preciesquote:
Dat zijn erg gezellige bankjes!quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Smittend het volgende:
Ow ja ..en een leuk bankje voor buiten gekocht..zo eentje met een tafeltje ertussen.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:12 schreef Miwaki het volgende:
Joepie! Het eerste kaartje dat ik verstuurd heb is aangekomen..in Zweden.![]()
Nu nog wachten op het eerste kaartje dat ik moet ontvangen![]()
Ik zou dan nog ff wachten met een kaartje sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Vava het volgende:
Hmm.... die Braziliaanse heeft een leeg profiel en laatst ingelogd op 13 maart......
Wat snap je niet ?..hier in de openingspost staat een heleboel uitgelegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef sararaats het volgende:
ik snap het niet helemaal
ik heb dan ook m'n profiel verwijderd
nou, veel te leuk om te stoppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wat snap je niet ?..hier in de openingspost staat een heleboel uitgelegd.
En als je het dan nog niet snapt vraag 't gewoon aan een van ons.![]()
Pakketjes kunnen nog steeds standaard verstuurd worden hoor, ook buiten Europa. Ik heb van de week nog iets standaard verstuurd naar Canada en Amerika.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Vava het volgende:
Wel jammer dat pakketjes buiten Europa per se met priority verstuurd moeten worden, dat was vorig jaar nog niet en aangezien het nauwelijks uitmaakte in reistijd stuurde ik niks met priority. Maar ach, zoveel pakketjes verstuur ik niet![]()
Hmm ja, of gewoon een kaart die niet zo mooi isquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik zou dan nog ff wachten met een kaartje sturen.
Als ze binnenkort weer inlogt kan je erover na gaan denken een kaart te sturen, maar ik denk dat 't iemand is die 't concept van postcrossen niet begrepen heeft.
Ah zo, ik ging ervan uit dat het dan ook voor de pakketjes zou geldenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Pakketjes kunnen nog steeds standaard verstuurd worden hoor, ook buiten Europa. Ik heb van de week nog iets standaard verstuurd naar Canada en Amerika.
Kijk maar hier:
http://www.tntpost.nl/voo(...)sturen/pakket-basis/
De standaard optie is alleen vervallen voor briefpost. Dus meer dan 13,50 hoef je nooit te betalen voor een pakketje naar het buitenland.
Dat heb ik ook elke keer als ik ergens Finland hoor of ziequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit net een interview met mijn Clouseau helden te lezen en daarin wordt ze gevraagd of ze nog een keer een engelse plaat willen maken waarop Koen antwoord geen zin meer te hebben om 4 dagen promo te gaan doen in Finland! Ik moest echt keihard lachen![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Vava het volgende:
Volgens mij gaan jullie een dagje naar Finland![]()
Dagje rondlopen in Helsinki of Tampere zal wonderen doenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga i kze allemaal vertellen dat ze een beetje moeten minderen met postcrossen
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Dagje rondlopen in Helsinki of Tampere zal wonderen doenhet lijkt wel of elke Fin aan Postcrossing doet
absoluutquote:Hier doen we in elk geval goed werk (via dit topic) meer Nederlanders om de verhoudingen wat bij te stellen
![]()
hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef Vava het volgende:
Best jammer dat de internationale meet in Boedapest is, Helsinki was meer gepast geweest![]()
nee, en de meest gestelde vraag is: "wat schrijf je er dan op?!"quote:Ik probeer ook vrienden en bekenden enz... aan het postcrossen te krijgen maar de meesten begrijpen niet dat ik het leuk vind om kaarten van vreemden te krijgen![]()
Zoals ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |