ik wilde net posten dat het leek alsof we vandaag dit topic niet vol zouden krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 15:34 schreef Casual-T het volgende:
Gaan we hem nog vol krijgen vandaag? Geloof het niet hé?
Scheur ik door de brennerpas, met mn 30 tonner dieselquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Sok41 het volgende:
Met de vlam in de pijp ?
ver van huis, maar in m'n sasquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Scheur ik door de brennerpas, met mn 30 tonner diesel
Ik heb het te druk vandaag, daar komt dat doorquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wilde net posten dat het leek alsof we vandaag dit topic niet vol zouden krijgen
Scheur ik door de Brennerpasquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Sok41 het volgende:
Met de vlam in de pijp ?
We gaan het gewoon proberen..quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
Denk het niet nee.
Of iedereen moet vanavond doorspammen
Wist ik welquote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
die opel combo was weer vóór de golf.. je loopt achter piet
boing boing (hakkûh en zaguhquote:Op maandag 2 april 2007 15:37 schreef Sok41 het volgende:
Toet toet !
3FMquote:
Wie niet waagt, wie niet wint...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
owja! scherp piet! scherpquote:Op maandag 2 april 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Had jij niet tijdens je vorige stage het voor elkaar gekregen om een boete te krijgen met de combo van de zaak..![]()
wat ik nu doe is school voor mijquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
Normaal heb ik rond deze tijd tentamentijd, en dat heb ik nu allemaal niet.
Behalve dat vroege opstaan valt het dus allemaal wel mee..
Of hebben jullie wel veel te doen op school buiten dit om?
Herkansingen nog, verder niks gelukkigquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
Das een goeiequote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
zo ken ik er nog een..
wat niet weet, wat niet deert,
wie niet wipt, masturbeert
Paar intervisie verslagen schrijven.. en een 3 tal stage verslagen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Casual-T het volgende:
rofl..quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
zo ken ik er nog een..
wat niet weet, wat niet deert,
wie niet wipt, masturbeert
Damzkieee herkent zichzelf in het stukjequote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
hij is gewoon wéér de sjaak hoor met koffiemanager![]()
Ik ben erelid van rukvereniging Het Slappe Handjequote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee herkent zichzelf in het stukje
[..]
Hmz, je moet t ook goed aanpakken.. Altijd potentiële houden voor het geval datquote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee herkent zichzelf in het stukje
[..]
k ben GVD geen aapquote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik loop trouwens alleen voor mn eigen drinken, want die aap hoeft niks
iedereen die nu ineens leest dat we vandaag GEEN topic vol gaan krijgen, gaat nu proberen mee te helpenquote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
In dit tempo gaan we het toch halen, hehe![]()
hoelang moet Damzkieee dan wel niet wachten?quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, je moet t ook goed aanpakken.. Altijd potentiële houden voor het geval dat![]()
Tot bubbelsquote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
gegroet allemaal, ik ga er zo vandoor nog ff paar minuutjes wachten
quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben erelid van rukvereniging Het Slappe Handje
Zoals ik zei: geduld is een schone zak.quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen die nu ineens leest dat we vandaag GEEN topic vol gaan krijgen, gaat nu proberen mee te helpen(want geen topic vol in 1 dag is wel een 'schande'
)
[..]
hoelang moet Damzkieee dan wel niet wachten?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
Latex!quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
als jij erelid bent, dan zal jouw zak idd wel 'schoon' zijnquote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik zei: geduld is een schone zak.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij erelid bent, dan zal jouw zak idd wel 'schoon' zijn![]()
ik ben ook weg, rustig aan mensen en bis morgen![]()
Heerlijk fitnessen, daarna beentjes lang uit op de bank. Jij/jullie?quote:
En ondertussen je aanmelden als steunend lid van mijn vereniging he.quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon henig an, beetje lamballen, beetje niksen enzo
Trainenquote:
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk fitnessen, daarna beentjes lang uit op de bank. Jij/jullie?
Vertel je t toch gewoon dat je ff niks wil doen. Klaar!quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Maarja, dat snapt zij niet..![]()
Om 9 uur naar bed om wat achterstallige slaap in te halenquote:
Mjah, wat het probleem is: we wonen niet zover van elkaar vandaan en zijn gewend om elkaar echt best wel veel te zien, ook omdat we niet zoveel te doen hadden voor school.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vertel je t toch gewoon dat je ff niks wil doen. Klaar!
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelfquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Beetje relaxen inderdaad, ff stukje hardlopen erbij misschien. Lekker een avondje zonder vriendin, kan soms een verademing zijn eigenlijk na zo'n druk weekend..
Als ze er is? Goed idee eigenlijk..quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond op de bank gaan liggen, dan snapt ze het vanzelf
Doe Maar had een mooi liedje daarover.. Een nacht alleenquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqenquote:
Op de bank zitten?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook overkomen als: ik wil neuqen!
quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hehe ja, dan gaat ze altijd zitten knipogen enzo dat ze naar boven wil..![]()
op de bank liggenquote:
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..quote:
Gezelliequote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
Hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, dan ga ik wel beneden zitten bij mn ouders hehe. Wat ze juist wil is boven liggen, heel de avond op me 'hangen'. Wel leuk, maar soms heb ik daar gewoon geen zin in..![]()
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
K wou net zeggen, komt er ook 1 met de deur in huis vallen. hoojquote:
Vrouwen he.quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
13 maanden ongeveer. Meestal is het wel reuze gezellig hoor, daar niet van. Maar als ik moe ben heb ik daar gewoon geen zin in, maar dat is voor haar lastig te verwerken ofzo..
Geilquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
goeie shit ouwe, wanneer ga je . . . .. . hmmmzzen ?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Niet gescoord maar wel verzekerd voor een.. .. .. hmmz...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Sok41 het volgende:
hmmmmmmmm over 1:45 zit ik bij de griek.. op zn grieks weet ik nog niet
effe knuffelenquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vrouwen he.
Knuffelen is een sport bij vrouwen![]()
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE RUUDJEEEUH
noem de andere 9 is dan?quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Die kerel staat bij mij anders vrij hoog in de top-10 van irritante "BN'ers".![]()
quote:
wat een levenquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?quote:
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tjequote:
Gordonquote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik waag een poging: Kelly, Jensen, Joling, Patty "k*thoer" B., Louis van Gaal, Ali B., Beau van ED, Kwalbert. Hmm...nog 1tje![]()
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kortquote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor stage je doe je, als ik dat vragen mag?
mieter jezelf maar ff in de OPquote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik loop stage bij de provincie Zeeland, hier ben ik de prestatie-indicatoren van de 12 provincies aan het vergelijken en dan de beste voor Zeeland er uit pikken en aanbieden aan de directie (zo ongeveer ff in het kort)
ik ondersteun wel wat anders als je het niet erg vindt (doordenkertje)quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ondertussen je aanmelden als steunend lid van mijn vereniging he.
veel plezier bij de griekquote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet ineens haasten.. tot morgen lui !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |