quote:*I'm waiting for: TingeZ (christmas present...); MZebra (country speciality ~ magnet); laura50023 (big offer ~ magnet); brightsun (fridge magnet); Lynnyrd (souvenir magnet); maramelie (color surprise); diamondsapril4 (bookmark); Lolobili (cheap items); gilbertofrade (magnet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Mijn eerste kaartje uit Japan gekregen !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Kaartje uit Finland gekregen(Helsinki)
Gisteren eigenlijk al gekregen; maar kon hem vandaag pas registreren
*mompeld* Haaksbergen en omgeving geen stroom enzo; het is net een derderangs bananenrepubliek waar wij in leven als je kijkt naar de stroomvoorziening*/mompeld*
En ik wou graag een inschrijfformulier voor de P.A. (Postcrossers Anonymous) aan vragen want ik denk dat ik officieel verslaafd ben![]()
![]()
Dát vind ik nou leuk aan Postcrossing, die enthousiaste reacties van de mensen aan wie je een kaart gestuurd hebt!quote:Hallo! Thanks a lot for the funny de ballen -card! This is just the thing I love about postcrossing: I would have never ever heard of de ballen if I did not get this card from you!
All the best to you, Happy Easter and "de ballen"!
Maria
Ja in dat dorpje tussen jouw woonplaats en mijn werk inquote:
Ik weet dat de admins het over de lange onderschriften gehad hebben en dat ze dat liever niet hebben dus ik denk dat ze sowieso iedereen met een te lang onderschrift een berichtje sturen met de vraag om hem in te korten of te verwijderen. En de namen in de onderschriften zijn eigenlijk een soort "blacklists" dus die mogen ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef Tammymara het volgende:
Ik snap dat niet hoor, Ik krijg een berichtje dat ik al die namen uit mijn onderschrift moet halen ( toch redelijk newbee) en iemand met 500-nogwat gepostte reacties (souvenir fridgemagnet) die heeft dit staan:
[..]
en dat mag wel? Vava? hoe zit dat of weet jij dat ook niet?
En verder: het lijkt wel of de kaartjes helemaal niet geregistreerd worden bij mij
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik had een kaart gestuurd naar een user in Finland met daarop een schaal bitterballen voorzien van prikkertjes, met daarop de tekst "DE BALLEN UIT OOSTERHOUT" - op de achterkant geschreven wat 'de ballen' betekent en dat bitterballen een lokale snack zijn.
Kaart is aangekomen bij de geadresseerde, en ik krijg dit berichtje terug:
[..]
Dát vind ik nou leuk aan Postcrossing, die enthousiaste reacties van de mensen aan wie je een kaart gestuurd hebt!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:25 schreef Smittend het volgende:
[..]
Da's heel knap .. iemand van 2 jaar oud die al kan schrijven en elektromonteur is.![]()
Zoiets zei je de vorige keer ook meen ik me te herinnerenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Zoiets zei je de vorige keer ook meen ik me te herinneren![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij want ik ga op 30/03/08 (nog 363 dagen idd) naar Cirque du Soleil in Amsterdam
net kaarten besteld, 4e rij en zicht van voor
![]()
![]()
![]()
Met veel pk'squote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef Vava het volgende:
Met hoeveel paarden moeten ze je naar Amsterdam slepen![]()
Wow, dat is wel enorm lange termijn planningquote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij want ik ga op 30/03/08 (nog 363 dagen idd) naar Cirque du Soleil in Amsterdam
net kaarten besteld, 4e rij en zicht van voor
![]()
![]()
![]()
Maar wel een goede plekquote:Op zondag 1 april 2007 11:35 schreef Fannetje het volgende:
Wow, dat is wel enorm lange termijn planning![]()
Oja! Ik ookquote:Het is april! En dat betekent dat ik volgende maand al op vakantie ga!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |