Mjah, wat het probleem is: we wonen niet zover van elkaar vandaan en zijn gewend om elkaar echt best wel veel te zien, ook omdat we niet zoveel te doen hadden voor school.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vertel je t toch gewoon dat je ff niks wil doen. Klaar!
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelfquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Maarja, dat snapt zij niet..![]()
Als ze er is? Goed idee eigenlijk..quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelf
Doe Maar had een mooi liedje daarover.. Een nacht alleenquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Maarja, dat snapt zij niet..![]()
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqenquote:
Op de bank zitten?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqen!
quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hehe ja, dan gaat ze altijd zitten knipogen enzo dat ze naar boven wil..![]()
op de bank liggenquote:
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..quote:
Gezelliequote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
Hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
K wou net zeggen, komt er ook 1 met de deur in huis vallen. hoojquote:
Vrouwen he.quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..
Geilquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
goeie shit ouwe, wanneer ga je . . . .. . hmmmzzen ?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
effe knuffelenquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vrouwen he.
Knuffelen is een sport bij vrouwen![]()
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE RUUDJEEEUH
noem de andere 9 is dan?quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".![]()
quote:
wat een levenquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?quote:
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tjequote:
Gordonquote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tje![]()
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kortquote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?
mieter jezelf maar ff in de OPquote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kort)
ik ondersteun wel wat anders als je het niet erg vindt (doordenkertje)quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ondertussen je aanmelden als steunend lid van mijn vereniging he.
veel plezier bij de griekquote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet ineens haasten.. tot morgen lui !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |