Das oud nieuws,Dat mag ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Whiskers het volgende:
okeeh, ik word een klein beetje moe van het forum. Nou moet ik opeens namen van mensen aan wie ik dngen gestuurd hebt en dingen van ontvangen heb, verwijderen uit mijn signature...?
Ya, ik ben er nu ook alweer over heenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Das oud nieuws,Dat mag ik ook niet
Ik had een heel mooi lijstje gemaakt wat ik nog tegoed had, en toen kreeg ik een bericht dat het te lang was en dat ik geen namen mocht noemen en daarom alles weg moest halen.
Tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ya, ik ben er nu ook alweer over heen![]()
![]()
Blijkbaar is de discussie weer opgelaaid in het feedback forum over een user die wel tagt (tagde) en niks (meer) stuurt. Goh...
Vervelend, zulke mensen maar dan denk ik maar aan de mensen die wel gewoon eerlijk zijn en dat zijn de meeste mensen gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegoed.![]()
Ach ja..ik zal d'r maar niet van wakker liggen.![]()
Ik zit op mijn werk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
genieten jullie ook zo van dat heerlijke weer?
Hoezo ? ..vertel !quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Muck het volgende:
ah tof
* muck is stiekem heel erg gek op noorwegen
ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar Noorwegen en het is daar gewoon zo ongelofelijk mooi hequote:
Cool !quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Sonja27 het volgende:
Kaartjes uit Canada, Bosnia Herzegovina en Zwitserland!!!
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Smittend het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Zandermatt allemaal items topics aan het openen is ..ze was geloof ik niet helemaal betrouwbaar.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.![]()
Ik zag 't ...ben benieuwd of een mod het weg gaat halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhouden![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik scheld niet, ik vloek niet, en volgens hun eigen regels ( unfair user topic) mag je alleen maar niet vloeken en dat doe ik niet
Daarom postte ik het ookquote:
Het was ook niet zo dat ik echt blij was dat er geen post wasquote:
quote:Hello! You are the first person on PC without a name! Hereby a card from lovely Holland. Many nice canals, coffeeshops and tulips. Cheers Jeroen
Een soort AA maar dan PAquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Miwaki het volgende:
Trouwens, wat is Postcrossers Anonymous?
Man het was gewoon geweldig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Welkom, miwaki!
En Sonja, Paul is zoooo goed!Dat moet helemaal goedkomen!
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zat vandaag naast een Helga in de trein. Gelukkig was ze blond en Nederlands.![]()
huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Maar dat wordt wat lastig aangezien die voorstelling gisteren was!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |