleeeequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
dat is niet standaard een vrije dag, je moet vrij nemenquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
de dag na hemelvaart
Wij eisen dat gewoonquote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is niet standaard een vrije dag, je moet vrij nemen
sjweettoch, vrijdag = standaard vrijquote:
met hemelvaart en de dag na hemelvaart ben ik wel bezig voor stage, ware het niet in Sloveniëquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
als je er eentje tegenkomt dan schiet ie met bananenquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
In het bos, in het bos wonen indianen.. hoe gaat die ookal weer verder ??
quote:Op maandag 2 april 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je er eentje tegenkomt dan schiet ie met bananen
17 mei is hemelvaart en pinksteren is 27 meiquote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef francis997 het volgende:
wanneer is het eigenlijk hemelvaart, en pinksteren?
bij ons is er dan bijna niemand op school volgens mij (tijdens mijn tijd op de middelbare school ook niet, was ook een soort van 'standaard' vrije dagquote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef francis997 het volgende:
17 mei heb ik dus vrij van school, maar valt op een donderdag, dus vrijdag weer naar school![]()
meestal heb je dan gewoon vrij hoorquote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef francis997 het volgende:
17 mei heb ik dus vrij van school, maar valt op een donderdag, dus vrijdag weer naar school![]()
hey Sok41quote:Op maandag 2 april 2007 12:17 schreef Sok41 het volgende:
Hoera etens pauze /dance
Ze betaalt niet mee?quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het kost me wel wat duiten maar zo ver zeker nog de moeite waard![]()
had je nou nog een feauteau?quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het kost me wel wat duiten maar zo ver zeker nog de moeite waard![]()
hij dokt alles, dat is gentleman-stylequote:
dat gentleman-style sloeg op Sok41, ik ben het met jou eensquote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's belachelijke-style van dat meisje![]()
Neen, vorige keer zou en moest ze betalen.. Ze had een hekel aan vrouwen die nooit betalen.. Mooie eigenschapquote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's belachelijke-style van dat meisje![]()
wáárom, wáárom? Denk je nou echt dat het meisje je daardoor meer zal waarderen? Ik vind dat altijd zo'n omgekeerde-emancipatie-onzin. Echt onzin. Gewoon 50/50 +/-quote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zij betaalt wel mee, maar steek daar zelf vaak genoeg een stokje voorZoals ReM zegt
![]()
moest en zouquote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neen, vorige keer zou en moest ze betalen.. Ze had een hekel aan vrouwen die nooit betalen.. Mooie eigenschap![]()
ik vind 50-50 gewoon normaal eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
wáárom, wáárom? Denk je nou echt dat het meisje je daardoor meer zal waarderen? Ik vind dat altijd zo'n omgekeerde-emancipatie-onzin. Echt onzin. Gewoon 50/50 +/-
Kom vast door al die stomme films, aangezien je dat daar altijd in ziet.. Dus steek jij daar eens een stokje voor !quote:Op maandag 2 april 2007 12:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
moest en zou
Nah, da's wel goed van d'r![]()
Maar toch. Ik snap die gedachtengang nooit.
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 2 april 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Kom vast door al die stomme films, aangezien je dat daar altijd in ziet.. Dus steek jij daar eens een stokje voor !![]()
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..quote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je vandaag allemaal aan het doen dan?
quote:Op maandag 2 april 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..![]()
neej, nog niks gehaald.. nu ff een interview.. totzo!!quote:
?quote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Sok41 het volgende:
Wat is dat toch voor stomme eigenschap van de mens om zo te zenuwen soms..
(tevens: discuss!)
ik ga zo ook genieten van het zonnetjequote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Sweetbeach het volgende:
zo net lekker 3 kwartier pauze genomen20 minuten krantje gelezen en wat gegegeten en 25 minuten lekker buiten gelopen/gezeten
ben om 8.00 begonnen dus hoop 15.30 weer naar huis te gaan!!![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben vandaag zelfs op de fiets gekomenvorige weken altijd met de auto, terwijl het maar 5 min. fietsen is
voortaan ga ik dus ook met de fiets, als het weer het toelaatquote:Op maandag 2 april 2007 13:14 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga fietsen manJe lijkt mijn vader wel, die woont ook op 10 min fietsen van zijn werk. Maar hij gaat altijd met de bus of met de auto
Kon ik maar met de fiets of de auto..quote:Op maandag 2 april 2007 13:14 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga fietsen manJe lijkt mijn vader wel, die woont ook op 10 min fietsen van zijn werk. Maar hij gaat altijd met de bus of met de auto
Engelse werkwoorden behoren vervoegd te worden zoals Nederlandse werkwoorden. Gewoon even een van lieneliens tipsquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Goover het volgende:
tvp,
Stage begeleider is net voor de lunch weer vertrokken, net dus ff gelunched. Ik heb meteen wat opmerkingen op mijn stageverslag verwerkt. En nu is de ochtend alweer voorbij. Ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag vrij heb... maar eens navragen dus.
Werkenquote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je vandaag allemaal aan het doen dan?
quote:Op maandag 2 april 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..![]()
Gebakje eten, achteruit hangen op m´n stoel en een cultfilm kijken. En té slechte grappen en vieze verhalen aanhoren tussendoorquote:
in de film of IRL?quote:Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
En té slechte grappen en vieze verhalen aanhoren tussendoor
dus het is gelunchtquote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Engelse werkwoorden behoren vervoegd te worden zoals Nederlandse werkwoorden. Gewoon even een van lieneliens tips
wat komt er allemaal langs dan?quote:Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn aan het speculeren wat ik afgelopen donderdag zou hebben gedaan waardoor ik me vrijdag zo beroerd voelde. De meest vreemde scenario's komen langs
quote:
Dan heb ik een tijd lang geluncht als gelunched geschrevenquote:
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet wordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik een tijd lang geluncht als gelunched geschreven![]()
dat heb je met meerdere woordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet worden
Maar daarom is het zo fijn dat je Engelse werkwoorden gewoon zoals de Nederlandse moet vervoegenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet worden
wat is dan de verleden tijd van google?quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar daaro is het zo fijn dat je Engelse werkwoorden gewoon zoals de Nederlandse moet vervoegen
die eerste is het meest aannemelijk. Maar ik denk niet dat het ooit in het woordenboek gaat komenquote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is dan de verleden tijd van google?
googlede? googlete? Aangezien het nog spreektaal is, is dat nog niet helemaal duidelijk
Ja...quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
nog 3 uur olol
hierzo nog 2 uur te gaanquote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
nog 3 uur olol
hier nog 1:49quote:
hier loopt het al helemaal geen storm. Het lijkt wel een zondag. Alles gaat extra rustig, een collega doet er ong. 45 min. om een pc'tje te plaatsen..ik zelf ookquote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef Cuckoo het volgende:
Loopt hier vandaag nou niet bepaald storm...Kan me niet voorstellen dat iedereen zo druk isIkzelf overigens wel
![]()
Nog steeds mijn verslag aan het corrigerenquote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef francis997 het volgende:
[..]
hier loopt het al helemaal geen storm. Het lijkt wel een zondag. Alles gaat extra rustig, een collega doet er ong. 45 min. om een pc'tje te plaatsen..ik zelf ook![]()
en ik mag nu een pc'tj gaan verwijderen.
Toff manquote:
Ge0wntquote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef Cuckoo het volgende:
Naar mijn weten is de toko hier vrijdag gewoon open![]()
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neemquote:
zoals in het voetbal: 100% kansquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neem![]()
zoals lienelien ooit zei: heeftquote:Op maandag 2 april 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Zoals cruijf zei: Ieder voordeel heb z'n nadeel
Okquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neem![]()
krijg je ook geen stagevergoeding danquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
heeftquote:
Beterschap jongen!!quote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Jungs, ik ga naar huis. Heb het vandaag geprobeerd, maar vind het beter om thuis even uit te zieken.
Ik zwaai nog wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Jungs, ik ga naar huis. Heb het vandaag geprobeerd, maar vind het beter om thuis even uit te zieken.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
quote:
Dead Man Walkingquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, als je een wandelend lijk ziet, weet je dat ik het ben
Beterschapquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Klopt, moest dr nog ff extra om ''lachen''..quote:
Green Milequote:
was ook ff als zeik-opmerking bedoeldquote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef Sok41 het volgende:
Emz, check de uitspraak van cruijf.. Ik quote precies wat hij zei. heb* !
//doe even in je gedachten zijn manier van praten erbij..
quote:Op maandag 2 april 2007 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, moest dr nog ff extra om ''lachen''..
Hou je haaksquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, als je een wandelend lijk ziet, weet je dat ik het ben
en jij, al moeten lopen vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL, Damzkieee moet weer lopen met die koffiemanager![]()
![]()
Hoeveel keer heb jij al moeten lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL, Damzkieee moet weer lopen met die koffiemanager![]()
![]()
ein mahl, Damzkieee denk ik idd iets van 5 keerquote:
heb je het nu al over aankomende zondag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
volgens mij is het 5-1
Nee ik heb het over die 3-0 van begin Augustus.quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je het nu al over aankomende zondag?![]()
maar met die 5-1 wordt dat prima gecompenseerd hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die 3-0 van begin Augustus.
![]()
![]()
![]()
Top, wat doe je?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
zo, als het goed is, sta ik nu ook in de OP..
klopt het dat je bij de "Stagiaires die niets zeggen" staat?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
zo, als het goed is, sta ik nu ook in de OP..
quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt het dat je bij de "Stagiaires die niets zeggen" staat?
lol.. vroeger een wedstrijdje mee gedaan, maar die kon niet roeien met de riemen die hij hadquote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Boot ken jij toevallig ook Berend Bakboord ?
mooi werkquote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
ja, had ik mezelf geplaatst.. volgens mij ga ik hier flink spammen. zal het wel ff aanpassen
Jawel, 250 per maand...gemiddelde vergoeding dusquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
krijg je ook geen stagevergoeding dan?
idd nog maar 44 minutenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef francis997 het volgende:
zo, net ff pc'tje verwijderd. En nu ong. 40 min. wachten tot ik weg kan/mag, en dan huiswaarts![]()
nog 1:44 minutenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef francis997 het volgende:
zo, net ff pc'tje verwijderd. En nu ong. 40 min. wachten tot ik weg kan/mag, en dan huiswaarts![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
hier nog 41 minuutjes.. ik werk van half 8 tot 4 uur..
en ja, dat betekend om 5 uur uit de veren, 6 uur achter het stuur
Schrok al ff, wel naisquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jawel, 250 per maand...gemiddelde vergoeding dus![]()
die andere baan van mij is alleen op vrijdag+zaterdagquote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Nog ruim een uur
Dan door naar de volgende baan
je went er wel aan hoor.. elke zaterdag is het enigszins uitslapen.. 6 uur uit de veren, en kwart voor 7/ 7 uur achter het kleine stuur, om die 10 minuten later om te ruilen voor het grote stuur (vrachtauto )quote:
Dat wel, maar dan nog.. Elke dag kijk je wel ff op die wekker van: wtf, nu al dr uit..quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je went er wel aan hoor.. elke zaterdag is het enigszins uitslapen.. 6 uur uit de veren, en kwart voor 7/ 7 uur achter het kleine stuur, om die 10 minuten later om te ruilen voor het grote stuur (vrachtauto )
ik werk op de zaterdag als chauffeur bij De Winter Logistics (vroegâh de winter transport)
en betreft stagevergoeding.. ik krijg 350 bruto.. alleen heb ik berekend, dat ik aan het eind van mn stage ¤1K in de - ga, puur door benzineverbruik.. mn 1.3 Yaris (3 wk oud, inmiddels al 3300 KM op teller) zuipt 2 tanks per week er doorheen... 1:14 benzine doet au in je portomonnee als je eerst 1:20+ diesel had...
Van De Lier naar Hilversum is een aantal kilometertjes rijdenquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog.. Elke dag kijk je wel ff op die wekker van: wtf, nu al dr uit..
Is je stageplaats ook wel vrij ver weg dan? Daar wordt je idd niet vrolijk van!!!![]()
nuh, valt wel mee hoor.. StuFi en bijbaantje maken veel goed.. gelukkig betalen mn ouders alle kosten aan de auto op de benzine na.. had dat niet zo geweest, dan had ik geen nieuwe auto gehoeven.. kost me teveel..quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is een wat mindere situatie Bootje84...
Die Yaris gaat een stuk harder dan die Opel Comboquote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
93 om precies te zijn.. 186 per dag. 1:14 is dus 13 liter per dag ongeveer.. als je dan af en toe beetje sportief rijd, lees met piepende banden optrekken, dan vliegt het er wel rap doorheen...
wat ik wel cool vind van dit wagentje, is dat mn golf TDI 1.9 de 150 met moeite haalde, en deze met 2 vingers in zn grill 170 haalt.. 175 ook al gehaald, ff verder ga ik niet, ben zuinig op mn rijbewijs
[..]
nuh, valt wel mee hoor.. StuFi en bijbaantje maken veel goed.. gelukkig betalen mn ouders alle kosten aan de auto op de benzine na.. had dat niet zo geweest, dan had ik geen nieuwe auto gehoeven.. kost me teveel..
zóveel verdiend dat trucken óok weer niet
ik wilde net posten dat het leek alsof we vandaag dit topic niet vol zouden krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 15:34 schreef Casual-T het volgende:
Gaan we hem nog vol krijgen vandaag? Geloof het niet hé?
Scheur ik door de brennerpas, met mn 30 tonner dieselquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Sok41 het volgende:
Met de vlam in de pijp ?
ver van huis, maar in m'n sasquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Scheur ik door de brennerpas, met mn 30 tonner diesel
Ik heb het te druk vandaag, daar komt dat doorquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wilde net posten dat het leek alsof we vandaag dit topic niet vol zouden krijgen
Scheur ik door de Brennerpasquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Sok41 het volgende:
Met de vlam in de pijp ?
We gaan het gewoon proberen..quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
Denk het niet nee.
Of iedereen moet vanavond doorspammen
Wist ik welquote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
die opel combo was weer vóór de golf.. je loopt achter piet
boing boing (hakkûh en zaguhquote:Op maandag 2 april 2007 15:37 schreef Sok41 het volgende:
Toet toet !
3FMquote:
Wie niet waagt, wie niet wint...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
owja! scherp piet! scherpquote:Op maandag 2 april 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Had jij niet tijdens je vorige stage het voor elkaar gekregen om een boete te krijgen met de combo van de zaak..![]()
wat ik nu doe is school voor mijquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
Normaal heb ik rond deze tijd tentamentijd, en dat heb ik nu allemaal niet.
Behalve dat vroege opstaan valt het dus allemaal wel mee..
Of hebben jullie wel veel te doen op school buiten dit om?
Herkansingen nog, verder niks gelukkigquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
Das een goeiequote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
zo ken ik er nog een..
wat niet weet, wat niet deert,
wie niet wipt, masturbeert
Paar intervisie verslagen schrijven.. en een 3 tal stage verslagen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
rofl..quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
zo ken ik er nog een..
wat niet weet, wat niet deert,
wie niet wipt, masturbeert
Damzkieee herkent zichzelf in het stukjequote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
hij is gewoon wéér de sjaak hoor met koffiemanager![]()
Ik ben erelid van rukvereniging Het Slappe Handjequote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee herkent zichzelf in het stukje
[..]
Hmz, je moet t ook goed aanpakken.. Altijd potentiële houden voor het geval datquote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee herkent zichzelf in het stukje
[..]
k ben GVD geen aapquote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik loop trouwens alleen voor mn eigen drinken, want die aap hoeft niks
iedereen die nu ineens leest dat we vandaag GEEN topic vol gaan krijgen, gaat nu proberen mee te helpenquote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
In dit tempo gaan we het toch halen, hehe![]()
hoelang moet Damzkieee dan wel niet wachten?quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, je moet t ook goed aanpakken.. Altijd potentiële houden voor het geval dat![]()
Tot bubbelsquote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
gegroet allemaal, ik ga er zo vandoor nog ff paar minuutjes wachten
quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben erelid van rukvereniging Het Slappe Handje
Zoals ik zei: geduld is een schone zak.quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen die nu ineens leest dat we vandaag GEEN topic vol gaan krijgen, gaat nu proberen mee te helpen(want geen topic vol in 1 dag is wel een 'schande'
)
[..]
hoelang moet Damzkieee dan wel niet wachten?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
Latex!quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
als jij erelid bent, dan zal jouw zak idd wel 'schoon' zijnquote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik zei: geduld is een schone zak.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij erelid bent, dan zal jouw zak idd wel 'schoon' zijn![]()
ik ben ook weg, rustig aan mensen en bis morgen![]()
Heerlijk fitnessen, daarna beentjes lang uit op de bank. Jij/jullie?quote:
En ondertussen je aanmelden als steunend lid van mijn vereniging he.quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon henig an, beetje lamballen, beetje niksen enzo
Trainenquote:
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk fitnessen, daarna beentjes lang uit op de bank. Jij/jullie?
Vertel je t toch gewoon dat je ff niks wil doen. Klaar!quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Maarja, dat snapt zij niet..![]()
Om 9 uur naar bed om wat achterstallige slaap in te halenquote:
Mjah, wat het probleem is: we wonen niet zover van elkaar vandaan en zijn gewend om elkaar echt best wel veel te zien, ook omdat we niet zoveel te doen hadden voor school.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vertel je t toch gewoon dat je ff niks wil doen. Klaar!
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelfquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Als ze er is? Goed idee eigenlijk..quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelf
Doe Maar had een mooi liedje daarover.. Een nacht alleenquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqenquote:
Op de bank zitten?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqen!
quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hehe ja, dan gaat ze altijd zitten knipogen enzo dat ze naar boven wil..![]()
op de bank liggenquote:
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..quote:
Gezelliequote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
Hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
K wou net zeggen, komt er ook 1 met de deur in huis vallen. hoojquote:
Vrouwen he.quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..
Geilquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
goeie shit ouwe, wanneer ga je . . . .. . hmmmzzen ?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
effe knuffelenquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vrouwen he.
Knuffelen is een sport bij vrouwen![]()
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE RUUDJEEEUH
noem de andere 9 is dan?quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".![]()
quote:
wat een levenquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?quote:
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tjequote:
Gordonquote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tje![]()
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kortquote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?
mieter jezelf maar ff in de OPquote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kort)
ik ondersteun wel wat anders als je het niet erg vindt (doordenkertje)quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ondertussen je aanmelden als steunend lid van mijn vereniging he.
veel plezier bij de griekquote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet ineens haasten.. tot morgen lui !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |