?quote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Sok41 het volgende:
Wat is dat toch voor stomme eigenschap van de mens om zo te zenuwen soms..
(tevens: discuss!)
ik ga zo ook genieten van het zonnetjequote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Sweetbeach het volgende:
zo net lekker 3 kwartier pauze genomen20 minuten krantje gelezen en wat gegegeten en 25 minuten lekker buiten gelopen/gezeten
ben om 8.00 begonnen dus hoop 15.30 weer naar huis te gaan!!![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben vandaag zelfs op de fiets gekomenvorige weken altijd met de auto, terwijl het maar 5 min. fietsen is
voortaan ga ik dus ook met de fiets, als het weer het toelaatquote:Op maandag 2 april 2007 13:14 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga fietsen manJe lijkt mijn vader wel, die woont ook op 10 min fietsen van zijn werk. Maar hij gaat altijd met de bus of met de auto
Kon ik maar met de fiets of de auto..quote:Op maandag 2 april 2007 13:14 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga fietsen manJe lijkt mijn vader wel, die woont ook op 10 min fietsen van zijn werk. Maar hij gaat altijd met de bus of met de auto
Engelse werkwoorden behoren vervoegd te worden zoals Nederlandse werkwoorden. Gewoon even een van lieneliens tipsquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Goover het volgende:
tvp,
Stage begeleider is net voor de lunch weer vertrokken, net dus ff gelunched. Ik heb meteen wat opmerkingen op mijn stageverslag verwerkt. En nu is de ochtend alweer voorbij. Ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag vrij heb... maar eens navragen dus.
Werkenquote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je vandaag allemaal aan het doen dan?
quote:Op maandag 2 april 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..![]()
Gebakje eten, achteruit hangen op m´n stoel en een cultfilm kijken. En té slechte grappen en vieze verhalen aanhoren tussendoorquote:
in de film of IRL?quote:Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
En té slechte grappen en vieze verhalen aanhoren tussendoor
dus het is gelunchtquote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Engelse werkwoorden behoren vervoegd te worden zoals Nederlandse werkwoorden. Gewoon even een van lieneliens tips
wat komt er allemaal langs dan?quote:Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn aan het speculeren wat ik afgelopen donderdag zou hebben gedaan waardoor ik me vrijdag zo beroerd voelde. De meest vreemde scenario's komen langs
quote:
Dan heb ik een tijd lang geluncht als gelunched geschrevenquote:
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet wordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik een tijd lang geluncht als gelunched geschreven![]()
dat heb je met meerdere woordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet worden
Maar daarom is het zo fijn dat je Engelse werkwoorden gewoon zoals de Nederlandse moet vervoegenquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij weten heel veel mensen niet hoe het echt goed geschreven moet worden
wat is dan de verleden tijd van google?quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar daaro is het zo fijn dat je Engelse werkwoorden gewoon zoals de Nederlandse moet vervoegen
die eerste is het meest aannemelijk. Maar ik denk niet dat het ooit in het woordenboek gaat komenquote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is dan de verleden tijd van google?
googlede? googlete? Aangezien het nog spreektaal is, is dat nog niet helemaal duidelijk
Ja...quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
nog 3 uur olol
hierzo nog 2 uur te gaanquote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
nog 3 uur olol
hier nog 1:49quote:
hier loopt het al helemaal geen storm. Het lijkt wel een zondag. Alles gaat extra rustig, een collega doet er ong. 45 min. om een pc'tje te plaatsen..ik zelf ookquote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef Cuckoo het volgende:
Loopt hier vandaag nou niet bepaald storm...Kan me niet voorstellen dat iedereen zo druk isIkzelf overigens wel
![]()
Nog steeds mijn verslag aan het corrigerenquote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef francis997 het volgende:
[..]
hier loopt het al helemaal geen storm. Het lijkt wel een zondag. Alles gaat extra rustig, een collega doet er ong. 45 min. om een pc'tje te plaatsen..ik zelf ook![]()
en ik mag nu een pc'tj gaan verwijderen.
Toff manquote:
Ge0wntquote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef Cuckoo het volgende:
Naar mijn weten is de toko hier vrijdag gewoon open![]()
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neemquote:
zoals in het voetbal: 100% kansquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neem![]()
zoals lienelien ooit zei: heeftquote:Op maandag 2 april 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Zoals cruijf zei: Ieder voordeel heb z'n nadeel
Okquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen 40-uurs dienstverband heb, en dus in principe zelf mag weten wanneer ik kom, bestaat de kans dat vrijdag mooi vrij neem![]()
krijg je ook geen stagevergoeding danquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
heeftquote:
Beterschap jongen!!quote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Jungs, ik ga naar huis. Heb het vandaag geprobeerd, maar vind het beter om thuis even uit te zieken.
Ik zwaai nog wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Jungs, ik ga naar huis. Heb het vandaag geprobeerd, maar vind het beter om thuis even uit te zieken.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
quote:
Dead Man Walkingquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, als je een wandelend lijk ziet, weet je dat ik het ben
Beterschapquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Freshthinking het volgende:
Klopt, moest dr nog ff extra om ''lachen''..quote:
Green Milequote:
was ook ff als zeik-opmerking bedoeldquote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef Sok41 het volgende:
Emz, check de uitspraak van cruijf.. Ik quote precies wat hij zei. heb* !
//doe even in je gedachten zijn manier van praten erbij..
quote:Op maandag 2 april 2007 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, moest dr nog ff extra om ''lachen''..
Hou je haaksquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, als je een wandelend lijk ziet, weet je dat ik het ben
en jij, al moeten lopen vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL, Damzkieee moet weer lopen met die koffiemanager![]()
![]()
Hoeveel keer heb jij al moeten lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL, Damzkieee moet weer lopen met die koffiemanager![]()
![]()
ein mahl, Damzkieee denk ik idd iets van 5 keerquote:
heb je het nu al over aankomende zondag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
volgens mij is het 5-1
Nee ik heb het over die 3-0 van begin Augustus.quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je het nu al over aankomende zondag?![]()
maar met die 5-1 wordt dat prima gecompenseerd hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die 3-0 van begin Augustus.
![]()
![]()
![]()
Top, wat doe je?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
zo, als het goed is, sta ik nu ook in de OP..
klopt het dat je bij de "Stagiaires die niets zeggen" staat?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
zo, als het goed is, sta ik nu ook in de OP..
quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt het dat je bij de "Stagiaires die niets zeggen" staat?
lol.. vroeger een wedstrijdje mee gedaan, maar die kon niet roeien met de riemen die hij hadquote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Boot ken jij toevallig ook Berend Bakboord ?
mooi werkquote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
ja, had ik mezelf geplaatst.. volgens mij ga ik hier flink spammen. zal het wel ff aanpassen
Jawel, 250 per maand...gemiddelde vergoeding dusquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
krijg je ook geen stagevergoeding dan?
idd nog maar 44 minutenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef francis997 het volgende:
zo, net ff pc'tje verwijderd. En nu ong. 40 min. wachten tot ik weg kan/mag, en dan huiswaarts![]()
nog 1:44 minutenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef francis997 het volgende:
zo, net ff pc'tje verwijderd. En nu ong. 40 min. wachten tot ik weg kan/mag, en dan huiswaarts![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
hier nog 41 minuutjes.. ik werk van half 8 tot 4 uur..
en ja, dat betekend om 5 uur uit de veren, 6 uur achter het stuur
Schrok al ff, wel naisquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jawel, 250 per maand...gemiddelde vergoeding dus![]()
die andere baan van mij is alleen op vrijdag+zaterdagquote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Nog ruim een uur
Dan door naar de volgende baan
je went er wel aan hoor.. elke zaterdag is het enigszins uitslapen.. 6 uur uit de veren, en kwart voor 7/ 7 uur achter het kleine stuur, om die 10 minuten later om te ruilen voor het grote stuur (vrachtauto )quote:
Dat wel, maar dan nog.. Elke dag kijk je wel ff op die wekker van: wtf, nu al dr uit..quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je went er wel aan hoor.. elke zaterdag is het enigszins uitslapen.. 6 uur uit de veren, en kwart voor 7/ 7 uur achter het kleine stuur, om die 10 minuten later om te ruilen voor het grote stuur (vrachtauto )
ik werk op de zaterdag als chauffeur bij De Winter Logistics (vroegâh de winter transport)
en betreft stagevergoeding.. ik krijg 350 bruto.. alleen heb ik berekend, dat ik aan het eind van mn stage ¤1K in de - ga, puur door benzineverbruik.. mn 1.3 Yaris (3 wk oud, inmiddels al 3300 KM op teller) zuipt 2 tanks per week er doorheen... 1:14 benzine doet au in je portomonnee als je eerst 1:20+ diesel had...
Van De Lier naar Hilversum is een aantal kilometertjes rijdenquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog.. Elke dag kijk je wel ff op die wekker van: wtf, nu al dr uit..
Is je stageplaats ook wel vrij ver weg dan? Daar wordt je idd niet vrolijk van!!!![]()
nuh, valt wel mee hoor.. StuFi en bijbaantje maken veel goed.. gelukkig betalen mn ouders alle kosten aan de auto op de benzine na.. had dat niet zo geweest, dan had ik geen nieuwe auto gehoeven.. kost me teveel..quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is een wat mindere situatie Bootje84...
Die Yaris gaat een stuk harder dan die Opel Comboquote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
93 om precies te zijn.. 186 per dag. 1:14 is dus 13 liter per dag ongeveer.. als je dan af en toe beetje sportief rijd, lees met piepende banden optrekken, dan vliegt het er wel rap doorheen...
wat ik wel cool vind van dit wagentje, is dat mn golf TDI 1.9 de 150 met moeite haalde, en deze met 2 vingers in zn grill 170 haalt.. 175 ook al gehaald, ff verder ga ik niet, ben zuinig op mn rijbewijs
[..]
nuh, valt wel mee hoor.. StuFi en bijbaantje maken veel goed.. gelukkig betalen mn ouders alle kosten aan de auto op de benzine na.. had dat niet zo geweest, dan had ik geen nieuwe auto gehoeven.. kost me teveel..
zóveel verdiend dat trucken óok weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |