quote:
Me too.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn god ik zit even dat profiel te lezen van die trut uit Engeland..... Is dat niet aan te geven bij de moderators? Ik vind dat echt zo ongeloofelijk asociaal. Ik zou daar niet eens een kaartje heen sturen. Dan maar op expired. Gadver wat denkt die wel niet.
Geboortedatum: 16-05-1972quote:
Is aangegevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn god ik zit even dat profiel te lezen van die trut uit Engeland..... Is dat niet aan te geven bij de moderators? Ik vind dat echt zo ongeloofelijk asociaal. Ik zou daar niet eens een kaartje heen sturen. Dan maar op expired. Gadver wat denkt die wel niet.
Jij denkt echt dat mensen boven de 23 alleen maar nette woorden in hun mond nemenquote:
Juist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat mensen boven de 23 alleen maar nette woorden in hun mond nemen![]()
Niet zo met complimentjes strooien he.quote:
Dat ziet er erg leuk uit Tammy!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef Tammymara het volgende:
knip
Ik heb trouwens op het PCforum al heel erg opgeschept over mijn "creatie", ik kan m hier niet plaatsen want Imageschackfotos pakt ie niet,maar misschien dat jullie op mijn site kunnen kijken:
http:// mamatammy.punt.nl , Sorry maar ik ben er ook zooooo trots op
Wow, wat een werkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Wat een K-wijf zeg!
Die zou idd geen kaartje van me krijgen als ik er eentje aan haar moest sturen!
Dan wachtte ik wel tot die expired was.
Ik heb trouwens op het PCforum al heel erg opgeschept over mijn "creatie", ik kan m hier niet plaatsen want Imageschackfotos pakt ie niet,maar misschien dat jullie op mijn site kunnen kijken:
http:// mamatammy.punt.nl , Sorry maar ik ben er ook zooooo trots op
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat mensen boven de 23 alleen maar nette woorden in hun mond nemen![]()
Ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:41 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindpost!
Ik heb sinds een week ofzo weer een kaart travelling. Die gaat gelijk naar Finland.
Deze?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef Tammymara het volgende:
Hebben jullie op het NL forum die mededeling van die supermoderator gezien?Helemaal bovenaan
Jaquote:Message for all forum members
The Postcrossing Team and they are Paulo, Ana, Soili (Soilian), Vicki (Mundoo), and Debashis (Gridlock) are thrilled and pleased to have so many Finnish members of postcrossing.
Finland has shown the rest of the world how great their country is through their enthusiasm, postcards, friendliness and sheer numbers of people participating in this great communication project.
We are sick to death of the lesser country members going on and on and on about 'oh no, another card to/from Finland'. So what!
From my perspective in Australia it a sheer pleasure not to be complaining about 'not another card to/from USA' (no offence to the USA members but that is what most of Australia's perspective seems to come from) or the Finland members not complaining about 'oh no, not another card to/from Germany' and the USA members not complaining about 'oh no not another card to/from The Netherlands'
Paulo is well aware of the complaints of the minority members, Paulo has tried to make it fair to the rest of the world without placing a burden on the Finnish members enthusiasm. He is doing the absolute best he can with the addresses that are given out.
Having many users (in Finland) is actually a good thing for postcrossing: the bigger the community, the better; and this is about postcards and people, not just countries, right?
If the amount of users is unbalanced, blaming Finland doesn't solve the problem.
I wish those complaining users used their energy to advertise postcrossing in their own countries instead of complaining about the fact that Finland has lots of postcrossers. It doesn't help Paulo or Postcrossing and doesn't help themselves either.
The answer is recruit more members from your country.
Ik heb tot nu toe 3 of 4 verlopen kaarten gehad (waarvan er eentje ineens na 127 dagen ofzo alsnog werd geregistreerd). Op totaal 167 verzonden kaarten valt het dus wel mee bij mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe vaak verloopt een kaartje bij jullie eigenlijk ? Vraag me af wat het gemiddelde is namelijk
Heb een kaartje naar Amerika staan wat volgens mij al ernstig lang onderweg is(Een dag of 10)
![]()
En waarom wordt ik niet in de OP genoemd ?
Of moet ik mij dan aanmelden als verslaafde![]()
Das oud nieuws,Dat mag ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Whiskers het volgende:
okeeh, ik word een klein beetje moe van het forum. Nou moet ik opeens namen van mensen aan wie ik dngen gestuurd hebt en dingen van ontvangen heb, verwijderen uit mijn signature...?
Ya, ik ben er nu ook alweer over heenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Das oud nieuws,Dat mag ik ook niet
Ik had een heel mooi lijstje gemaakt wat ik nog tegoed had, en toen kreeg ik een bericht dat het te lang was en dat ik geen namen mocht noemen en daarom alles weg moest halen.
Tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ya, ik ben er nu ook alweer over heen![]()
![]()
Blijkbaar is de discussie weer opgelaaid in het feedback forum over een user die wel tagt (tagde) en niks (meer) stuurt. Goh...
Vervelend, zulke mensen maar dan denk ik maar aan de mensen die wel gewoon eerlijk zijn en dat zijn de meeste mensen gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegoed.![]()
Ach ja..ik zal d'r maar niet van wakker liggen.![]()
Ik zit op mijn werk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
genieten jullie ook zo van dat heerlijke weer?
Hoezo ? ..vertel !quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Muck het volgende:
ah tof
* muck is stiekem heel erg gek op noorwegen
ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar Noorwegen en het is daar gewoon zo ongelofelijk mooi hequote:
Cool !quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Sonja27 het volgende:
Kaartjes uit Canada, Bosnia Herzegovina en Zwitserland!!!
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Smittend het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Zandermatt allemaal items topics aan het openen is ..ze was geloof ik niet helemaal betrouwbaar.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.![]()
Ik zag 't ...ben benieuwd of een mod het weg gaat halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhouden![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik scheld niet, ik vloek niet, en volgens hun eigen regels ( unfair user topic) mag je alleen maar niet vloeken en dat doe ik niet
Daarom postte ik het ookquote:
Het was ook niet zo dat ik echt blij was dat er geen post wasquote:
quote:Hello! You are the first person on PC without a name! Hereby a card from lovely Holland. Many nice canals, coffeeshops and tulips. Cheers Jeroen
Een soort AA maar dan PAquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Miwaki het volgende:
Trouwens, wat is Postcrossers Anonymous?
Man het was gewoon geweldig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Welkom, miwaki!
En Sonja, Paul is zoooo goed!Dat moet helemaal goedkomen!
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zat vandaag naast een Helga in de trein. Gelukkig was ze blond en Nederlands.![]()
huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Maar dat wordt wat lastig aangezien die voorstelling gisteren was!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaan![]()
quote:*I'm waiting for: TingeZ (christmas present...); MZebra (country speciality ~ magnet); laura50023 (big offer ~ magnet); brightsun (fridge magnet); Lynnyrd (souvenir magnet); maramelie (color surprise); diamondsapril4 (bookmark); Lolobili (cheap items); gilbertofrade (magnet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Mijn eerste kaartje uit Japan gekregen !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Kaartje uit Finland gekregen(Helsinki)
Gisteren eigenlijk al gekregen; maar kon hem vandaag pas registreren
*mompeld* Haaksbergen en omgeving geen stroom enzo; het is net een derderangs bananenrepubliek waar wij in leven als je kijkt naar de stroomvoorziening*/mompeld*
En ik wou graag een inschrijfformulier voor de P.A. (Postcrossers Anonymous) aan vragen want ik denk dat ik officieel verslaafd ben![]()
![]()
Dát vind ik nou leuk aan Postcrossing, die enthousiaste reacties van de mensen aan wie je een kaart gestuurd hebt!quote:Hallo! Thanks a lot for the funny de ballen -card! This is just the thing I love about postcrossing: I would have never ever heard of de ballen if I did not get this card from you!
All the best to you, Happy Easter and "de ballen"!
Maria
Ja in dat dorpje tussen jouw woonplaats en mijn werk inquote:
Ik weet dat de admins het over de lange onderschriften gehad hebben en dat ze dat liever niet hebben dus ik denk dat ze sowieso iedereen met een te lang onderschrift een berichtje sturen met de vraag om hem in te korten of te verwijderen. En de namen in de onderschriften zijn eigenlijk een soort "blacklists" dus die mogen ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef Tammymara het volgende:
Ik snap dat niet hoor, Ik krijg een berichtje dat ik al die namen uit mijn onderschrift moet halen ( toch redelijk newbee) en iemand met 500-nogwat gepostte reacties (souvenir fridgemagnet) die heeft dit staan:
[..]
en dat mag wel? Vava? hoe zit dat of weet jij dat ook niet?
En verder: het lijkt wel of de kaartjes helemaal niet geregistreerd worden bij mij
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik had een kaart gestuurd naar een user in Finland met daarop een schaal bitterballen voorzien van prikkertjes, met daarop de tekst "DE BALLEN UIT OOSTERHOUT" - op de achterkant geschreven wat 'de ballen' betekent en dat bitterballen een lokale snack zijn.
Kaart is aangekomen bij de geadresseerde, en ik krijg dit berichtje terug:
[..]
Dát vind ik nou leuk aan Postcrossing, die enthousiaste reacties van de mensen aan wie je een kaart gestuurd hebt!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:25 schreef Smittend het volgende:
[..]
Da's heel knap .. iemand van 2 jaar oud die al kan schrijven en elektromonteur is.![]()
Zoiets zei je de vorige keer ook meen ik me te herinnerenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Zoiets zei je de vorige keer ook meen ik me te herinneren![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij want ik ga op 30/03/08 (nog 363 dagen idd) naar Cirque du Soleil in Amsterdam
net kaarten besteld, 4e rij en zicht van voor
![]()
![]()
![]()
Met veel pk'squote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef Vava het volgende:
Met hoeveel paarden moeten ze je naar Amsterdam slepen![]()
Wow, dat is wel enorm lange termijn planningquote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij want ik ga op 30/03/08 (nog 363 dagen idd) naar Cirque du Soleil in Amsterdam
net kaarten besteld, 4e rij en zicht van voor
![]()
![]()
![]()
Maar wel een goede plekquote:Op zondag 1 april 2007 11:35 schreef Fannetje het volgende:
Wow, dat is wel enorm lange termijn planning![]()
Oja! Ik ookquote:Het is april! En dat betekent dat ik volgende maand al op vakantie ga!
preciesquote:
Dat zijn erg gezellige bankjes!quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Smittend het volgende:
Ow ja ..en een leuk bankje voor buiten gekocht..zo eentje met een tafeltje ertussen.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:12 schreef Miwaki het volgende:
Joepie! Het eerste kaartje dat ik verstuurd heb is aangekomen..in Zweden.![]()
Nu nog wachten op het eerste kaartje dat ik moet ontvangen![]()
Ik zou dan nog ff wachten met een kaartje sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Vava het volgende:
Hmm.... die Braziliaanse heeft een leeg profiel en laatst ingelogd op 13 maart......
Wat snap je niet ?..hier in de openingspost staat een heleboel uitgelegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef sararaats het volgende:
ik snap het niet helemaal
ik heb dan ook m'n profiel verwijderd
nou, veel te leuk om te stoppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wat snap je niet ?..hier in de openingspost staat een heleboel uitgelegd.
En als je het dan nog niet snapt vraag 't gewoon aan een van ons.![]()
Pakketjes kunnen nog steeds standaard verstuurd worden hoor, ook buiten Europa. Ik heb van de week nog iets standaard verstuurd naar Canada en Amerika.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Vava het volgende:
Wel jammer dat pakketjes buiten Europa per se met priority verstuurd moeten worden, dat was vorig jaar nog niet en aangezien het nauwelijks uitmaakte in reistijd stuurde ik niks met priority. Maar ach, zoveel pakketjes verstuur ik niet![]()
Hmm ja, of gewoon een kaart die niet zo mooi isquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik zou dan nog ff wachten met een kaartje sturen.
Als ze binnenkort weer inlogt kan je erover na gaan denken een kaart te sturen, maar ik denk dat 't iemand is die 't concept van postcrossen niet begrepen heeft.
Ah zo, ik ging ervan uit dat het dan ook voor de pakketjes zou geldenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Pakketjes kunnen nog steeds standaard verstuurd worden hoor, ook buiten Europa. Ik heb van de week nog iets standaard verstuurd naar Canada en Amerika.
Kijk maar hier:
http://www.tntpost.nl/voo(...)sturen/pakket-basis/
De standaard optie is alleen vervallen voor briefpost. Dus meer dan 13,50 hoef je nooit te betalen voor een pakketje naar het buitenland.
Dat heb ik ook elke keer als ik ergens Finland hoor of ziequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit net een interview met mijn Clouseau helden te lezen en daarin wordt ze gevraagd of ze nog een keer een engelse plaat willen maken waarop Koen antwoord geen zin meer te hebben om 4 dagen promo te gaan doen in Finland! Ik moest echt keihard lachen![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Vava het volgende:
Volgens mij gaan jullie een dagje naar Finland![]()
Dagje rondlopen in Helsinki of Tampere zal wonderen doenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga i kze allemaal vertellen dat ze een beetje moeten minderen met postcrossen
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Dagje rondlopen in Helsinki of Tampere zal wonderen doenhet lijkt wel of elke Fin aan Postcrossing doet
absoluutquote:Hier doen we in elk geval goed werk (via dit topic) meer Nederlanders om de verhoudingen wat bij te stellen
![]()
hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef Vava het volgende:
Best jammer dat de internationale meet in Boedapest is, Helsinki was meer gepast geweest![]()
nee, en de meest gestelde vraag is: "wat schrijf je er dan op?!"quote:Ik probeer ook vrienden en bekenden enz... aan het postcrossen te krijgen maar de meesten begrijpen niet dat ik het leuk vind om kaarten van vreemden te krijgen![]()
Zoals ?quote:
Nee, die doe ik "erbij"quote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
En stuur je zo'n 10 cent noteboekje dan voor een tag? Daar zou ik eerlijk gezegd niet erg blij mee zijn, die dingen zijn vaak toch van slechte kwaliteit.
het idd meer de porto dan het spul zelf.... hier hebben we de action, met leuk spul in die prijsklasse....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Tammymara het volgende:
Wendytje:
Het Taggen zelf kost me (bijna) niks want ik haal bijna alle dingen in z'o'n euro winkel, en doe dan ook alleen met die tags mee waar ik die dingen voor heb,Magneetjes 10 voor een euro en zo, en bijv noteboekjes van 8 voor een euro, en de porto doet die kennis van me, omdat ie hier altijd mag mee-eten en zo, die wilde wat terugdoen
kost mij dus alleen enveloppen en die dingetjes voor het taggen maar das de moeite niet.Maar als je ook de porto zelf betalen moet, kan ik het me wel voorstellen dat het te duur is ja.
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee, die doe ik "erbij"
Bijvoorbeeld als ik een souvenierpen opstuur, of ik had laatst leuke potloden met een hangertje eraan,In de suprisemix doe ik ze erbij,beetje als opvulling.Maar "daar zou ik eerlijk gezegd niet blij mee zijn" zou ik niet zo ard roepen, je moet af en toe eens zien wat ik voor rommel krijg.Ik ben overal blij mee maar sommige dingen zijn gewoon van "ik heb die ring zelf gedragen en nu vind ik m niet leuk meer omdat ie groen is en stuur ik m jou" of gewoon als "girlytag" een velletje stickers.....
Zou ik blijer zijn met zo'n boekje
Voor postzegels hoef je de deur niet uitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:12 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet nog postzegels en kaartje kopen, alleen geen tijd
Wie..wie wie...???quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
Ik heb natuurlijk ook wel eens rommel gekregen, maar meestal zijn het toch echt leuke dingen hoor.
Ik stel de vraag trouwens omdat er (achter de schermen, via U2U) nogal veel gedoe is om een postcrosser die blijkbaar naar iedereen 'junk' stuurt. Behoorlijk dilemma.. moet je zo'n persoon aanspreken, negeren, niet meer mee laten doen aan swaps, aanspreken?
Sorry, dat kan ik echt niet zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:26 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wie..wie wie...???
Ik ben niet nieuwsgierig hoor.![]()
Zulke dingen vallen mij dus echt niet op..kan je me geen berichtje sturen ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik echt niet zeggenNiemand van hier overigens hoor
't Zal misschien wel vanzelf duidelijk worden als je goed oplet.
En met 'junk' bedoel ik dan niet echt rotzooi, maar inderdaad zeer goedkoop spul, hoewel er bijvoorbeeld is afgesproken om een minimum bedrag van ¤8 aan te houden. Als je dan iets stuurt wat ¤1 kost, ben je i.m.o. niet goed bezig
ja, en dan ook nog in koeienletters en alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
Dat PC forum.
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=11495
Dat valt mij inderdaad ook op, mensen met een sig die 2 of 3 keer zo groot is als het geplaatste bericht. Zwaar irritant.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Postcrossing is best grappig; ik kreeg een kaartje van ene Yuko uit Japan.
Mijn eerste kaart uit die regio was er erg blij mee en heb dus ook een leuke reactie gegeven![]()
In mijn reactie stond iets in de trend van als je wilt dat ik een kaartje uit het verre nederland stuur laat het dan maar horenplease contact me than on : <insert mailadres>
Heb daar vandaag pas een reactie op gekregen.
---------------------------------------------------------------------
Thank you very much for your message!
Really? Thank you!!Blij!!
Please send some postcard of you to me!
wind mill..How nice^^
(sorry my bad english)
Tot ziens.
Take care yokko(yoko)
---------------------------------------------------------------------Ik vind hem grappig
![]()
Die afteldingetjes idd, gelukkig kan dat op Fok! nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en dan ook nog in koeienletters en alle kleuren van de regenboog
heel leuk dat je een kind krijgt, of je konijn 26 wordt of je hond over zoveel dagen zijn staart geknipt wordt of weet ik veel, maar donder op met die aftel-dingetjes
das leuk voor jezelf, maar niet voor de rest van de wereld
Ahhh dat is schattigquote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Postcrossing is best grappig; ik kreeg een kaartje van ene Yuko uit Japan.
Mijn eerste kaart uit die regio was er erg blij mee en heb dus ook een leuke reactie gegeven![]()
In mijn reactie stond iets in de trend van als je wilt dat ik een kaartje uit het verre nederland stuur laat het dan maar horenplease contact me than on : <insert mailadres>
Heb daar vandaag pas een reactie op gekregen.
---------------------------------------------------------------------
Thank you very much for your message!
Really? Thank you!!Blij!!
Please send some postcard of you to me!
wind mill..How nice^^
(sorry my bad english)
Tot ziens.
Take care yokko(yoko)
---------------------------------------------------------------------Ik vind hem grappig
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Fannetje het volgende:
Weten jullie al dat ik over precies een maand in het vliegtuig zit naar Orlando?
thank god for thatquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Die afteldingetjes idd, gelukkig kan dat op Fok! niet
my god, dat is bijna nog stommerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Vava het volgende:
In OUD vooral ja, nu hebben ze vaak linkjes naar zo'n afteldingetje![]()
Dat is ook erg gaaf! Wellicht kom ik daar deze zomer nogquote:Op donderdag 5 april 2007 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik zit over een maand in Istanbul![]()
O en geen post...
vava, wanneer wordt je kind geboren?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Vava het volgende:
Ik zou het zelf nou ook nooit doenAls men wil weten wanneer mijn kind geboren wordt mogen ze het aan me vragen
![]()
dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Vava het volgende:
Best eng hoorzo'n feest waar alleen maar mensen lopen die "op zoek" zijn
![]()
dat gevoel heb ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Vava het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er op zo'n feest allemaal mensen lopen die echt te sneu zijn ofzodat ze het als laatste redmiddel zien en dat ze denken dat iedereen er daar zo over denkt
![]()
is misschien helemaal niet zo maar zo'n idee heb ik altijd
![]()
ik heb 2 exen op fok!quote:Maar iemand via zo'n site leren kennen is niks om je voor te schamen hoorik ken meer mensen die elkaar zo hebben leren kennen
er zijn ook mensen die elkaar via Fok! hebben leren kennen
Ik dus ook niet maar die site op zich, misschien ooit, als ik op zoek ga ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
dat gevoel heb ik ook altijd hoor
i kzou het zelf in elk geval echt nooooooit doen!
quote:ik heb 2 exen op fok!
Een collega van me ook zoquote:nah, ik had eigenlijk net besloten dat het niks voor mij was, relatieplanet, en toen kreeg ik een berichtje van lars... na een hele tijd msnen en smsen hebben we een keer afgesproken, en in het echt bleek ie echt heel leuk te zijn
ach, er is op zich ook niks mee hoor, maar ik weet nooit wat ik moet schrijven naar zo'n leuke vent.. zo van: "hallo leuke vent, verder weet ik niks te schrijven" komt ook zo mutsig over hequote:Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik dus ook niet maar die site op zich, misschien ooit, als ik op zoek ga ofzo![]()
1 bekende en 1 ehm, beruchtequote:[..]dat wist ik niet
![]()
laten we hopen dat het bij mij en lars ook zo gaatquote:[..]
Een collega van me ook zoook net bedacht dat het niks was en toen een berichtje (jaar geleden ofzo) en nu zijn ze nog steeds samen
![]()
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Muck het volgende:
ach, er is op zich ook niks mee hoor, maar ik weet nooit wat ik moet schrijven naar zo'n leuke vent.. zo van: "hallo leuke vent, verder weet ik niks te schrijven" komt ook zo mutsig over he
quote:1 bekende en 1 ehm, beruchte
Jaaaaaaaquote:laten we hopen dat het bij mij en lars ook zo gaat
zijn echt zulke ongelofelijk vreemde, domme of lachwekkende advertenties bij dat je je echt afvraagt of daar ooit iemand op gaat reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Jahet is ook best lachwekkend om contactadvertenties te bekijken
de ontbrekende originaliteit of de overdaad aan originaliteit af en toe
![]()
ik zal je zo even pm'enquote:[..]ik ben niet nieuwsgierig
![]()
we gaan zaterdag een dagje weg, hij wil alleen niet zeggen waarheenquote:[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
vast en zeker
![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
zijn echt zulke ongelofelijk vreemde, domme of lachwekkende advertenties bij dat je je echt afvraagt of daar ooit iemand op gaat reageren
vrouwen met een kind op schoot die op zoek zijn naar een nieuwe papa voor die kleine... dan denk ik toch al gauw:
Gelezen en beantwoordquote:ik zal je zo even pm'en
Ooooo leukquote:we gaan zaterdag een dagje weg, hij wil alleen niet zeggen waarheen
Ik sta 5 uur en 5 minuten afwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef Vava het volgende:
Dat is alleen op dagen dat een OV niet geldig isdus gelukkig niet elke keer
dan zou een kamer zoeken wel een goed idee zijn ja
OV geldt op Goede Vrijdag wel als kortingskaart.
Wel lullig als afwezig zijn op zo'n dag mee wordt geteld in het aanwezigheidspercentage
Zo lang doe ik ook over 80 kmquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:38 schreef Knoekie het volgende:
Volgens google earth is de afstand van mijn huis tot mijn school in een rechte lijn ongeveer 6,5 kilometer.
Toch gewoon nog 45 minuten reizen
Geluksvogelquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Muck het volgende:
ik woon zo dicht bij mijn school dat ik meestal ga lopen
neh, ik ben hier gewoon expres gaan wonenquote:
Echt raar af en toe, ik rij naar Antwerpen in iets meer dan een uurtje. Maar als ik vanaf mijn huis naar Gouda ga met de trein ben ik gewoon net zolang onderwegquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo lang doe ik ook over 80 kmdat is dan wel alleen de reistijd, wachten op treinen, bussen en fietstijd is niet meegerekend
Van hier naar jouw school zou ongeveer 1,5 uur zijn denk iken dat is 110 km ongeveer
![]()
Foto?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:38 schreef Muck het volgende:
mja, das dan wel weer lullig... als er een keer echt wat is, maken ze er een probleem van dat je op goeie vrijdag afwezig was
zoooo, mijn hersenloze huisgenotes komen ook weer eens thuis van het stappen
Dat merk ik bij collega's ook vaak ja, wonen ze in een dorpje in de buurt van Breda, zijn ze ongeveer net zo lang (soms nog langerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Echt raar af en toe, ik rij naar Antwerpen in iets meer dan een uurtje. Maar als ik vanaf mijn huis naar Gouda ga met de trein ben ik gewoon net zolang onderweg![]()
Ja, dan tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:51 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, ik ben hier gewoon expres gaan wonen
Nee dankje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:05 schreef Muck het volgende:
naaah, het zijn 2 anorexia-figuren met uitgemergelde bekkies... weet niet of je dat aantrekkelijk vindt?
en ze zijn momenteel nog met een of ander gaar soep dieet bezig ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dankje.Er moet nog wel wat vlees aanzitten.
Ja, we zitten vlakbij de Turkse grens, dus dat is wel te doen. Het ligt er alleen een beetje aan of ik daar terplekke zin in hebquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Vava het volgende:
Oja, je gaat ook naar Bulgarije, dat is wel te doen voor een paar dagen denk ik?
Oh? Nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig!quote:
Ja joh, maak het nog ergerquote:
Hm, dat ken ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef Muck het volgende:
whehehe
ik ben een beetje het tegenovergestelde, das ook weer niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |