Minderwaardigheidscomplex is natuurlijk ook een optie..quote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of de koffiemanager is een vrouw en heeft een hekel aan dikke tieten
ofquote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of de koffiemanager is een vrouw en heeft een hekel aan dikke tieten
dat kan ookquote:Op maandag 2 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex is natuurlijk ook een optie..
Straks in de pauze kun je weer een beetje bijlezenquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Gelderland het volgende:
2e paasdag is toch ook een vrije dag of niet?
Jupquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Gelderland het volgende:
2e paasdag is toch ook een vrije dag of niet?
Oleeeeeeequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
en 2e pinksterdag, koninginnedag, hemelvaart en de dag na hemelvaart
Oleeeequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
dat is niet standaard een vrije dag, je moet vrij nemenquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
de dag na hemelvaart
Wij eisen dat gewoonquote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is niet standaard een vrije dag, je moet vrij nemen
sjweettoch, vrijdag = standaard vrijquote:
met hemelvaart en de dag na hemelvaart ben ik wel bezig voor stage, ware het niet in Sloveniëquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jup
als je er eentje tegenkomt dan schiet ie met bananenquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
In het bos, in het bos wonen indianen.. hoe gaat die ookal weer verder ??
quote:Op maandag 2 april 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je er eentje tegenkomt dan schiet ie met bananen
17 mei is hemelvaart en pinksteren is 27 meiquote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef francis997 het volgende:
wanneer is het eigenlijk hemelvaart, en pinksteren?
bij ons is er dan bijna niemand op school volgens mij (tijdens mijn tijd op de middelbare school ook niet, was ook een soort van 'standaard' vrije dagquote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef francis997 het volgende:
17 mei heb ik dus vrij van school, maar valt op een donderdag, dus vrijdag weer naar school![]()
meestal heb je dan gewoon vrij hoorquote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef francis997 het volgende:
17 mei heb ik dus vrij van school, maar valt op een donderdag, dus vrijdag weer naar school![]()
hey Sok41quote:Op maandag 2 april 2007 12:17 schreef Sok41 het volgende:
Hoera etens pauze /dance
Ze betaalt niet mee?quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het kost me wel wat duiten maar zo ver zeker nog de moeite waard![]()
had je nou nog een feauteau?quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het kost me wel wat duiten maar zo ver zeker nog de moeite waard![]()
hij dokt alles, dat is gentleman-stylequote:
dat gentleman-style sloeg op Sok41, ik ben het met jou eensquote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's belachelijke-style van dat meisje![]()
Neen, vorige keer zou en moest ze betalen.. Ze had een hekel aan vrouwen die nooit betalen.. Mooie eigenschapquote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's belachelijke-style van dat meisje![]()
wáárom, wáárom? Denk je nou echt dat het meisje je daardoor meer zal waarderen? Ik vind dat altijd zo'n omgekeerde-emancipatie-onzin. Echt onzin. Gewoon 50/50 +/-quote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zij betaalt wel mee, maar steek daar zelf vaak genoeg een stokje voorZoals ReM zegt
![]()
moest en zouquote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neen, vorige keer zou en moest ze betalen.. Ze had een hekel aan vrouwen die nooit betalen.. Mooie eigenschap![]()
ik vind 50-50 gewoon normaal eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
wáárom, wáárom? Denk je nou echt dat het meisje je daardoor meer zal waarderen? Ik vind dat altijd zo'n omgekeerde-emancipatie-onzin. Echt onzin. Gewoon 50/50 +/-
Kom vast door al die stomme films, aangezien je dat daar altijd in ziet.. Dus steek jij daar eens een stokje voor !quote:Op maandag 2 april 2007 12:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
moest en zou
Nah, da's wel goed van d'r![]()
Maar toch. Ik snap die gedachtengang nooit.
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 2 april 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Kom vast door al die stomme films, aangezien je dat daar altijd in ziet.. Dus steek jij daar eens een stokje voor !![]()
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..quote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je vandaag allemaal aan het doen dan?
quote:Op maandag 2 april 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval aan het werk, dus dat is alvast een stukje emancipatie..![]()
neej, nog niks gehaald.. nu ff een interview.. totzo!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |