Nee, die doe ik "erbij"quote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
En stuur je zo'n 10 cent noteboekje dan voor een tag? Daar zou ik eerlijk gezegd niet erg blij mee zijn, die dingen zijn vaak toch van slechte kwaliteit.
het idd meer de porto dan het spul zelf.... hier hebben we de action, met leuk spul in die prijsklasse....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Tammymara het volgende:
Wendytje:
Het Taggen zelf kost me (bijna) niks want ik haal bijna alle dingen in z'o'n euro winkel, en doe dan ook alleen met die tags mee waar ik die dingen voor heb,Magneetjes 10 voor een euro en zo, en bijv noteboekjes van 8 voor een euro, en de porto doet die kennis van me, omdat ie hier altijd mag mee-eten en zo, die wilde wat terugdoen
kost mij dus alleen enveloppen en die dingetjes voor het taggen maar das de moeite niet.Maar als je ook de porto zelf betalen moet, kan ik het me wel voorstellen dat het te duur is ja.
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee, die doe ik "erbij"
Bijvoorbeeld als ik een souvenierpen opstuur, of ik had laatst leuke potloden met een hangertje eraan,In de suprisemix doe ik ze erbij,beetje als opvulling.Maar "daar zou ik eerlijk gezegd niet blij mee zijn" zou ik niet zo ard roepen, je moet af en toe eens zien wat ik voor rommel krijg.Ik ben overal blij mee maar sommige dingen zijn gewoon van "ik heb die ring zelf gedragen en nu vind ik m niet leuk meer omdat ie groen is en stuur ik m jou" of gewoon als "girlytag" een velletje stickers.....
Zou ik blijer zijn met zo'n boekje
Voor postzegels hoef je de deur niet uitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:12 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet nog postzegels en kaartje kopen, alleen geen tijd
Wie..wie wie...???quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
Ik heb natuurlijk ook wel eens rommel gekregen, maar meestal zijn het toch echt leuke dingen hoor.
Ik stel de vraag trouwens omdat er (achter de schermen, via U2U) nogal veel gedoe is om een postcrosser die blijkbaar naar iedereen 'junk' stuurt. Behoorlijk dilemma.. moet je zo'n persoon aanspreken, negeren, niet meer mee laten doen aan swaps, aanspreken?
Sorry, dat kan ik echt niet zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:26 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wie..wie wie...???
Ik ben niet nieuwsgierig hoor.![]()
Zulke dingen vallen mij dus echt niet op..kan je me geen berichtje sturen ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik echt niet zeggenNiemand van hier overigens hoor
't Zal misschien wel vanzelf duidelijk worden als je goed oplet.
En met 'junk' bedoel ik dan niet echt rotzooi, maar inderdaad zeer goedkoop spul, hoewel er bijvoorbeeld is afgesproken om een minimum bedrag van ¤8 aan te houden. Als je dan iets stuurt wat ¤1 kost, ben je i.m.o. niet goed bezig
ja, en dan ook nog in koeienletters en alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
Dat PC forum.
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=11495
Dat valt mij inderdaad ook op, mensen met een sig die 2 of 3 keer zo groot is als het geplaatste bericht. Zwaar irritant.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Postcrossing is best grappig; ik kreeg een kaartje van ene Yuko uit Japan.
Mijn eerste kaart uit die regio was er erg blij mee en heb dus ook een leuke reactie gegeven![]()
In mijn reactie stond iets in de trend van als je wilt dat ik een kaartje uit het verre nederland stuur laat het dan maar horenplease contact me than on : <insert mailadres>
Heb daar vandaag pas een reactie op gekregen.
---------------------------------------------------------------------
Thank you very much for your message!
Really? Thank you!!Blij!!
Please send some postcard of you to me!
wind mill..How nice^^
(sorry my bad english)
Tot ziens.
Take care yokko(yoko)
---------------------------------------------------------------------Ik vind hem grappig
![]()
Die afteldingetjes idd, gelukkig kan dat op Fok! nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en dan ook nog in koeienletters en alle kleuren van de regenboog
heel leuk dat je een kind krijgt, of je konijn 26 wordt of je hond over zoveel dagen zijn staart geknipt wordt of weet ik veel, maar donder op met die aftel-dingetjes
das leuk voor jezelf, maar niet voor de rest van de wereld
Ahhh dat is schattigquote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Postcrossing is best grappig; ik kreeg een kaartje van ene Yuko uit Japan.
Mijn eerste kaart uit die regio was er erg blij mee en heb dus ook een leuke reactie gegeven![]()
In mijn reactie stond iets in de trend van als je wilt dat ik een kaartje uit het verre nederland stuur laat het dan maar horenplease contact me than on : <insert mailadres>
Heb daar vandaag pas een reactie op gekregen.
---------------------------------------------------------------------
Thank you very much for your message!
Really? Thank you!!Blij!!
Please send some postcard of you to me!
wind mill..How nice^^
(sorry my bad english)
Tot ziens.
Take care yokko(yoko)
---------------------------------------------------------------------Ik vind hem grappig
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Fannetje het volgende:
Weten jullie al dat ik over precies een maand in het vliegtuig zit naar Orlando?
thank god for thatquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Die afteldingetjes idd, gelukkig kan dat op Fok! niet
my god, dat is bijna nog stommerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Vava het volgende:
In OUD vooral ja, nu hebben ze vaak linkjes naar zo'n afteldingetje![]()
Dat is ook erg gaaf! Wellicht kom ik daar deze zomer nogquote:Op donderdag 5 april 2007 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik zit over een maand in Istanbul![]()
O en geen post...
vava, wanneer wordt je kind geboren?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Vava het volgende:
Ik zou het zelf nou ook nooit doenAls men wil weten wanneer mijn kind geboren wordt mogen ze het aan me vragen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |